ne achter het schiethuis huilenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik had"Romy kakken bij het jankhuis".
Geniaal.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef kkka3 het volgende:
Nu hangen Bas, Doos en Jessie op het podium
Mensen weten niet hoe het is om daar te zitten, en wat het doet met je emoties blablablaquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:55 schreef puzziepie het volgende:
Jemig zeg om daar nou voor te gaan janken
Ik was een beetje dom.quote:
Vind ik ook. Dat neerbuigende "wij weten alles" gedoe. Nergens enthousiast over doen. Niet meedenken, alleen maar afkeuren. Vooral omdat Romy, op haar manier wel heel enthousiast isquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap het wel. De minachtende toontjes van Rob en Gina zijn om te janken.
Die zaten net niet bij Room toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap het wel. De minachtende toontjes van Rob en Gina zijn om te janken.
Larissa komt een workshop geven?quote:
Oh ja ..ze is nog aan het landenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mensen weten niet hoe het is om daar te zitten, en wat het doet met je emoties blablabla
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat neerbuigende "wij weten alles" gedoe. Nergens enthousiast over doen. Niet meedenken, alleen maar afkeuren. Vooral omdat Romy, op haar manier wel heel enthousiast is
quote:
Romy zat bij hun op het podium en vertelde enthousiast een aantal plannen. En die 2 haalde alles onderuit.quote:
Ahh dat heb ik gemistquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Voordat ze van het podium afgetrapt werden
Dat is het Utopia Virus... Steeds heeft de nieuwe oude garde daar keer op keer last van..quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat neerbuigende "wij weten alles" gedoe. Nergens enthousiast over doen. Niet meedenken, alleen maar afkeuren. Vooral omdat Romy, op haar manier wel heel enthousiast is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |