Bel ze allemaal ik eet ze op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wacht ik bel even matties. Mijn oogkas is nog een beetje kapot
Heeey Gianni
lol, jellyquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Hallllooooo ff zij is opgebouwd uit testosteron man als je op haar valt val je ook op Zoolander just saying. Homo's.
gaat het een beetje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Hallllooooo ff zij is opgebouwd uit testosteron man als je op haar valt val je ook op Zoolander just saying. Homo's.
Jij bent knapper dan zijquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef Myrr het volgende:
Vriend en ik hadden ruzie met wat minderjarige Mokkies (nja, ik werd iets te lastig gevallen door een groepje maar was al doorgelopen maar m'n vriend rende terug) en toen ging het los. We waren alleen veel te dronken, voor het eerst m'n vriend een klap zien vangenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bel ze allemaal ik eet ze op.
Waarom is je oogkas kapot?
nee hij heet letterlijk tongtachtig, dus in lettersquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof hij ooit buiten Zaltbommel komt.
Oh lol. Wat stomquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee hij heet letterlijk tongtachtig, dus in letters
Crip d'r tets pakkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:13 schreef Kurovski het volgende:
'ns ff nadenken over het eten... Nadenken, Niels, wat doe je??
mokkies?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vriend en ik hadden ruzie met wat minderjarige Mokkies (nja, ik werd iets te lastig gevallen door een groepje maar was al doorgelopen maar m'n vriend rende terug) en toen ging het los. We waren alleen veel te dronken, voor het eerst m'n vriend een klap zien vangendus toen ging ik ook maar slaan want ride or die ditdat.
Was wel een leuke nacht. Snap alleen nog steeds niet waarom m'n vriend ineens syko ging doen normaal gesproken laat 'ie dat soort mensen gewoon.
Duh.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent knapper dan zij
Zo weer goed, schatje?
dat scharminkel waar fyfy verliefd op is?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Duh.
Ze lijkt wel een beetje op Adrianna.
Marokkanen. En een neger die aan het filmen was, die heb ik ook geslagen ben echt heel blij dat het niet op Dumpert staat ik voelde me echt een tokkie.quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scharminkel waar fyfy verliefd op is?
Nee die van de Sopranos.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scharminkel waar fyfy verliefd op is?
ben je ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Marokkanen. En een neger die aan het filmen was, die heb ik ook geslagen ben echt heel blij dat het niet op Dumpert staat ik voelde me echt een tokkie.
leuke oudersquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vriend en ik hadden ruzie met wat minderjarige Mokkies (nja, ik werd iets te lastig gevallen door een groepje maar was al doorgelopen maar m'n vriend rende terug) en toen ging het los. We waren alleen veel te dronken, voor het eerst m'n vriend een klap zien vangendus toen ging ik ook maar slaan want ride or die ditdat.
Was wel een leuke nacht. Snap alleen nog steeds niet waarom m'n vriend ineens syko ging doen normaal gesproken laat 'ie dat soort mensen gewoon.
kkvolkquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Marokkanen. En een neger die aan het filmen was, die heb ik ook geslagen ben echt heel blij dat het niet op Dumpert staat ik voelde me echt een tokkie.
quote:
ja, wat nou?quote:
goede moeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
geen idee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
Waarom groeit beenhaar zo snel terug. Waarom?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Myrr het volgende:
Snap alleen nog steeds niet waarom m'n vriend ineens syko ging doen normaal gesproken laat 'ie dat soort mensen gewoon.
wellicht had dit er iets mee te makenquote:
Afgeknaptquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
Waarom groeit beenhaar zo snel terug. Waarom?
Dronken mensen » Drama.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
wellicht had dit er iets mee te maken
vaak wel jaquote:
Echt vreselijk hoe zulke dramaqueens sommige mensen worden van te veel alcoholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |