Zoiets zei Ramona ook: ik heb haar de leiding gegeven, want ik heb het theater al en zij moet dit leren, het is haar proces. En verder over de communicatie etc. Romy gedraagt zich inderdaad als een verwend kind wat haar zin niet krijgt, maar Karin en Ramona zijn ook niet zuiver op de graad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat ik wel denk, dan voelt Romy dat perfect aan, dat ze haar gewoon verneuken.
Dus kan me haar emoties wel voorstellen
Ja klopt, Do is aan het photoshoppenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze hebben foto's gemaakt van BaasBeach. Zijn ze nu aan het bewerken denk ik
[ afbeelding ]
En af en toe een worteltje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En ik poep en pies ook en eet geregeld bananen.
tja en feit is dat bananen het bringen de verstoppningquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En ik poep en pies ook en eet geregeld bananen.
Dat is dus helemaal niet waar. Is een hardnekkig verhaaltje van vroegerquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
tja en feit is dat bananen het bringen de verstoppning
Ja tuurlijk, 1 banaan is levensbedreigend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
tja en feit is dat bananen het bringen de verstoppning
Pruimen voor de bananen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, 1 banaan is levensbedreigend.Gelukkig zijn er pruimen op deze wereld.
leven als een god in fran.. eh utopiaquote:
nee klopt van een banaan niet maar van 5 wel kunn je testenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, 1 banaan is levensbedreigend.Gelukkig zijn er pruimen op deze wereld.
quote:
Jah precies, volgens mij een gemeen, hebberig en verwend mens, en als je haar aanspreekt op lullige uitspraken dan gaat ze dom en naïef doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:46 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik vind Karin trouwens een irritant en geregeld vals wijf.Op weg mompelde ze iets op een vals toontje over ? tegen Ramona. Zoiets van die moet je ook niet serieus nemen. Ramona zei dat ze het daar maar niet meer over moesten hebben. Ik dacht dat het over Ruud ging, maar weet het niet zeker.
Nee hequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:48 schreef Zeyina het volgende:
Weer een mail van Carlo over moeder Wil.
Iets over de laatste uitzending van het seizoen en Utopia.
Of ze een filmpje willen maken voor Wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |