Tablets vind ik een uitkomst. Het is iets minder groot dan A4, maar toch ideaal om .pdf bestanden te lezen en je hoeft geen shitload aan papier mee te zeulen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bladen zijn wat dat betreft overbodig. Maar met lekker weer zit ik liever een blaadje te lezen dan op mijn Phone of iPad ofzo.
lol oke dimaquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Ben overigens gewoon stug door gaan fietsen naar beneden kijkend, wel staand want er zat vogelpoep op mijn zadel..
dima + treinmeisje = oneitisquote:
Misschien dacht ie dat je niet meer kon zittenquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
Ben overigens gewoon stug door gaan fietsen naar beneden kijkend, wel staand want er zat vogelpoep op mijn zadel..
Wel onhandig in de zonquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tablets vind ik een uitkomst. Het is iets minder groot dan A4, maar toch ideaal om .pdf bestanden te lezen en je hoeft geen shitload aan papier mee te zeulen.
gewoon niet buiten komenquote:
Treurig station hebben wij hequote:Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ultiem genoten van mijn treinrit
Intercity stopte wel in mijn stad maar reed lekker langs de andere dorpen waar mensen al een half uur zaten te wachten
dat is toch zo'n beetje de bedoeling van een intercity?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
Intercity stopte wel in mijn stad maar reed lekker langs de andere dorpen waar mensen al een half uur zaten te wachten
Ja maar normaal stopt ie niet in mijn stad. Maar omdat de sprinter niet reed nu wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch zo'n beetje de bedoeling van een intercity?
Is me in het verleden wel eens overkomen jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja best wel. Als je haast heb en je moet die trap nog over
Ik ben blij dat jij de energieke zo'n uit de Oriënt bent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit hele bedrijf bestaat voor zeker 60% uit ouder dan 50.Aankomende jaren gaan ze gelukkig met pensioen
denk eerder dat het dorp de klacht is.....quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is me in het verleden wel eens overkomen ja![]()
kutte is ook dat het station een heel stuk uit het dorp is.
Ja ook dat nog. Gelukkig kom ik er nooitquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is me in het verleden wel eens overkomen ja![]()
kutte is ook dat het station een heel stuk uit het dorp is.
Hij zag het poepje ook idd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat je niet meer kon zitten![]()
Ik googlede jouw aandoening en kreeg dat te zien. Vet snel heen en weer van de oog, toch? wat is systagmus?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is systagmus ja. Maar dat heb ik dus niet in die vorm haha. Thank god.
Spannend. Denk je?quote:
Jij geniet van andermans leed?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef xcachet het volgende:
Dat op dat plaatje is nystagmus. Had even een flinke typo sorryquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zag het poepje ook idd.
[..]
Ik googlede jouw aandoening en kreeg dat te zien. Vet snel heen en weer van de oog, toch? wat is systagmus?
Kan gebeuren. Waardeer het wel dat je nog even letterlijk neerzet dat ik gelijk had en jij nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat op dat plaatje is nystagmus. Had even een flinke typo sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |