Je woont niet 6 hoog?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wauw, wat vindt je van mijn voortuin?
Wat?quote:
Ik moet doen alsof ik wel mijn beste vriendin heb gezoend, ok..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je daar dan maar over liegt tijdens onze vunzige praat.
Gezellig, ben wel nieuwsgierig naar beidequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komt dqod langs met d'r suikerhars...
Jullie doen er zo verdomde weinig mee.quote:
Jij met Douwequote:
Andere vriendin is ook goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik moet doen alsof ik wel mijn beste vriendin heb gezoend, ok...
Slow Down baby.quote:
Don't feed the narcissist...quote:
Het moet over je vachtje, over de rest heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True that, maar als ik zou moeten liegen zou dat weer niet zijn gebeurd.. Verwarrend deze..
Oh zo, ok dan ook geen Basic Instinctscene enzo. Got it..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het moet over je vachtje, over de rest heb ik niks gezegd.
Jawel, maar zonder vachtje...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh zo, ok dan ook geen Basic Instinctscene enzo. Got it..
Die Cypriotische zangert leek wel wat op die kale van Within Temptation als hij Sharon's eyeliner geleend heeft. En Montenegro was natuurlijk vet ruig enzo..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Harmankardon het volgende:
Hij had wel een mooi pak aan![]()
Maar dat ESF, staat iedereen daar met gitaren zonder snoer ingeplugd
.
Oh dat heb ik allemaal niet gezien, alleen Bob via nu.nl.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die Cypriotische zangert leek wel wat op die kale van Within Temptation als hij Sharon's eyeliner geleend heeft. En Montenegro was natuurlijk vet ruig enzo..
Mooi toch? Vrouwen lijken dat te merken, ik kreeg ook al van een leuke collega de vraag of ik zin had in een date. Helaas voor haar is ze te laat. Wat ga je doen met die date?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef Belsezar het volgende:
Heb ik deze week voor het eerst in lange tijd weer eens een date, krijg ik op kantoor op eens aandacht van een leuke dame van detachering. Alsof ze het kan ruiken
Douwe Bobs act had ook zoiets apart. Op een begeven moment ging hij op dat voorpodium staanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Harmankardon het volgende:
Hij had wel een mooi pak aan![]()
Maar dat ESF, staat iedereen daar met gitaren zonder snoer ingeplugd
.
heeft Amerikaanse toekomst dan? Als je twijfelt gewoon kansen spreidenquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:00 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi toch? Vrouwen lijken dat te merken, ik kreeg ook al van een leuke collega de vraag of ik zin had in een date. Helaas voor haar is ze te laat. Wat ga je doen met die date?
Sowieso is een kutje in de hand beter dan 10 kutjes overzees.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heeft Amerikaanse toekomst dan? Als je twijfelt gewoon kansen spreiden
Morgenquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:00 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi toch? Vrouwen lijken dat te merken, ik kreeg ook al van een leuke collega de vraag of ik zin had in een date. Helaas voor haar is ze te laat. Wat ga je doen met die date?
Deze man is wijsquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso is een kutje in de hand beter dan 10 kutjes overzees.
Ik dacht vroeger ook, wat je van ver haalt is lekker, tot de buurvrouw op me ging zitten, hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een vriendin in Zeeland of Parijs is qua reistijd ook niet zo een groot verschil.
Das waar, ik heb een relatie gehad met een dame die 11000 km verderop woonde, was geen groot succesquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een vriendin in Zeeland of Parijs is qua reistijd ook niet zo een groot verschil.
Bij verschillende tijdzones wordt het kut, gewoon teveel werk / moeite om elkaar te kunnen spreken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, ik heb een relatie gehad met een dame die 11000 km verderop woonde, was geen groot succes
Is sowieso kut op 1200 manieren en eigenlijk alleen maar te verklaren als je niets in een straal van 10 kilometer weet te scorenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij verschillende tijdzones wordt het kut, gewoon teveel werk / moeite om elkaar te kunnen spreken.
Dat ja. Gewoon lekker een Nederlandsequote:Op woensdag 11 mei 2016 08:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij verschillende tijdzones wordt het kut, gewoon teveel werk / moeite om elkaar te kunnen spreken.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is sowieso kut op 1200 manieren en eigenlijk alleen maar te verklaren als je niets in een straal van 10 kilometer weet te scoren
Een lekkere Nederlandse ja, anders hoeft 't ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ja. Gewoon lekker een Nederlandse
Is het niet wat vroeg om dat te zeggen? We merken het vanzelf wel denk ik. Ze was hier laatst 10 dagen waarbij we elkaar continu zagen en zijn elkaar nog niet zat. Sterker nog, we zijn een beetje de vakantie aan het plannen nuquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heeft Amerikaanse toekomst dan? Als je twijfelt gewoon kansen spreiden
Frauquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:54 schreef FrauMilena het volgende:
In een ldr heb je in het algemeen sowieso maar weinig tijd om een slechte impressie achter te laten.
Of gewoon 'n beetje blij en dankbaar zijn dat je er eentje hebt gevonden die wel met je naar bed wilquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:38 schreef yats het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om dat te zeggen? We merken het vanzelf wel denk ik. Ze was hier laatst 10 dagen waarbij we elkaar continu zagen en zijn elkaar nog niet zat. Sterker nog, we zijn een beetje de vakantie aan het plannen nu
Prima hoorquote:
10km ja?quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is sowieso kut op 1200 manieren en eigenlijk alleen maar te verklaren als je niets in een straal van 10 kilometer weet te scoren
het is natuurlijk nogal ver, minder mogelijkheden om elkaar te zien enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:38 schreef yats het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om dat te zeggen? We merken het vanzelf wel denk ik. Ze was hier laatst 10 dagen waarbij we elkaar continu zagen en zijn elkaar nog niet zat. Sterker nog, we zijn een beetje de vakantie aan het plannen nu
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
10 dagen achter elkaar, ik moet er niet aan denken.
Het zou dom zijn om daar niet nu al over na te denken voordat er echt serieuze gevoelens in het spel komen. Het hoeft niet concreet, maar het moet wel mogelijk zijn dat een van de twee eventueel kan verhuizen in de toekomst.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is natuurlijk nogal ver, minder mogelijkheden om elkaar te zien enzo.
Kan me voorstellen dat je daar je twijfels bij zou hebben, qua toekomst dan. Dat t nu leuk is, geloof ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |