Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan moet je buiten in de regen nagels gaan lakken ofzo?
Laat haar eerst haar eigen nagels maar doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...
Dan komt het wel goed.quote:
rowena is dat een dingetje buiten ofzowquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina is pissed omdat Markie schreef dat ze niet op Bed mag liggen....
Tadaaaa.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat haar eerst haar eigen nagels maar doen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Ik vind Romy echt vreselijk verwend overkomen, een stampvoetend klein kind.
Jah, beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Dat kind heeft gewoon geen enkel inzicht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Dat moet ze inderdaad ook doen. Maar ik vind het niet raar dat ze een plek wil, samen met Karin en Ramona.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef mario390 het volgende:
weer banan eten ze bekomt verstoppning van
Mjah, ik wil ook wel een plek.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat moet ze inderdaad ook doen. Maar ik vind het niet raar dat ze een plek wil, samen met Karin en Ramona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |