Truste bbyquote:Op woensdag 11 mei 2016 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga ook slapen.
Trusten mensen
Ik zeg toch. Ik lees dat bij mensenquote:Op woensdag 11 mei 2016 02:28 schreef SideEffect het volgende:
http://www.marjanka.nl/Energie/A_7.htm
Klopt wel
Ik ben diep onder de indruk, maar waar is die andere pannekoek?quote:
Wie? Chloroform?quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:30 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben diep onder de indruk, maar waar is die andere pannekoek?
Doe mijquote:
Aura natuurlijkquote:
Spot on.quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh. Ja. Uiteraard
Oranje/Oranje-geel met wat teinten van neutraalgroen en een zilveren randje
hallo krantenmeisjequote:
ik vind het prima weer, maar ja, ik ben niels niet..quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kon weer verdomd moeilijk m'n bed uit komen![]()
mooi weer vandaag? dan pak ik halve dag denk ik
Mhm, als je dat kan. Maar zou als ik jou was dan vrijdagmiddag vrij nemen, heb je weer lang weekend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kon weer verdomd moeilijk m'n bed uit komen![]()
mooi weer vandaag? dan pak ik halve dag denk ik
heb ik sws al want maandag vrijquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, als je dat kan. Maar zou als ik jou was dan vrijdagmiddag vrij nemen, heb je weer lang weekend.
begin gewoon over joodse bankiersquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
Dit wordt een lange dag. Ik kan het gemekker van mn co-worker niet aan.
gewoon zelf harder mekkerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
Dit wordt een lange dag. Ik kan het gemekker van mn co-worker niet aan.
Luie donder die je d'r bentquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik sws al want maandag vrij
en dinsdag, woensdag, de donderdag en vrijdag tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik sws al want maandag vrij
ik heb een hekel aan collega's van 55+. Die mensen worden zeikende mierenneukers die overal om zeuren en allea beter denken te weten.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan collega's van 55+. Die mensen worden zeikende mierenneukers die overal om zeuren en allea beter denken te weten.
Vorige keer gaf ik tegengas en dat hoor ik nu nog van hem.
Dit hele bedrijf bestaat voor zeker 60% uit ouder dan 50.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier zelfs een collega van 80+
vertelquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een klacht van gisteren die ernstig was.haha.
hahaha snappie em LOOOOL ROFL enzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:10 schreef xcachet het volgende:
De Telegraaf was ook weer grappig vanmorgen. Hihihihihi xd xd xd
[ afbeelding ]
Normaal heb je als je een krant vergeet een klacht met incidenteel, daarna herhaling en daarna ernstig. Ik had de krant altijd bij nummer 8 er doorheen gedaan. Dacht ik;quote:
ja die bonus kun je vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal heb je als je een krant vergeet een klacht met incidenteel, daarna herhaling en daarna ernstig. Ik had de krant altijd bij nummer 8 er doorheen gedaan. Dacht ik;
[ afbeelding ]
Is dit 8A en zit nummer 8 verderop in een doodlopende zijstraat. Wat een zeikerdsHeb toen alle kranten die nog bij 8A in de bus zaten bij 8 erin gedaan en excuses op geschreven. Wil wel m'n bonus.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja die bonus kun je vergeten
hoeveel is zo'n bonus?
nja, sommige mensen grijpen inderdaad ook wel elke kans aan om te klagenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:14 schreef xcachet het volgende:
Daaronder nog wel een bordje met nummer 8 erop. Maar zoiets realiseer je niet om 5:30Ze weten dat het wel eens fout gaat dus. Maar hun krant ophalen of een briefje erbij plakken ho maar.
Lag he-le-maal dubbel whahahahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha snappie em LOOOOL ROFL enzo
en dat zo vroeg..quote:
Moet naar school. Examenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
uhhhh ok.
Weer beetje niks doen vandaag?
Zal vast geen dagtaak zijn denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet naar school. Examenheb bij voorbaat al voldoende. Moet een sollicitatie gesprek na doen met klasgenoot. Gaat nergens over.
Bij de 3e keer denk je toch; "oh misschien zit het wel in 8A"quote:
Maximaal 10 minuten zij de docent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal vast geen dagtaak zijn denk ik
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maken naar iemand die tenminste wat voor de centen doet.
Dit is de reden dat Braddie geen krantenwijl heeft, hij kan de huisnummers niet goed lezen met zijn oogaandoening, dus dat zou teveel klachten opleveren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij de 3e keer denk je toch; "oh misschien zit het wel in 8A"
De gene die mij inwerkte heeft dit ook niet verteld ofzo.
Is dit echt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de reden dat Braddie geen krantenwijl heeft, hij kan de huisnummers niet goed lezen met zijn oogaandoening, dus dat zou teveel klachten opleveren.
is ook niet goed voor de twingo, al die korte stukjes rijden van brievenbus tot brievenbusquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de reden dat Braddie geen krantenwijl heeft, hij kan de huisnummers niet goed lezen met zijn oogaandoening, dus dat zou teveel klachten opleveren.
maar hij zou er wel lekker van afvallen die vieze dikke tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
ehquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maken naar iemand die tenminste wat voor de centen doet.
maakt geen verschil hoor want braddie loopt al standaard tussen 2 en 3 uur 's nachtsquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar hij zou er wel lekker van afvallen die vieze dikke toch![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet goed voor de twingo, al die korte stukjes rijden van brievenbus tot brievenbus
Ik heb ook Nystagmus (of hoe je het ook schrijft).quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
ok, ik weet genoeg voor nuquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:31 schreef zeer het volgende:
[..]
maakt geen verschil hoor want braddie loopt al standaard tussen 2 en 3 uur 's nachts
Er is srs een bezorger met een auto hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet goed voor de twingo, al die korte stukjes rijden van brievenbus tot brievenbus
je hebt wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook Nystagmus (of hoe je het ook schrijft).Maar braddie zal ook wel dyscalculie etc etc hebben.
voor de buitengebieden? of gewoon een luie zak?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is srs een bezorger met een auto hahaha
ikquote:
lekker toch..quote:
Srs? Maar welke beperking levert jou dat op? Jij wilt er zelfs evt. piloot mee worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook Nystagmus (of hoe je het ook schrijft).Maar braddie zal ook wel dyscalculie etc etc hebben.
Mooi. En nog meer zo te zien.quote:
waar wil je naar toe?quote:
School.quote:
Ik had een keer dat er een auto langsreed toen ik op de fiets naar huis reed en 2 meiden achterin de auto schreeuwden naar mij en van die tong bewegingen zaten te maken naar mij en dat er een random neger op de scooter naast me kwam rijden en lachend zei: 'hey mattie, puta voor jou'.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
En kut, en fuck en nog veel meer eigenlijk
Dat snap ik.quote:
Misschien geen wilskracht.quote:
ah oke,quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
School.
Maar nystagmus is als de spieren van je ogen niet goed werken en te veel trekken aan je ogen. Als iemand vanuit de trein of auto naar buiten kijkt en het punt waar die gene naar kijkt steeds verlegd zie je ook een vorm van nystagmus.
Ik ben er toen ik 1,5 was een keer aan geopereerd. Bij mij zie je er niks meer van maar soms dat ik wat scheel kijk. Maar de meeste mensen in mijn omgeving hebben dat nog nooit opgemerkt eigenlijk.
Ik kwam vroeger vaak in de centrale bieb in Rotterdam ivm tijdschriften die de moeite van het kopen niet zijn, maar vaak wel interessante artikelen bevatten.quote:
Tijdschriften als Vriendin en de Linda. ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger vaak in de centrale bieb in Rotterdam ivm tijdschriften die de moeite van het kopen niet zijn, maar vaak wel interessante artikelen bevatten.
Eigenlijk vooral Libelle.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdschriften als Vriendin en de Linda. ?
quote:
Ook al had je geen ledematen, wij nemen je zoals je bent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
School.
Maar nystagmus is als de spieren van je ogen niet goed werken en te veel trekken aan je ogen. Als iemand vanuit de trein of auto naar buiten kijkt en het punt waar die gene naar kijkt steeds verlegd zie je ook een vorm van nystagmus.
Ik ben er toen ik 1,5 was een keer aan geopereerd. Bij mij zie je er niks meer van maar soms dat ik wat scheel kijk. Maar de meeste mensen in mijn omgeving hebben dat nog nooit opgemerkt eigenlijk.
Puta is Spaans. Als je zegt "de puta madre" staat er letterlijk "de hoeren moeder" maar het betekent "fucking vet"quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had een keer dat er een auto langsreed toen ik op de fiets naar huis reed en 2 meiden achterin de auto schreeuwden naar mij en van die tong bewegingen zaten te maken naar mij en dat er een random neger op de scooter naast me kwam rijden en lachend zei: 'hey mattie, puta voor jou'.
dus.
vroegaaah die shirtjes van de puta madrequote:Op woensdag 11 mei 2016 09:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puta is Spaans. Als je zegt "de puta madre" staat er letterlijk "de hoeren moeder" maar het betekent "fucking vet"
Ligt aan de context. Deze snap ik niet![]()
yequote:Op woensdag 11 mei 2016 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Waarom ga je dan in de bieb zitten? Enige plek waar je geconcentreerd te werk kan gaan ofzo?
Electronics Now, Electronics World, Wireless World, dat soort dingen. Bestaan niet eens meer tegenwoordig, maar ja, zat bronnen op internet nu.quote:
Nee hoor. Mijn ogen trekken niet. Heel soms dat een van mijn ogen iets naar binnen staat. Als ik erg moe ben of iets. Maar moet wel goed kijken wil je dat zien.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke,
maar heb je daar in het dagelijks leven dan nog veel last van?
Volgens mij betekent het in Papiaments 'kut'.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puta is Spaans. Als je zegt "de puta madre" staat er letterlijk "de hoeren moeder" maar het betekent "fucking vet"
Ligt aan de context. Deze snap ik niet![]()
Bladen zijn wat dat betreft overbodig. Maar met lekker weer zit ik liever een blaadje te lezen dan op mijn Phone of iPad ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Electronics Now, Electronics World, Wireless World, dat soort dingen. Bestaan niet eens meer tegenwoordig, maar ja, zat bronnen op internet nu.
Lief hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook al had je geen ledematen, wij nemen je zoals je bent.
Heb je je ding wel gehaald nu?quote:
Kut voor jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het in Papiaments 'kut'.
Ja zoietsquote:
Tablets vind ik een uitkomst. Het is iets minder groot dan A4, maar toch ideaal om .pdf bestanden te lezen en je hoeft geen shitload aan papier mee te zeulen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bladen zijn wat dat betreft overbodig. Maar met lekker weer zit ik liever een blaadje te lezen dan op mijn Phone of iPad ofzo.
lol oke dimaquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Ben overigens gewoon stug door gaan fietsen naar beneden kijkend, wel staand want er zat vogelpoep op mijn zadel..
dima + treinmeisje = oneitisquote:
Misschien dacht ie dat je niet meer kon zittenquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Ben overigens gewoon stug door gaan fietsen naar beneden kijkend, wel staand want er zat vogelpoep op mijn zadel..
Wel onhandig in de zonquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tablets vind ik een uitkomst. Het is iets minder groot dan A4, maar toch ideaal om .pdf bestanden te lezen en je hoeft geen shitload aan papier mee te zeulen.
gewoon niet buiten komenquote:
Treurig station hebben wij hequote:Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ultiem genoten van mijn treinrit
Intercity stopte wel in mijn stad maar reed lekker langs de andere dorpen waar mensen al een half uur zaten te wachten
dat is toch zo'n beetje de bedoeling van een intercity?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
Intercity stopte wel in mijn stad maar reed lekker langs de andere dorpen waar mensen al een half uur zaten te wachten
Ja maar normaal stopt ie niet in mijn stad. Maar omdat de sprinter niet reed nu wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch zo'n beetje de bedoeling van een intercity?
Is me in het verleden wel eens overkomen jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja best wel. Als je haast heb en je moet die trap nog over
Ik ben blij dat jij de energieke zo'n uit de Oriënt bent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit hele bedrijf bestaat voor zeker 60% uit ouder dan 50.Aankomende jaren gaan ze gelukkig met pensioen
denk eerder dat het dorp de klacht is.....quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is me in het verleden wel eens overkomen ja![]()
kutte is ook dat het station een heel stuk uit het dorp is.
Ja ook dat nog. Gelukkig kom ik er nooitquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is me in het verleden wel eens overkomen ja![]()
kutte is ook dat het station een heel stuk uit het dorp is.
Hij zag het poepje ook idd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat je niet meer kon zitten![]()
Ik googlede jouw aandoening en kreeg dat te zien. Vet snel heen en weer van de oog, toch? wat is systagmus?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is systagmus ja. Maar dat heb ik dus niet in die vorm haha. Thank god.
Spannend. Denk je?quote:
Jij geniet van andermans leed?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
Dat op dat plaatje is nystagmus. Had even een flinke typo sorryquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zag het poepje ook idd.
[..]
Ik googlede jouw aandoening en kreeg dat te zien. Vet snel heen en weer van de oog, toch? wat is systagmus?
Kan gebeuren. Waardeer het wel dat je nog even letterlijk neerzet dat ik gelijk had en jij nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat op dat plaatje is nystagmus. Had even een flinke typo sorry
Okidoquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Waardeer het wel dat je nog even letterlijk neerzet dat ik gelijk had en jij niet
Ik bedoel dus dat je dat nog wel even een keer duidelijk in een regel kan typenquote:
Ben geen hont.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je dat nog wel even een keer duidelijk in een regel kan typen
*Hondquote:
*stalker alert*quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
Als je op iemands insta lurkt kan diegene dat niet zien toch
als je niks per ongeluk liketquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
wat is je insta?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:59 schreef Oberkullie het volgende:
Houwe zoquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook dat nog. Gelukkig kom ik er nooit
nou ja zegquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk eerder dat het dorp de klacht is.....
kom vechten dan, bij de kippen van ep, vlakbij stationquote:
Speel niet zo op de man zeg. Met je hebben ook geen nystagmus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
*Hond
Dan zou ik ook echt gebiedende wijs gebruiken idd en een vinger.
Honden typen ook niet en hebben geen nystagmus.
Sow, mad dezequote:Op woensdag 11 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Speel niet zo op de man zeg. Met je hebben ook geen nystagmus.naar mens ben je
jij maakt ook met iedereen ruzie hequote:
dikke m6 heeft die gastquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom vechten dan, bij de kippen van ep, vlakbij station
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:
hard werken wel ookquote:
ik lach, dat is een teken dat iets toch een soort van vermakelijk is.... dat snapj je wel toch, meneer wijsneusquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je maar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lach, dat is een teken dat iets toch een soort van vermakelijk is.... dat snapj je wel toch, meneer wijsneus
Dan is het goed peru, als je maar niet lacht als een boer met kiespijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, I know maar ik zei dat die knakker van dat bedrijf een dikke m6 had. maar dat geloofde jij nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
De GC kost anderhalf..
Ik wilde er zelf 1 kopen
Niet verwacht dit. Een bruine met een bmw.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
De GC kost anderhalf..
Ik wilde er zelf 1 kopen
Welke bedrijfquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, I know maar ik zei dat die knakker van dat bedrijf een dikke m6 had. maar dat geloofde jij niet
De Kippen van Ep of beter Poeliersbedrijf EP de Graafquote:
die jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
De Kippen van Ep of beter Poeliersbedrijf EP de Graaf
geen idee hoe dat moetquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is het goed peru, als je maar niet lacht als een boer met kiespijn.
een montageklus op locatie gehad daarquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, komt je niet aanwaaien.
ooit gewerkt daar ofzo?
Ligt zeker buiten de bewoonde wereld (randstad, red.)quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
De Kippen van Ep of beter Poeliersbedrijf EP de Graaf
zeer weet dat wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee hoe dat moet
[..]
een montageklus op locatie gehad daar
biblebelt hequote:Op woensdag 11 mei 2016 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ligt zeker buiten de bewoonde wereld (randstad, red.)
nee deze hal met kippen staat midden op de damquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ligt zeker buiten de bewoonde wereld (randstad, red.)
aah zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee hoe dat moet
[..]
een montageklus op locatie gehad daar
zeer moet even wat joy terug vinden, en plezier gaan heten, hij is zo wrang de laatste tijdquote:
Paniek.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:49 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme wil ik inloggen is er downtime.
Nou, zeg dat wel. Even bijkomen.quote:
Eens. Hij was wel wat frivoler. Lijkt wel aangetast door hoink.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeer moet even wat joy terug vinden, en plezier gaan heten, hij is zo wrang de laatste tijd
Gewoon even een paar keer diep inademen en je ogen dicht doen.quote:
die stapelstenenmuur met die graafmachines bij mol ja idyllisch gewoonquote:
dunno wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
die stapelstenenmuur met die graafmachines bij mol ja idyllisch gewoon
herkenbaar ik heb dit ook altijdquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
DP
altijd als ik DP zie, wil ik snuiveeeee
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
De deurbel gaat. Dat is vast mijn pakketje
waarom ben jij nu al awkker gekquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
Waar is hzaw. Vette remix van Doorhalen van D.A.C.
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
De deurbel gaat. Dat is vast mijn pakketje
gister feestje dus nog wakkerquote:
hee heb jij ook weer een nieuw accountquote:
er is daar een bedrijf met een betonnen muur dat lijkt net mega grote duplo stenen, staat ook een graafdingquote:
Wie is dat dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee heb jij ook weer een nieuw account
coolquote:
Is wel veranderd trouwens volgens mij. maargoed, alsnog kutquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is daar een bedrijf met een betonnen muur dat lijkt net mega grote duplo stenen, staat ook een graafding![]()
maar goed troosteloze terrein ja
nog niks veranderd, zie ikquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee heb jij ook weer een nieuw account
Loppequote:
yesquote:
yihaquote:
Moest lachen. Vroeg een klasgenoot waarom ik moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is vanaf vandaag mijn favoriete internetplaatje.
uiteraard nietquote:
Deel de pret.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
Moest lachen. Vroeg een klasgenoot waarom ik moest lachen
eet dan eerst iets..quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
Honger. Heb straks examen en dan gaat m'n buik zo sgsiwnshqoabvsgrrrrr
ik ben daar al minimaal 2 jaar niet in de buurt geweest dus dat kan maar zoquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is wel veranderd trouwens volgens mij. maargoed, alsnog kut
zeker, kijk naar der wenkbrauwen en ogen en neusbrug tussen der ogenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit echt dezelfde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weird dude
zou best kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit echt dezelfde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weird dude
Lijkt echt zo andersquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, kijk naar der wenkbrauwen en ogen en neusbrug tussen der ogen
eerder op een travestietquote:
quote:
Stel je voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga deze sc niet aan haar laten zien haha
ik zie het ook aan de neus man, onmiskenbaar zelfde vrouwquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt echt zo anders
Hier ook weer op
[ afbeelding ]
hee Myrrquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nicole is mooi en dit is een draak.
Pls.
www.pearle.nlquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls.
Nicole is wel mooi, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls.
Vind ik niet, nee. Wel veel make up.quote:
Kom nu. Ik breek je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:06 schreef Myrr het volgende:
Serieus die kaaklijn, kin. Neus, die scheve oogkassen en dat dan met Nicole vergelijken wil je klappen ofzo.
hoi emimichquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:06 schreef Myrr het volgende:
Serieus die kaaklijn, kin. Neus, die scheve oogkassen en dat dan met Nicole vergelijken wil je klappen ofzo.
wie heeft je op je oogkas geklapt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wacht ik bel even matties. Mijn oogkas is nog een beetje kapot
Heeey Gianni
Bel ze allemaal ik eet ze op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wacht ik bel even matties. Mijn oogkas is nog een beetje kapot
Heeey Gianni
lol, jellyquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Hallllooooo ff zij is opgebouwd uit testosteron man als je op haar valt val je ook op Zoolander just saying. Homo's.
gaat het een beetje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Hallllooooo ff zij is opgebouwd uit testosteron man als je op haar valt val je ook op Zoolander just saying. Homo's.
Jij bent knapper dan zijquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Vriend en ik hadden ruzie met wat minderjarige Mokkies (nja, ik werd iets te lastig gevallen door een groepje maar was al doorgelopen maar m'n vriend rende terug) en toen ging het los. We waren alleen veel te dronken, voor het eerst m'n vriend een klap zien vangenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bel ze allemaal ik eet ze op.
Waarom is je oogkas kapot?
nee hij heet letterlijk tongtachtig, dus in lettersquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof hij ooit buiten Zaltbommel komt.
Oh lol. Wat stomquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee hij heet letterlijk tongtachtig, dus in letters
Crip d'r tets pakkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:13 schreef Kurovski het volgende:
'ns ff nadenken over het eten... Nadenken, Niels, wat doe je??
mokkies?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vriend en ik hadden ruzie met wat minderjarige Mokkies (nja, ik werd iets te lastig gevallen door een groepje maar was al doorgelopen maar m'n vriend rende terug) en toen ging het los. We waren alleen veel te dronken, voor het eerst m'n vriend een klap zien vangendus toen ging ik ook maar slaan want ride or die ditdat.
Was wel een leuke nacht. Snap alleen nog steeds niet waarom m'n vriend ineens syko ging doen normaal gesproken laat 'ie dat soort mensen gewoon.
Duh.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent knapper dan zij
Zo weer goed, schatje?
dat scharminkel waar fyfy verliefd op is?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Duh.
Ze lijkt wel een beetje op Adrianna.
Marokkanen. En een neger die aan het filmen was, die heb ik ook geslagen ben echt heel blij dat het niet op Dumpert staat ik voelde me echt een tokkie.quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scharminkel waar fyfy verliefd op is?
Nee die van de Sopranos.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scharminkel waar fyfy verliefd op is?
ben je ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Marokkanen. En een neger die aan het filmen was, die heb ik ook geslagen ben echt heel blij dat het niet op Dumpert staat ik voelde me echt een tokkie.
leuke oudersquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vriend en ik hadden ruzie met wat minderjarige Mokkies (nja, ik werd iets te lastig gevallen door een groepje maar was al doorgelopen maar m'n vriend rende terug) en toen ging het los. We waren alleen veel te dronken, voor het eerst m'n vriend een klap zien vangendus toen ging ik ook maar slaan want ride or die ditdat.
Was wel een leuke nacht. Snap alleen nog steeds niet waarom m'n vriend ineens syko ging doen normaal gesproken laat 'ie dat soort mensen gewoon.
kkvolkquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Marokkanen. En een neger die aan het filmen was, die heb ik ook geslagen ben echt heel blij dat het niet op Dumpert staat ik voelde me echt een tokkie.
quote:
ja, wat nou?quote:
goede moeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
geen idee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
Waarom groeit beenhaar zo snel terug. Waarom?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
Snap alleen nog steeds niet waarom m'n vriend ineens syko ging doen normaal gesproken laat 'ie dat soort mensen gewoon.
wellicht had dit er iets mee te makenquote:
Afgeknaptquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
Waarom groeit beenhaar zo snel terug. Waarom?
Dronken mensen » Drama.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
wellicht had dit er iets mee te maken
vaak wel jaquote:
Echt vreselijk hoe zulke dramaqueens sommige mensen worden van te veel alcoholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |