Want Romy is zielig, 'er spelen andere dingen'.quote:
Zo ongeveer. Romy gaf aan het allemaal effe niet te kunnen handelen en toen stelde Karin/Ramona het voor dat Karin de verantwoordelijkheid even zou nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb even heel vluchtig de topics doorgelezen, Romy is zwaar overspannen aan het vloeken en tieren omdat Karin een gesprek met haar aan wilde gaan betreffende de 'beautysalon'?
heb je ook zo een kkhuis te huis?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ga even achter het kakhuis kotsen.![]()
Ik weet precies weer waarom ik niet meer keek.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Want Romy is zielig, 'er spelen andere dingen'.
Grow the fuck up met je beha fetish.
Dank!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef ndid het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Romy gaf aan het allemaal effe niet te kunnen handelen en toen stelde Karin/Ramona het voor dat Karin de verantwoordelijkheid even zou nemen.
Ramona maakte nog een opmerking: dat je als een soort stagiere onder Karin werkt.
Volgens Romy gaf Karin steken onder water en was ze niet lief. Zo heb ik het iig niet gehoord.
Fik word flink in de maling genomen hoor gisteravond zei Jessie nog ik neem mijn ALLES IS LIEFDE krukje meequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef moffel33 het volgende:
Wat is Fik toch een serpent. Nu ff tegen Rowena het verhaal doen. En dan zeg Rowena ook nog eens : jij bent alleen maar liefde![]()
Anders doen wij het welquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Inca het volgende:
[..]
Fik word flink in de maling genomen hoor gisteravond zei Jessie nog ik neem mijn ALLES IS LIEFDE krukje mee
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Inca het volgende:
[..]
Fik word flink in de maling genomen hoor gisteravond zei Jessie nog ik neem mijn ALLES IS LIEFDE krukje mee
tja,ik lees altijd even bij ,kleine moeite tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ga gewoon de laatste posts lezen, luilak
Ja Jessie en Bas waren Vic en Rob flink in de zeik aan het nemen, love it!quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:36 schreef Inca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef lonneberga het volgende:
[..]
tja,ik lees altijd even bij ,kleine moeite toch
Ja dat doen ze geregeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja Jessie en Bas waren Vic en Rob flink in de zeik aan het nemen, love it!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:37 schreef Inca het volgende:
[..]
Cees raakt zo mooi door zijn kliekjes heen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:38 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat doen ze geregeld.
Ook over Rob trouwens. Gisteren nog toen hij wegliep na het 'Ruud-Cemal' gedoe.
Dat Rob een opmerking gaf toen hij wegliep en Bas en Jessie zachtjes tegen elkaar zeiden: Ja lekker zonnen zeker. Of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |