Truste bbyquote:Op woensdag 11 mei 2016 02:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ga ook slapen.
Trusten mensen
Ik zeg toch. Ik lees dat bij mensenquote:Op woensdag 11 mei 2016 02:28 schreef SideEffect het volgende:
http://www.marjanka.nl/Energie/A_7.htm
Klopt wel
Ik ben diep onder de indruk, maar waar is die andere pannekoek?quote:
Wie? Chloroform?quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:30 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ben diep onder de indruk, maar waar is die andere pannekoek?
Doe mijquote:
Aura natuurlijkquote:
Spot on.quote:Op woensdag 11 mei 2016 02:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh. Ja. Uiteraard
Oranje/Oranje-geel met wat teinten van neutraalgroen en een zilveren randje
hallo krantenmeisjequote:
ik vind het prima weer, maar ja, ik ben niels niet..quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kon weer verdomd moeilijk m'n bed uit komen![]()
mooi weer vandaag? dan pak ik halve dag denk ik
Mhm, als je dat kan. Maar zou als ik jou was dan vrijdagmiddag vrij nemen, heb je weer lang weekend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kon weer verdomd moeilijk m'n bed uit komen![]()
mooi weer vandaag? dan pak ik halve dag denk ik
heb ik sws al want maandag vrijquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, als je dat kan. Maar zou als ik jou was dan vrijdagmiddag vrij nemen, heb je weer lang weekend.
begin gewoon over joodse bankiersquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
Dit wordt een lange dag. Ik kan het gemekker van mn co-worker niet aan.
gewoon zelf harder mekkerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
Dit wordt een lange dag. Ik kan het gemekker van mn co-worker niet aan.
Luie donder die je d'r bentquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik sws al want maandag vrij
en dinsdag, woensdag, de donderdag en vrijdag tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik sws al want maandag vrij
ik heb een hekel aan collega's van 55+. Die mensen worden zeikende mierenneukers die overal om zeuren en allea beter denken te weten.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan collega's van 55+. Die mensen worden zeikende mierenneukers die overal om zeuren en allea beter denken te weten.
Vorige keer gaf ik tegengas en dat hoor ik nu nog van hem.
Dit hele bedrijf bestaat voor zeker 60% uit ouder dan 50.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier zelfs een collega van 80+
vertelquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een klacht van gisteren die ernstig was.haha.
hahaha snappie em LOOOOL ROFL enzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:10 schreef xcachet het volgende:
De Telegraaf was ook weer grappig vanmorgen. Hihihihihi xd xd xd
[ afbeelding ]
Normaal heb je als je een krant vergeet een klacht met incidenteel, daarna herhaling en daarna ernstig. Ik had de krant altijd bij nummer 8 er doorheen gedaan. Dacht ik;quote:
ja die bonus kun je vergetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal heb je als je een krant vergeet een klacht met incidenteel, daarna herhaling en daarna ernstig. Ik had de krant altijd bij nummer 8 er doorheen gedaan. Dacht ik;
[ afbeelding ]
Is dit 8A en zit nummer 8 verderop in een doodlopende zijstraat. Wat een zeikerdsHeb toen alle kranten die nog bij 8A in de bus zaten bij 8 erin gedaan en excuses op geschreven. Wil wel m'n bonus.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja die bonus kun je vergeten
hoeveel is zo'n bonus?
nja, sommige mensen grijpen inderdaad ook wel elke kans aan om te klagenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:14 schreef xcachet het volgende:
Daaronder nog wel een bordje met nummer 8 erop. Maar zoiets realiseer je niet om 5:30Ze weten dat het wel eens fout gaat dus. Maar hun krant ophalen of een briefje erbij plakken ho maar.
Lag he-le-maal dubbel whahahahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha snappie em LOOOOL ROFL enzo
en dat zo vroeg..quote:
Moet naar school. Examenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
uhhhh ok.
Weer beetje niks doen vandaag?
Zal vast geen dagtaak zijn denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet naar school. Examenheb bij voorbaat al voldoende. Moet een sollicitatie gesprek na doen met klasgenoot. Gaat nergens over.
Bij de 3e keer denk je toch; "oh misschien zit het wel in 8A"quote:
Maximaal 10 minuten zij de docent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal vast geen dagtaak zijn denk ik
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maken naar iemand die tenminste wat voor de centen doet.
Dit is de reden dat Braddie geen krantenwijl heeft, hij kan de huisnummers niet goed lezen met zijn oogaandoening, dus dat zou teveel klachten opleveren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij de 3e keer denk je toch; "oh misschien zit het wel in 8A"
De gene die mij inwerkte heeft dit ook niet verteld ofzo.
Is dit echt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de reden dat Braddie geen krantenwijl heeft, hij kan de huisnummers niet goed lezen met zijn oogaandoening, dus dat zou teveel klachten opleveren.
is ook niet goed voor de twingo, al die korte stukjes rijden van brievenbus tot brievenbusquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de reden dat Braddie geen krantenwijl heeft, hij kan de huisnummers niet goed lezen met zijn oogaandoening, dus dat zou teveel klachten opleveren.
maar hij zou er wel lekker van afvallen die vieze dikke tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
ehquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n opmerking maken naar iemand die tenminste wat voor de centen doet.
maakt geen verschil hoor want braddie loopt al standaard tussen 2 en 3 uur 's nachtsquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar hij zou er wel lekker van afvallen die vieze dikke toch![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet goed voor de twingo, al die korte stukjes rijden van brievenbus tot brievenbus
Ik heb ook Nystagmus (of hoe je het ook schrijft).quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:26 schreef Chai het volgende:
[..]
ok, ik weet genoeg voor nuquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:31 schreef zeer het volgende:
[..]
maakt geen verschil hoor want braddie loopt al standaard tussen 2 en 3 uur 's nachts
Er is srs een bezorger met een auto hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet goed voor de twingo, al die korte stukjes rijden van brievenbus tot brievenbus
je hebt wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook Nystagmus (of hoe je het ook schrijft).Maar braddie zal ook wel dyscalculie etc etc hebben.
voor de buitengebieden? of gewoon een luie zak?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er is srs een bezorger met een auto hahaha
ikquote:
lekker toch..quote:
Srs? Maar welke beperking levert jou dat op? Jij wilt er zelfs evt. piloot mee worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook Nystagmus (of hoe je het ook schrijft).Maar braddie zal ook wel dyscalculie etc etc hebben.
Mooi. En nog meer zo te zien.quote:
waar wil je naar toe?quote:
School.quote:
Ik had een keer dat er een auto langsreed toen ik op de fiets naar huis reed en 2 meiden achterin de auto schreeuwden naar mij en van die tong bewegingen zaten te maken naar mij en dat er een random neger op de scooter naast me kwam rijden en lachend zei: 'hey mattie, puta voor jou'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |