quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
En kut, en fuck en nog veel meer eigenlijk
Dat snap ik.quote:
Misschien geen wilskracht.quote:
ah oke,quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
School.
Maar nystagmus is als de spieren van je ogen niet goed werken en te veel trekken aan je ogen. Als iemand vanuit de trein of auto naar buiten kijkt en het punt waar die gene naar kijkt steeds verlegd zie je ook een vorm van nystagmus.
Ik ben er toen ik 1,5 was een keer aan geopereerd. Bij mij zie je er niks meer van maar soms dat ik wat scheel kijk. Maar de meeste mensen in mijn omgeving hebben dat nog nooit opgemerkt eigenlijk.
Ik kwam vroeger vaak in de centrale bieb in Rotterdam ivm tijdschriften die de moeite van het kopen niet zijn, maar vaak wel interessante artikelen bevatten.quote:
Tijdschriften als Vriendin en de Linda. ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger vaak in de centrale bieb in Rotterdam ivm tijdschriften die de moeite van het kopen niet zijn, maar vaak wel interessante artikelen bevatten.
Eigenlijk vooral Libelle.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdschriften als Vriendin en de Linda. ?
quote:
Ook al had je geen ledematen, wij nemen je zoals je bent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
School.
Maar nystagmus is als de spieren van je ogen niet goed werken en te veel trekken aan je ogen. Als iemand vanuit de trein of auto naar buiten kijkt en het punt waar die gene naar kijkt steeds verlegd zie je ook een vorm van nystagmus.
Ik ben er toen ik 1,5 was een keer aan geopereerd. Bij mij zie je er niks meer van maar soms dat ik wat scheel kijk. Maar de meeste mensen in mijn omgeving hebben dat nog nooit opgemerkt eigenlijk.
Puta is Spaans. Als je zegt "de puta madre" staat er letterlijk "de hoeren moeder" maar het betekent "fucking vet"quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had een keer dat er een auto langsreed toen ik op de fiets naar huis reed en 2 meiden achterin de auto schreeuwden naar mij en van die tong bewegingen zaten te maken naar mij en dat er een random neger op de scooter naast me kwam rijden en lachend zei: 'hey mattie, puta voor jou'.
dus.
vroegaaah die shirtjes van de puta madrequote:Op woensdag 11 mei 2016 09:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puta is Spaans. Als je zegt "de puta madre" staat er letterlijk "de hoeren moeder" maar het betekent "fucking vet"
Ligt aan de context. Deze snap ik niet![]()
yequote:Op woensdag 11 mei 2016 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Waarom ga je dan in de bieb zitten? Enige plek waar je geconcentreerd te werk kan gaan ofzo?
Electronics Now, Electronics World, Wireless World, dat soort dingen. Bestaan niet eens meer tegenwoordig, maar ja, zat bronnen op internet nu.quote:
Nee hoor. Mijn ogen trekken niet. Heel soms dat een van mijn ogen iets naar binnen staat. Als ik erg moe ben of iets. Maar moet wel goed kijken wil je dat zien.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke,
maar heb je daar in het dagelijks leven dan nog veel last van?
Volgens mij betekent het in Papiaments 'kut'.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Puta is Spaans. Als je zegt "de puta madre" staat er letterlijk "de hoeren moeder" maar het betekent "fucking vet"
Ligt aan de context. Deze snap ik niet![]()
Bladen zijn wat dat betreft overbodig. Maar met lekker weer zit ik liever een blaadje te lezen dan op mijn Phone of iPad ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Electronics Now, Electronics World, Wireless World, dat soort dingen. Bestaan niet eens meer tegenwoordig, maar ja, zat bronnen op internet nu.
Lief hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook al had je geen ledematen, wij nemen je zoals je bent.
Heb je je ding wel gehaald nu?quote:
Kut voor jouquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het in Papiaments 'kut'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |