Hij woont toch al bij je in, wat is meer dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik dus ook. Ging prima op zich.
Een klein jaar denk ik? Op een gegeven moment wilde ik wel meer
En nu wil ik nog steeds soms meer
Wat zegt het over iemand? Dat ze een relatie nodig hebben om gelukkig te zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het altijd veelzeggend over iemand als ze wanhopig op zoek zijn
Ah, dat is wel zuur, dat je OV afgelopen is. Maar kan me voorstellen dat in Amsterdam wonen ook echt niet te betalen is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het niet ga kunnen betalen vanaf september om op kamers te gaan, als ik er al een vind. Studie + kamer + andere kosten wordt gewoon te veel. Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Eventueel in het begin wat daagjes bij art, want heb ook geen gratis OV meer
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kusje op het voorhoofd voor het uit bed stappen.
Ja, of je komt ergens in Diemen of zoquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zuur, dat je OV afgelopen is. Maar kan me voorstellen dat in Amsterdam wonen ook echt niet te betalen is.
Nee, vanuit Zwolle stelt het toch al niet zo heel veel voor, dan gaat het voordeel al snel verloren. Duurt het 1 of 2 jaar?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, of je komt ergens in Diemen of zoMaar dat is qua reistijd dan ook al niet zo voordelig meer.
Je kunt wel onbeperkt chillen en de hele dag weg zijn om te kiten als je wilt zonder dat er iemand gaat zeuren.quote:
ik zou soms wel n vlieg op de muur willen zijn als hij presentaties moet geven, of in vergadering is. Die kant van hem ken ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij woont toch al bij je in, wat is meer dan?
Maar bij ons is nog pril, half jaartje ofzo
Ja precies. 1 jaartje maar, alleen met stage wordt het lastig als ik daar niet woon. Maar goed, als alles goed blijft gaan tussen art en mij dan zijn er altijd optiesquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vanuit Zwolle stelt het toch al niet zo heel veel voor, dan gaat het voordeel al snel verloren. Duurt het 1 of 2 jaar?
Mjaquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt wel onbeperkt chillen en de hele dag weg zijn om te kiten als je wilt zonder dat er iemand gaat zeuren.
Dat ze te afhankelijk zijn van een ander en dat ze waarschijnlijk een ander nog niet voor de helft gelukkig kunnen makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zegt het over iemand? Dat ze een relatie nodig hebben om gelukkig te zijn?
Samenwonenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SamenwonenHad niet gedacht dat het me zo zou bevallen, ben normaal best wel van het 'laat me maar alleen'
Sowieso iemand zoeken waar je je zo min mogelijk hoeft aan te passenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom je zou zitten wachten op alle aanpassingen enzo die een relatie met zich meebrengt als je niemand kent die je er leuk genoeg voor zou vinden.
Ditquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso iemand zoeken waar je je zo min mogelijk hoeft aan te passen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso iemand zoeken waar je je zo min mogelijk hoeft aan te passen
quote:
Ik krijg telkens een bsodquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]Relaties op easy mode spelen. Filthy casuals
Als je je moet aanpassen heb je niet de juiste gevondenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]Relaties op easy mode spelen. Filthy casuals
Jouw vriendje slaapt toch halve dagen en zit de ander halve dagen te gamen?quote:
Ik was aan het grappen, maar even serieus, dit meen je toch niet serieus he?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je je moet aanpassen heb je niet de juiste gevonden
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was aan het grappen, maar even serieus, dit meen je toch niet serieus he?
Ik zou mij compleet kapot ergeren aan iemand die geeneens weet dat irriteren geen wederkerig werkwoord is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw vriendje slaapt toch halve dagen en zit de ander halve dagen te gamen?
Ik zou me compleet kapot irriteren aan zo'n ventje, niks aanpassen, grow up and live
Nee, natuurlijk nietquote:
Ik durfde al niks te zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou mij compleet kapot ergeren aan iemand die geeneens weet dat irriteren geen wederkerig werkwoord is.
Zere neus?quote:
Dat bestaat toch heul niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou mij compleet kapot ergeren aan iemand die geeneens weet dat irriteren geen wederkerig werkwoord is.
Dikke haat op mijn autocorrect.quote:
Want daar draait het om? Ik heb liever liefde zonder seks dan seks zonder liefde. Maargoed, ik ben dan ook niet als jou en ben niet zo snel verliefd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon 'n beetje blij en dankbaar zijn dat je er eentje hebt gevonden die wel met je naar bed wil
We zitten in ieder geval in dezelfde tijdzone nu, dat is al vooruitgang. Ik zie wel waar het heen gaat, plannen heeft toch nooit nut.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is natuurlijk nogal ver, minder mogelijkheden om elkaar te zien enzo.
Kan me voorstellen dat je daar je twijfels bij zou hebben, qua toekomst dan. Dat t nu leuk is, geloof ik wel.
Daar hebben we het over gehad. We zijn beide (nog) flexibel, zij zelfs meer dan mij dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar niet nu al over na te denken voordat er echt serieuze gevoelens in het spel komen. Het hoeft niet concreet, maar het moet wel mogelijk zijn dat een van de twee eventueel kan verhuizen in de toekomst.
Lijkt mij![]()
natuurlijk wel! Sommige dingen moet je zelfs wel plannenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
We zitten in ieder geval in dezelfde tijdzone nu, dat is al vooruitgang. Ik zie wel waar het heen gaat, plannen heeft toch nooit nut.
Jij komt ook nooit verder dan de gang voor ze al de kleren van je lijf scheurt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:58 schreef rival het volgende:
Ik zou ook weleens met iemand naar bed willen gaan
Ik ben toch altijd goed gehumeurd en gezellig?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij bent anders toch. Immer gut gelaunt, relaxed und so.![]()
Of heb je het over yatsje.
Verder dan de trap nog nooit gekomenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit verder dan de gang voor ze al de kleren van je lijf scheurt?
Why you think?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:05 schreef Barbusse het volgende:
I think I just fucked up a job interview....
Daar sla je de plank een beetje mis denk ik. Ook niet gek natuurlijk voor iemand die nooit echt vrijgezel was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze te afhankelijk zijn van een ander en dat ze waarschijnlijk een ander nog niet voor de helft gelukkig kunnen maken
Waarom kiezen tussen twee uitersten?, liefde zonder seks? dan pak ik wel een kat of een hondquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Want daar draait het om? Ik heb liever liefde zonder seks dan seks zonder liefde. Maargoed, ik ben dan ook niet als jou en ben niet zo snel verliefd.
Ik zit wel aan de totaal andere kant van het spectrum dan de rest hier dat klopt maar mijn eigen basis emotie staat al op standje geluk, dat is dan weer mijn gelukquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar sla je de plank een beetje mis denk ik. Ook niet gek natuurlijk voor iemand die nooit echt vrijgezel was.
Als mijn meisje in een rolstoel zou komen te zitten waardoor ze geen seks zou kunnen hebben zou ik er heimelijk naast neuken maar ik zou haar niet verlaten, ik zou het wel stil houden voor haar want ik weet wat voor een seksgoliath ze zelf wel niet is, zou ik zielig vindenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook gewoon allebei ja!
En als ik echt zou moeten kiezen.. Ik weet niet of ik t zou kunnen, liefde zonder seks
Niet iedereen word verliefd zodra een leuk meisje lief naar je lacht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom kiezen tussen twee uitersten?, liefde zonder seks? dan pak ik wel een kat of een hond
Vind je echt van jezelf dat je niet snel verliefd wordt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen word verliefd zodra een leuk meisje lief naar je lacht.
Seks is voor mij een bevestiging van de liefde die we voelen voor elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn meisje in een rolstoel zou komen te zitten waardoor ze geen seks zou kunnen hebben zou ik er heimelijk naast neuken maar ik zou haar niet verlaten, ik zou het wel stil houden voor haar want ik weet wat voor een seksgoliath ze zelf wel niet is, zou ik zielig vinden
Ik ben dan wel een vrouwenveelvraat maar er moet toch echt wel wat meer gebeuren dan slechts een lief lachjequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Meh, gesprek ging gewoon niet lekkerquote:
Ik ben het niet vaak nee. Iemand leuk vinden is niet hetzelfde als verliefd zijn he?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je echt van jezelf dat je niet snel verliefd wordt?
Ik welquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Elk meisje? Leugens, stiekem ben je best kieskeurigquote:
was je niet na een paar dates al in to deze amerikaanse?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak nee. Iemand leuk vinden is niet hetzelfde als verliefd zijn he?
Als een paar dates al snel is, heb ik een probleem :squote:Op woensdag 11 mei 2016 13:36 schreef Allures het volgende:
[..]
was je niet na een paar dates al in to deze amerikaanse?
Hoe staat het met je kassameisje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een paar dates al snel is, heb ik een probleem :s
Die is helaas uitgechecktquote:
Oh, dat had je niet meegekregen? Was niks, is niks, wordt niksquote:
Oké oké stiekem welquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elk meisje? Leugens, stiekem ben je best kieskeurig
Mag ik het zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, dat had je niet meegekregen? Was niks, is niks, wordt niks
Ik vind het wel snelquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een paar dates al snel is, heb ik een probleem :s
Nee helemaal gemistquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, dat had je niet meegekregen? Was niks, is niks, wordt niks
Nou zeg maarquote:
Oh ze dacht dat we wat zouden gaan drinken als vrienden. Dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee helemaal gemist
Nog sappige details?
Hoe kwam je daar achter dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou zeg maar
[..]
Oh ze dacht dat we wat zouden gaan drinken als vrienden. Dus.
Kuthoer!quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou zeg maar
[..]
Oh ze dacht dat we wat zouden gaan drinken als vrienden. Dus.
Nou toen ik nog een keer ging vragen wanneer we wat zouden gaan drinken begon ze intens ontwijkend te doen en 's avonds vroeg ze dat.quote:
Waarom, omdat ze me niet wil neuken? Nou, dan zijn er me toch eens veel kuthoeren in de wereld :squote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Vrouwen zijn prachtig man en ze mogen ook nog eens lekker zelf weten voor wie ze de benen spreiden of nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom, omdat ze me niet wil neuken? Nou, dan zijn er me toch eens veel kuthoeren in de wereld :s
Seks is bevestiging van lust.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Seks is voor mij een bevestiging van de liefde die we voelen voor elkaar.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom, omdat ze me niet wil neuken? Nou, dan zijn er me toch eens veel kuthoeren in de wereld :s
Wow eindelijk een normale opmerking uit je bakkesquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn prachtig man en ze mogen ook nog eens lekker zelf weten voor wie ze de benen spreiden of niet
ook, maar voor mij is t met m'n geliefde meer dan dat.quote:
Ik wist dat ze terug zou gaan naar de VS. Op dat moment had ik 3 dates gehad en vond ik haar interessant, maar was ik nog niet verliefd. Wel hielden we daarna vrijwel elke dag contact en spraken we af om weer af te spreken als ze weer in Europa was om te zien of er iets kon groeien. Toen we elkaar weer zagen toen ik vijf dagen bij haar in Parijs was, was duidelijk dat we beide willen zien waar het heen gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:36 schreef Allures het volgende:
[..]
was je niet na een paar dates al in to deze amerikaanse?
Hmm ik heb het gevoel dat als ik een beetje terug zou gaan graven ik toch wel wat serieuzere uitspraken op kan duikelen dan 'interessant'quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist dat ze terug zou gaan naar de VS. Op dat moment had ik 3 dates gehad en vond ik haar interessant, maar was ik nog niet verliefd. Wel hielden we daarna vrijwel elke dag contact en spraken we af om weer af te spreken als ze weer in Europa was om te zien of er iets kon groeien. Toen we elkaar weer zagen toen ik vijf dagen bij haar in Parijs was, was duidelijk dat we beide willen zien waar het heen gaat.
Nooit gedacht maar we zijn het zowaar eens hierover. Liefde is zoveel meer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Als je alleen liefde kunt ervaren door middel van seks dan ben je een zeer beperkt mens
Weer een prachtige levenswijsheid van mezelf zeg
Soms wil je gewoon vol liefde de kamer doorgeneukt worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook, maar voor mij is t met m'n geliefde meer dan dat.
En ik voel de liefde ook wel zonder seks, maar soms heb ik t gewoon even nodig.
1 kamer? Casualquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms wil je gewoon vol liefde de kamer doorgeneukt worden.
Als ik 'n vrouw interessant vind dan ouwehoer ik er wat mee, desnoods filosofeerkwebbel ik tegen de zonsopgang aan samen maar ik kruip er niet opquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist dat ze terug zou gaan naar de VS. Op dat moment had ik 3 dates gehad en vond ik haar interessant, maar was ik nog niet verliefd. Wel hielden we daarna vrijwel elke dag contact en spraken we af om weer af te spreken als ze weer in Europa was om te zien of er iets kon groeien. Toen we elkaar weer zagen toen ik vijf dagen bij haar in Parijs was, was duidelijk dat we beide willen zien waar het heen gaat.
Dat is het verschil tussen ons, ik kruip niet overal op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik 'n vrouw interessant vind dan ouwehoer ik er wat mee, desnoods filosofeerkwebbel ik tegen de zonsopgang aan samen maar ik kruip er niet op
hij zegt toch juist dat hij dat niet doet in de post waar je op reageert?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen ons, ik kruip niet overal op.
Dus al die mooie verhalen elke avond zijn verzonnen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zegt toch juist dat hij dat niet doet in de post waar je op reageert?
Jij kunt niet lezenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar yats wilde het toch even zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zegt toch juist dat hij dat niet doet in de post waar je op reageert?
Omdat niet alle vrouwen willen dat je er op kruipt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat niet alle vrouwen willen dat je er op kruipt.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat niet alle vrouwen willen dat je er op kruipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |