SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 juni nominatie internet
14 juni nominatie bewoners
15 juni entree 2 aspirant bewoners
19 juni exit 1 aspirant bewoner
20 juni exit 1 bewonerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ze kreeg weerstand op al haar fantastische salon-ideeën. Want er dreigt een tekort aan chillruimtes bij regenachtig weer volgens Rquote:
Is dat voor haar "in het diepe gegooid worden"?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ze wil het cordwood exclusief voor de beautyshit van haar en Ramona en Karin.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Vichet is net een vloerdeel met een bikini aan
geen ideequote:Op woensdag 11 mei 2016 14:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 mei 2016 14:48 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
zo leuk
Dat gaat toch dood?
Nee niet helemaal, ze wilt het best delen als B&B.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ze wil het cordwood exclusief voor de beautyshit van haar en Ramona en Karin.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik had"Romy kakken bij het jankhuis".
Ik snap het wel. De minachtende toontjes van Rob en Gina zijn om te janken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Jemig zeg om daar nou voor te gaan janken
stel het eens voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Romy kan beter voor hoer gaan zitten daar
ne achter het schiethuis huilenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik had"Romy kakken bij het jankhuis".
Geniaal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef kkka3 het volgende:
Nu hangen Bas, Doos en Jessie op het podium
Mensen weten niet hoe het is om daar te zitten, en wat het doet met je emoties blablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Jemig zeg om daar nou voor te gaan janken
Ik was een beetje dom.quote:
Vind ik ook. Dat neerbuigende "wij weten alles" gedoe. Nergens enthousiast over doen. Niet meedenken, alleen maar afkeuren. Vooral omdat Romy, op haar manier wel heel enthousiast isquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap het wel. De minachtende toontjes van Rob en Gina zijn om te janken.
Die zaten net niet bij Room toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap het wel. De minachtende toontjes van Rob en Gina zijn om te janken.
Larissa komt een workshop geven?quote:
Oh ja ..ze is nog aan het landenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mensen weten niet hoe het is om daar te zitten, en wat het doet met je emoties blablabla
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat neerbuigende "wij weten alles" gedoe. Nergens enthousiast over doen. Niet meedenken, alleen maar afkeuren. Vooral omdat Romy, op haar manier wel heel enthousiast is
quote:
Romy zat bij hun op het podium en vertelde enthousiast een aantal plannen. En die 2 haalde alles onderuit.quote:
Ahh dat heb ik gemistquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Voordat ze van het podium afgetrapt werden
Dat is het Utopia Virus... Steeds heeft de nieuwe oude garde daar keer op keer last van..quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat neerbuigende "wij weten alles" gedoe. Nergens enthousiast over doen. Niet meedenken, alleen maar afkeuren. Vooral omdat Romy, op haar manier wel heel enthousiast is
Enige nuance is wel dat ze al een investering van 500 euro heeft gehad,als ze dat nou eerst even terug verdient.Dan mag ze eisen gaan stellen imo...quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
kloptquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het Utopia Virus... Steeds heeft de nieuwe oude garde daar keer op keer last van..
Vooral die , die denken dat ze wat te zeggen hebben
En dan moet je buiten in de regen nagels gaan lakken ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Enige nuance is wel dat ze al een investering van 500 euro heeft gehad,als ze dat nou eerst even terug verdient.Dan mag ze eisen gaan stellen imo...
Bomen van maar 500 P/squote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef Scherzo het volgende:
Vicky heeft productiewerk gevonden voor de groep... Buttons maken... Verkopen op de markt en met de winst bomen planten in het Vondelpark... Hoe vet...
Tuurlijk, maar zou iets opbouwender (enthousiaster) kunnen ipv alleen maar dat eeuwige belerende en neerbuigende toontje van die LOSERS Gina, Rob en Benniequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Enige nuance is wel dat ze al een investering van 500 euro heeft gehad,als ze dat nou eerst even terug verdient.Dan mag ze eisen gaan stellen imo...
Verplicht luisteren verplicht, behalve Ruud, die mag er liever niet bij zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef Tengano het volgende:
S1 : Vic is haar presentatie voor morgen aan het voorbereiden
Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan moet je buiten in de regen nagels gaan lakken ofzo?
Laat haar eerst haar eigen nagels maar doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...
Dan komt het wel goed.quote:
rowena is dat een dingetje buiten ofzowquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina is pissed omdat Markie schreef dat ze niet op Bed mag liggen....
Tadaaaa.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat haar eerst haar eigen nagels maar doen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Ik vind Romy echt vreselijk verwend overkomen, een stampvoetend klein kind.
Jah, beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Dat kind heeft gewoon geen enkel inzicht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Dat moet ze inderdaad ook doen. Maar ik vind het niet raar dat ze een plek wil, samen met Karin en Ramona.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef mario390 het volgende:
weer banan eten ze bekomt verstoppning van
Mjah, ik wil ook wel een plek.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat moet ze inderdaad ook doen. Maar ik vind het niet raar dat ze een plek wil, samen met Karin en Ramona.
Twee weken geleden was ze helemaal blij met de plek in de studio,ik weet niet hoor...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat moet ze inderdaad ook doen. Maar ik vind het niet raar dat ze een plek wil, samen met Karin en Ramona.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Weer een poep en piesdag voor je?
Jij hebt je kelder.quote:
Zoals gewoonlijk nergens. De streams springen ook van de hak op de tak.quote:
Toen was het 10 graden kouder. Ramona en Karin willen daar ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Twee weken geleden was ze helemaal blij met de plek in de studio,ik weet niet hoor...
Ja die streamwisselingen zijn ook kut..mis je van alles het beginquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk nergens De streams springen ook van de hak op de tak.
Welke spullen, alleen je handdoekje, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Maar ik moet nu steeds met mijn spulletjes sjouwen.
nee dat hadden ze gisteren vanavondquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Weer een poep en piesdag voor je?
Mjah, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welke spullen, alleen je handdoekje, toch?
Of het eindequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die streamwisselingen zijn ook kut..mis je van alles het begin
Zijn hamsters en zijn harnas...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welke spullen, alleen je handdoekje, toch?
Jammer van het zwembad de algenpoelquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:11 schreef flatflower het volgende:
Wat zien die palmbomen er geweldig leuk uit bij BB.
Ik zou als ik Bas was nog wel even wat 2e hands loungekussens kopen op MP.
kan Rob nog lekkerder liggen zekerquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:11 schreef flatflower het volgende:
zuchtquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Kindje Romy: ik hou niet van discussies, vind er geen reet aan.
Karin: het zal toch regelmatig moeten.
Romy: gaan we nu weer beginnen? Jeetje.
Karin: gaat niemand ooit een gesprek met je aan?
Romy: er speelt nog meer, daar gaat het om.
Karin: dat moet je even aan de kant zetten dan.
Terug naar Deventerquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:14 schreef mario390 het volgende:
het is helemal klaar dat ze de kameras zat is
dan gaat ze maar naar huisquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:14 schreef mario390 het volgende:
het is helemal klaar dat ze de kameras zat is
Dat gaat ook wel gebeuren, denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:11 schreef flatflower het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Is meer een nachtjaponquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef beequeen het volgende:
Echt een vreselijk enig jurkje van Gina.
[ afbeelding ]
Preciesquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren, denk ik.
Heet jij heidiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Wisselen schatquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:17 schreef beequeen het volgende:
Room staat te gillen op te achtergrond. Niet in beeld.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kan Rob nog lekkerder liggen zeker
hahaha, maar wel leuk voor zijn opening 4 juniquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kan Rob nog lekkerder liggen zeker
Dan hoort Room meer dan ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Romy: "Ik kan Karin nu even niet meer hebben, die zit steeds steken onder water te doen!"
Heb mijn moeder jaren geleden aan aangegeven voor geestelijke mishandeling.quote:
Wat lelijk dit. Karin wilde IMO relativerenquote:
Oh heet dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:19 schreef ndid het volgende:
Vic zit met haar hand op de borst (let wel niet borsten) van Romy, die heftig zit te snikken en zegt:
Ik help je wel even.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren, denk ik.
Leuk mailtje van Bas voor jou :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mokkel moet een flinke swaffel met die 23 centimeter krijgenquote:
Ik heb echt zoiets van.....waar kijk ik naarquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:19 schreef beequeen het volgende:
Fittie komt een klein beetje van de grond. Overtuigend is het nog niet.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:20 schreef Raskolnikow het volgende:
She is doing it wrong! Kom bij Team Jetsers en leer hoe het wel moet!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En motiveren,we zien het zeker weer allemaal verkeerd als streamers...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wat lelijk dit. Karin wilde IMO relativeren
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat mokkel moet een flinke swaffel met die 23 centimeter krijgen
Dat is helende handoplegging. Wij gewone stervelingen snappen dat niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik ruim 2 jaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb echt zoiets van.....waar kijk ik naar
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Bij dat 1.20m hoge stripverhaal zou het wel de goede hoogte zijn, en bij sommigen moet je dan weer een meter zakken
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik ga ook even iemand grijpen
Om te helpen natuurlijk he
Daarom blijven we kijken, om ooit een antwoord op die vraag te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik ruim 2 jaar.![]()
Maar je hebt gelijk, het slaat echt nergens op.
Ja idd dingen slaan al 2 jaar nergens op....quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik ruim 2 jaar.![]()
Maar je hebt gelijk, het slaat echt nergens op.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:21 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Bij dat 1.20m hoge stripverhaal zou het wel de goede hoogte zijn, en bij sommigen moet je dan weer een meter zakken
Echt hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:23 schreef formule het volgende:
Het zijn net kinderen die winkeltje spelen
Verwend kreng, niet goed in de bovenkamer..quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien moeten ze die vergaderingen houden terwijl Romy er een piemel in heeft zitten.
Echt een stompzinnige opmerking inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:24 schreef ndid het volgende:
Vic: Als dat het gevoel is wat jij krijgt is het ook wat zij uitzenden en daar moeten zij dan de verantwoordelijkheid daarvoor dragen.
Volgens mij haalt ze het door elkaar want ik heb het haar vaker horen zeggen maar dan precies andersom. Zou Vic zichzelf nog wel snappen?
Ik zou je joker er voor inzettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:25 schreef Raskolnikow het volgende:
Misschien moeten ze die vergaderingen houden terwijl Romy er een piemel in heeft zitten.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef Raskolnikow het volgende:
Vic hoorde het gesprek al voordat het ging plaatsvinden.
Ja daarom zat ze daar waar ze voelde dat het de juiste plaats was om daar op dat moment te zittenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik ga even achter het kakhuis kotsen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef Raskolnikow het volgende:
Dat zei ze inderdaad, maar ze bedoelde dat ze Karin en Ramoon er al over hoorde praten dat Romy misschien niet de 'leiding' moest hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef Raskolnikow het volgende:
Eens!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:27 schreef lonneberga het volgende:
Ik denk dat ze voornamelijk jankte vanwege het feit dat Ruud niet voor haar gevallen is.
Een zaagmachine er in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:28 schreef Inca het volgende:
Gooi de studio er maat uit word toch niet gebruikt![]()
Jah, ik snap dat niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zei ze inderdaad, maar ze bedoelde dat ze Karin en Ramoon er al over hoorde praten dat Romy misschien niet de 'leiding' moest hebben.
Dit is enorm vies van Vic. Ze zit puur te stoken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg gelijk levenslang of de stoelquote:
Daar heeft Romy ook al gezeten he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ga even achter het kakhuis kotsen.![]()
Ik weet precies weer waarom ik niet meer keek.
Gewoon aan het helpen..quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:30 schreef Raskolnikow het volgende:
Vic wrijft even flink over het bovenbeen van Romy.
Toch wel handig als je gesprekken al van te voren weet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Van harte Nijn en echtgenoot Nijn. Doe er gewoon nog 15 jaar bij.![]()
In de werkplaatsquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:32 schreef ndid het volgende:
En Romy zit weer te snikken, volgens mij in de oude tattoo-shop
Ga gewoon de laatste posts lezen, luilakquote:
Ze was niet lief genoegquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb even heel vluchtig de topics doorgelezen, Romy is zwaar overspannen aan het vloeken en tieren omdat Karin een gesprek met haar aan wilde gaan betreffende de 'beautysalon'?
Ja echt te erg, wat een geslijm van Rowena!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef Ranah het volgende:
vic legt het even uit aan row, dat het tactisch niet goed gegaan is,
tot zover de eerlijke vic
row: je bent echt alleen maar liefde, altijd in balans
GATVERDEGATVERDEGATVER
Als dat zo is, wat ik wel denk, dan voelt Romy dat perfect aan, dat ze haar gewoon verneuken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef chufi het volgende:
Ramona en Karin spaken al voordat het gesprek plaats vond
Want Romy is zielig, 'er spelen andere dingen'.quote:
Zo ongeveer. Romy gaf aan het allemaal effe niet te kunnen handelen en toen stelde Karin/Ramona het voor dat Karin de verantwoordelijkheid even zou nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb even heel vluchtig de topics doorgelezen, Romy is zwaar overspannen aan het vloeken en tieren omdat Karin een gesprek met haar aan wilde gaan betreffende de 'beautysalon'?
heb je ook zo een kkhuis te huis?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ga even achter het kakhuis kotsen.![]()
Ik weet precies weer waarom ik niet meer keek.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want Romy is zielig, 'er spelen andere dingen'.
Grow the fuck up met je beha fetish.
Dank!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef ndid het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Romy gaf aan het allemaal effe niet te kunnen handelen en toen stelde Karin/Ramona het voor dat Karin de verantwoordelijkheid even zou nemen.
Ramona maakte nog een opmerking: dat je als een soort stagiere onder Karin werkt.
Volgens Romy gaf Karin steken onder water en was ze niet lief. Zo heb ik het iig niet gehoord.
Fik word flink in de maling genomen hoor gisteravond zei Jessie nog ik neem mijn ALLES IS LIEFDE krukje meequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef moffel33 het volgende:
Wat is Fik toch een serpent. Nu ff tegen Rowena het verhaal doen. En dan zeg Rowena ook nog eens : jij bent alleen maar liefde![]()
Anders doen wij het welquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Inca het volgende:
[..]
Fik word flink in de maling genomen hoor gisteravond zei Jessie nog ik neem mijn ALLES IS LIEFDE krukje mee
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Inca het volgende:
[..]
Fik word flink in de maling genomen hoor gisteravond zei Jessie nog ik neem mijn ALLES IS LIEFDE krukje mee
tja,ik lees altijd even bij ,kleine moeite tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ga gewoon de laatste posts lezen, luilak
Ja Jessie en Bas waren Vic en Rob flink in de zeik aan het nemen, love it!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Inca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
tja,ik lees altijd even bij ,kleine moeite toch
Ja dat doen ze geregeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja Jessie en Bas waren Vic en Rob flink in de zeik aan het nemen, love it!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef Inca het volgende:
[..]
Cees raakt zo mooi door zijn kliekjes heen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat doen ze geregeld.
Ook over Rob trouwens. Gisteren nog toen hij wegliep na het 'Ruud-Cemal' gedoe.
Dat Rob een opmerking gaf toen hij wegliep en Bas en Jessie zachtjes tegen elkaar zeiden: Ja lekker zonnen zeker. Of zoiets
Zoiets zei Ramona ook: ik heb haar de leiding gegeven, want ik heb het theater al en zij moet dit leren, het is haar proces. En verder over de communicatie etc. Romy gedraagt zich inderdaad als een verwend kind wat haar zin niet krijgt, maar Karin en Ramona zijn ook niet zuiver op de graad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat ik wel denk, dan voelt Romy dat perfect aan, dat ze haar gewoon verneuken.
Dus kan me haar emoties wel voorstellen
Ja klopt, Do is aan het photoshoppenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze hebben foto's gemaakt van BaasBeach. Zijn ze nu aan het bewerken denk ik
[ afbeelding ]
En af en toe een worteltje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En ik poep en pies ook en eet geregeld bananen.
tja en feit is dat bananen het bringen de verstoppningquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En ik poep en pies ook en eet geregeld bananen.
Dat is dus helemaal niet waar. Is een hardnekkig verhaaltje van vroegerquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
tja en feit is dat bananen het bringen de verstoppning
Ja tuurlijk, 1 banaan is levensbedreigend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
tja en feit is dat bananen het bringen de verstoppning
Pruimen voor de bananen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, 1 banaan is levensbedreigend.Gelukkig zijn er pruimen op deze wereld.
leven als een god in fran.. eh utopiaquote:
nee klopt van een banaan niet maar van 5 wel kunn je testenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, 1 banaan is levensbedreigend.Gelukkig zijn er pruimen op deze wereld.
quote:
Jah precies, volgens mij een gemeen, hebberig en verwend mens, en als je haar aanspreekt op lullige uitspraken dan gaat ze dom en naïef doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:46 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik vind Karin trouwens een irritant en geregeld vals wijf.Op weg mompelde ze iets op een vals toontje over ? tegen Ramona. Zoiets van die moet je ook niet serieus nemen. Ramona zei dat ze het daar maar niet meer over moesten hebben. Ik dacht dat het over Ruud ging, maar weet het niet zeker.
Nee hequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:48 schreef Zeyina het volgende:
Weer een mail van Carlo over moeder Wil.
Iets over de laatste uitzending van het seizoen en Utopia.
Of ze een filmpje willen maken voor Wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |