Enige nuance is wel dat ze al een investering van 500 euro heeft gehad,als ze dat nou eerst even terug verdient.Dan mag ze eisen gaan stellen imo...quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat neerbuigende "wij weten alles" gedoe. Nergens enthousiast over doen. Niet meedenken, alleen maar afkeuren. Vooral omdat Romy, op haar manier wel heel enthousiast is
kloptquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het Utopia Virus... Steeds heeft de nieuwe oude garde daar keer op keer last van..
Vooral die , die denken dat ze wat te zeggen hebben
En dan moet je buiten in de regen nagels gaan lakken ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Enige nuance is wel dat ze al een investering van 500 euro heeft gehad,als ze dat nou eerst even terug verdient.Dan mag ze eisen gaan stellen imo...
Bomen van maar 500 P/squote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef Scherzo het volgende:
Vicky heeft productiewerk gevonden voor de groep... Buttons maken... Verkopen op de markt en met de winst bomen planten in het Vondelpark... Hoe vet...
Tuurlijk, maar zou iets opbouwender (enthousiaster) kunnen ipv alleen maar dat eeuwige belerende en neerbuigende toontje van die LOSERS Gina, Rob en Benniequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Enige nuance is wel dat ze al een investering van 500 euro heeft gehad,als ze dat nou eerst even terug verdient.Dan mag ze eisen gaan stellen imo...
Verplicht luisteren verplicht, behalve Ruud, die mag er liever niet bij zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef Tengano het volgende:
S1 : Vic is haar presentatie voor morgen aan het voorbereiden
Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan moet je buiten in de regen nagels gaan lakken ofzo?
Laat haar eerst haar eigen nagels maar doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar laat eerst maar eens zien wat je kan.Ze heeft haar cursus nog niet eens afgemaakt...
Dan komt het wel goed.quote:
rowena is dat een dingetje buiten ofzowquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gina is pissed omdat Markie schreef dat ze niet op Bed mag liggen....
Tadaaaa.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat haar eerst haar eigen nagels maar doen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Ik vind Romy echt vreselijk verwend overkomen, een stampvoetend klein kind.
Jah, beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:06 schreef flatflower het volgende:
Ik vind Romy echt vreselijk verwend overkomen, een stampvoetend klein kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |