SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ah joh laat gaan. Stijn volgt nieuwssites en Twitter nonestop. Hij schopt slechts een scene als een mislukte ESF relnicht.quote:
Het maakt allemaal niet meer uit nu ik naar deze vrouw kijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan. Stijn volgt nieuwssites en Twitter nonestop. Hij schopt slechts een scene als een mislukte ESF relnicht.
shin chanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Malta vorig jaar masterpiece moest winne kwam nie eens in finale wtfquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:26 schreef Katoenplukkert het volgende:
Malta is volgens mij de beste ESF-land ooit die nooit het festival heeft gewonnen.
Net als Oranje op het WK.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan denk ik niet dat ik nog op tijd ben voor de uitslag, komende uit Rotterdamquote:
Zaterdag. Donderdag is er nog een 2e halve finale.quote:
shin chan Godquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent een held! Shin Chanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik woon daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha nee, maar in ieder geval dichtbij de maastunnel en dichtbij Ahoy
Vind je wel iets goed?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Krijgen we straks weer zo'n lame act om de tijd te vullen?
Dat is pechquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ik nog op tijd ben voor de uitslag, komende uit Rotterdam
Wat een "toevoegingen", ja...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Krijgen we straks weer zo'n lame act om de tijd te vullen?
quote:
Dit is niet zo'n goeie TT.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zaterdag. Donderdag is er nog een 2e halve finale.
Rusland gaat winnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben bij Douwe gaan komen en van alles wat ik daarna gezien heb was Douwe veruit het mooiste nummer.
Heb je nog wel een controller dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je wel je eigen Playstation meenemen
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zaterdag. Donderdag is er nog een 2e halve finale.
Dankjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Wanneer we bier drinken in de kroeg op zaterdagavond.
Wanneer is die eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is pech
Volgende halve finale dan maar he.
En die had het weer van DJ Jezus.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zingt ze nou walk on water? Ze is Jezus/Milk Inc niet....
kan nie ben te dom dat wist je toch alquote:
Lijkt me jammer. Was zo corny.quote:
donderdag naar het schijntquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer is die eigenlijk?
ESFkennertje hier hoor
Sowieso TT's die ergens op slaan.quote:
ik denk het ook, als 10equote:
Duitsland dus sowieso finale plek. Gaat wel winnen dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Rammstein zou eens mee moeten doen. Gewoon, omdat het kan.
Die zal wel zijn blijven hangen, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben bij Douwe gaan komen en van alles wat ik daarna gezien heb was Douwe veruit het mooiste nummer.
Gewoon met Sonne komen, dan win je geheid(bij mij).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duitsland dus sowieso finale plek. Gaat wel winnen dan.
weet ik toch schatquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen zien dat je behoorlijk dom bent als ze je post lezen.
Idd hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:29 schreef iBenny het volgende:
Walk on water. Dat is dus echt vet handig als je op een eiland woont.
Chillen in het Zuiderpark?quote:
Ja je moet toch een nieuw liedje schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gewoon met Sonne komen, dan win je geheid(bij mij).![]()
quote:
Eerst nog een leventje hebbenquote:
Dat zou je Rammstein toch niet aan willen doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Rammstein zou eens mee moeten doen. Gewoon, omdat het kan.
Hij is een beetje homo?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
12 punten voor Rusland.
[ afbeelding ]
Haha wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
12 punten voor Rusland.
[ afbeelding ]
Gewoon één woord veranderen, niemand heeft het door.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja je moet toch een nieuw liedje schrijven.
Doe er dan wat aan in plaats van je steeds te gedragen als het debiele broertje van Fylaxquote:
Soooooooo goede dijen hoor, rawr.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
12 punten voor Rusland.
[ afbeelding ]
Lekker, niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo een kopje rooibosthee zetten.
Qua act zou het er wel bij passen, lekker extravagant.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou je Rammstein toch niet aan willen doen?
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is in een land als Rusland geen probleem.
Eeks gladquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
12 punten voor Rusland.
[ afbeelding ]
topshow in Ahoyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst nog een leventje hebben
Maar misschien sluit ik later nog wel aan
wrm is nie leuk huilhuilquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan in plaats van je steeds te gedragen als het debiele broertje van Fylax
via de app is gratisquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:31 schreef MakkieR het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de prijs per sms, is dat hier even duur als in Roemenië? of mogen wij de hoofdprijs betalen.
Die ga ik grotendeels missenquote:
Maar even serieus wat is er donderdag dan. Een laat tentamen of zo?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, je zal maar mensen buiten FOK! kennen
Ik denk dat ze zich kapot ergeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Qua act zou het er wel bij passen, lekker extravagant.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
12 punten voor Rusland.
[ afbeelding ]
Nee goddank niet, ik heb wat met vrienden te doen aan het begin van de avondquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar even serieus wat is er donderdag dan. Een laat tentamen of zo?
Wat lees ik nuquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee goddank niet, ik heb wat met vrienden te doen aan het begin van de avond
Maar zoals gezegd hoop ik mij later nog te voegen
wie vind Jijquote:
Wat heb je met het geld van de verzekering gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Eerst ESF uitslag kijken.
[..]
Kan je toch wel even voor me kopen
Douwe is Common limits 2.0quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef luxerobots het volgende:
Douwe is als enige met een country (kuntrie) liedje. Dat is een voordeel.
Nieuwe tuinlampjes gekochtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat heb je met het geld van de verzekering gedaan?
Die waren niet gestolenquote:
Ik vond het altijd een oprechte user op het oog maar nu hij met dit soort leugentjes komt begin ik toch te twijfelen.quote:
Nee maar ik heb in ieder geval geen nieuwe Playstation gekochtquote:
Ga je dan mee van de hoge glijbaan?quote:
IP 40.45?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt voor uw stem!
U heeft gestemd op:
KingFlopland.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een oprechte user op het oog maar nu hij met dit soort leugentjes komt begin ik toch te twijfelen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een oprechte user op het oog maar nu hij met dit soort leugentjes komt begin ik toch te twijfelen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt voor uw stem!
U heeft gestemd op:
KingFlopland.
Die past er wel tussen ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was ook niet serieus bedoeld, laat Duitsland maar weer Lena sturen, zij is cute.
baasquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef Stickertje het volgende:
oh, nederland kan wel stemmen in deze ronde?
Ze is nu alleen stoerder geworden etc, vond haar nog zo innocent met dat eerste lied(en met het vreselijk slechte Engels).quote:
Hongarije is wel heet idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor de looks zou ik op Hongarije stemmen. Voor voice op Ijsland.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee maar ik heb in ieder geval geen nieuwe Playstation gekochtVond ik een beetje zonde aangezien ik er bijna nooit op speelde.
Heel goed Insoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Huize inso heeft op russia en austria gestemd
En Cyprus dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Huize inso heeft op russia en austria gestemd
bijna iedereen klinkt valsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe klinken al die lui op tv? In de zaal lijkt het of iedereen zuiver zingt, behalve Montenegro
Ik ben ineens een stuk minder zeker over de kansen van Douwe
Iedereen was hartstikke valsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe klinken al die lui op tv? In de zaal lijkt het of iedereen zuiver zingt, behalve Montenegro
Vooral heel vals vind ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
Fok stemt niet daarvoor scrolled de forum te snel lol
En we zijn te krenterig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
Heb je ook Armeense matties? Die gaan het helemaal tof vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
Uit impulsieve geilheid op Azerbeidzjan gestemd.
Zullen mn Turkse matties leuk vinden.
Of er verdwijnen posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
De turken bedanken jou, abi kardesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
Uit impulsieve geilheid op Azerbeidzjan gestemd.
Zullen mn Turkse matties leuk vinden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
heb 3 stemmen uitgebracht op san marino
Zangtechnisch stak Douwe er met kop en schouders bovenuit (wat mij betreft)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
PSV geen kampioen geworden vandaag,dat moet wel pijn doen in het kader van de winnaarsquote:
We hebben je nodig bij de GTA heistquote:
Je stem gaat in de doofpot.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Bedankt voor uw deelname. Uw stem is succesvol afgehandeld.
Tuurlijk wel. Ik stem op een goed liedje. Als "Slow Down" de inzending van Estland was, had ik er in geen honderd jaar op gestemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Childofthe90s het volgende:
Mensen niet op directe concurrenten van Douwe stemmen AUB, Estland en Oostenrijk dat kan echt niet, foei!
Top! Op wie heb je gestemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Bedankt voor uw deelname. Uw stem is succesvol afgehandeld.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
Och och och och.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik stem op een goed liedje. Als "Slow Down" de inzending van Estland was, had ik er in geen honderd jaar op gestemd.
Landverrader!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb 80 keer op Rusland gestemd.
[ afbeelding ]
Sergeygod.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:38 schreef luxerobots het volgende:
Wat een bagger niet grappige mini-docu.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |