Heb je ook Armeense matties? Die gaan het helemaal tof vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
Uit impulsieve geilheid op Azerbeidzjan gestemd.
Zullen mn Turkse matties leuk vinden.
Of er verdwijnen posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
Fok stemt niet daarvoor scrolled de forum te snel lol
De turken bedanken jou, abi kardesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
Uit impulsieve geilheid op Azerbeidzjan gestemd.
Zullen mn Turkse matties leuk vinden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
heb 3 stemmen uitgebracht op san marino
Zangtechnisch stak Douwe er met kop en schouders bovenuit (wat mij betreft)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe klinken al die lui op tv? In de zaal lijkt het of iedereen zuiver zingt, behalve Montenegro
Ik ben ineens een stuk minder zeker over de kansen van Douwe
PSV geen kampioen geworden vandaag,dat moet wel pijn doen in het kader van de winnaarsquote:
We hebben je nodig bij de GTA heistquote:
Je stem gaat in de doofpot.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Bedankt voor uw deelname. Uw stem is succesvol afgehandeld.
Tuurlijk wel. Ik stem op een goed liedje. Als "Slow Down" de inzending van Estland was, had ik er in geen honderd jaar op gestemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Childofthe90s het volgende:
Mensen niet op directe concurrenten van Douwe stemmen AUB, Estland en Oostenrijk dat kan echt niet, foei!
Top! Op wie heb je gestemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Bedankt voor uw deelname. Uw stem is succesvol afgehandeld.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
heb 3 stemmen uitgebracht op san marino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |