Die waren niet gestolenquote:
Ik vond het altijd een oprechte user op het oog maar nu hij met dit soort leugentjes komt begin ik toch te twijfelen.quote:
Nee maar ik heb in ieder geval geen nieuwe Playstation gekochtquote:
Ga je dan mee van de hoge glijbaan?quote:
IP 40.45?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt voor uw stem!
U heeft gestemd op:
KingFlopland.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een oprechte user op het oog maar nu hij met dit soort leugentjes komt begin ik toch te twijfelen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een oprechte user op het oog maar nu hij met dit soort leugentjes komt begin ik toch te twijfelen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Bedankt voor uw stem!
U heeft gestemd op:
KingFlopland.
Die past er wel tussen ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Was ook niet serieus bedoeld, laat Duitsland maar weer Lena sturen, zij is cute.
baasquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef Stickertje het volgende:
oh, nederland kan wel stemmen in deze ronde?
Ze is nu alleen stoerder geworden etc, vond haar nog zo innocent met dat eerste lied(en met het vreselijk slechte Engels).quote:
Hongarije is wel heet idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor de looks zou ik op Hongarije stemmen. Voor voice op Ijsland.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee maar ik heb in ieder geval geen nieuwe Playstation gekochtVond ik een beetje zonde aangezien ik er bijna nooit op speelde.
Heel goed Insoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Huize inso heeft op russia en austria gestemd
En Cyprus dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Huize inso heeft op russia en austria gestemd
bijna iedereen klinkt valsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe klinken al die lui op tv? In de zaal lijkt het of iedereen zuiver zingt, behalve Montenegro
Ik ben ineens een stuk minder zeker over de kansen van Douwe
Iedereen was hartstikke valsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe klinken al die lui op tv? In de zaal lijkt het of iedereen zuiver zingt, behalve Montenegro
Vooral heel vals vind ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
Fok stemt niet daarvoor scrolled de forum te snel lol
En we zijn te krenterig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
Heb je ook Armeense matties? Die gaan het helemaal tof vinden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
Uit impulsieve geilheid op Azerbeidzjan gestemd.
Zullen mn Turkse matties leuk vinden.
Of er verdwijnen posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
De turken bedanken jou, abi kardesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Katoenplukkert het volgende:
Uit impulsieve geilheid op Azerbeidzjan gestemd.
Zullen mn Turkse matties leuk vinden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
heb 3 stemmen uitgebracht op san marino
Zangtechnisch stak Douwe er met kop en schouders bovenuit (wat mij betreft)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
PSV geen kampioen geworden vandaag,dat moet wel pijn doen in het kader van de winnaarsquote:
We hebben je nodig bij de GTA heistquote:
Je stem gaat in de doofpot.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Bedankt voor uw deelname. Uw stem is succesvol afgehandeld.
Tuurlijk wel. Ik stem op een goed liedje. Als "Slow Down" de inzending van Estland was, had ik er in geen honderd jaar op gestemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Childofthe90s het volgende:
Mensen niet op directe concurrenten van Douwe stemmen AUB, Estland en Oostenrijk dat kan echt niet, foei!
Top! Op wie heb je gestemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Bedankt voor uw deelname. Uw stem is succesvol afgehandeld.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
Och och och och.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik stem op een goed liedje. Als "Slow Down" de inzending van Estland was, had ik er in geen honderd jaar op gestemd.
Landverrader!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:36 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb 80 keer op Rusland gestemd.
[ afbeelding ]
Sergeygod.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:38 schreef luxerobots het volgende:
Wat een bagger niet grappige mini-docu.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |