herkenbaar ik heb dit ook altijdquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
DP
altijd als ik DP zie, wil ik snuiveeeee
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
De deurbel gaat. Dat is vast mijn pakketje
waarom ben jij nu al awkker gekquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef deadprez het volgende:
Waar is hzaw. Vette remix van Doorhalen van D.A.C.
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef Amarantha het volgende:
De deurbel gaat. Dat is vast mijn pakketje
gister feestje dus nog wakkerquote:
hee heb jij ook weer een nieuw accountquote:
er is daar een bedrijf met een betonnen muur dat lijkt net mega grote duplo stenen, staat ook een graafdingquote:
Wie is dat dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee heb jij ook weer een nieuw account
coolquote:
Is wel veranderd trouwens volgens mij. maargoed, alsnog kutquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is daar een bedrijf met een betonnen muur dat lijkt net mega grote duplo stenen, staat ook een graafding![]()
maar goed troosteloze terrein ja
nog niks veranderd, zie ikquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee heb jij ook weer een nieuw account
Loppequote:
yesquote:
yihaquote:
Moest lachen. Vroeg een klasgenoot waarom ik moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is vanaf vandaag mijn favoriete internetplaatje.
uiteraard nietquote:
Deel de pret.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:56 schreef xcachet het volgende:
Moest lachen. Vroeg een klasgenoot waarom ik moest lachen
eet dan eerst iets..quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
Honger. Heb straks examen en dan gaat m'n buik zo sgsiwnshqoabvsgrrrrr
ik ben daar al minimaal 2 jaar niet in de buurt geweest dus dat kan maar zoquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is wel veranderd trouwens volgens mij. maargoed, alsnog kut
zeker, kijk naar der wenkbrauwen en ogen en neusbrug tussen der ogenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit echt dezelfde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weird dude
zou best kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit echt dezelfde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weird dude
Lijkt echt zo andersquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, kijk naar der wenkbrauwen en ogen en neusbrug tussen der ogen
eerder op een travestietquote:
quote:
Stel je voorquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga deze sc niet aan haar laten zien haha
ik zie het ook aan de neus man, onmiskenbaar zelfde vrouwquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt echt zo anders
Hier ook weer op
[ afbeelding ]
hee Myrrquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nicole is mooi en dit is een draak.
Pls.
www.pearle.nlquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls.
Nicole is wel mooi, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Pls.
Vind ik niet, nee. Wel veel make up.quote:
Kom nu. Ik breek je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:06 schreef Myrr het volgende:
Serieus die kaaklijn, kin. Neus, die scheve oogkassen en dat dan met Nicole vergelijken wil je klappen ofzo.
hoi emimichquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:06 schreef Myrr het volgende:
Serieus die kaaklijn, kin. Neus, die scheve oogkassen en dat dan met Nicole vergelijken wil je klappen ofzo.
wie heeft je op je oogkas geklapt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wacht ik bel even matties. Mijn oogkas is nog een beetje kapot
Heeey Gianni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |