Voor als je dacht dat het niet erger kon...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh god, het vluchtelingenprobleem in choreo
Okéquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil haar voor mij alleen. Zoek je eigen biwijfje maar.
Bijscholen in behoefte aan pik, natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderdeel van de intake is het peilen van jouw behoeften.
De muzikale omlijsting had erger gekund, toegegeven..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor als je dacht dat het niet erger kon...
Zo plat... Zulks een deceptie. Je leek toch verfijnder dan dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bijscholen in behoefte aan pik, natuurlijkLogisch ook ja. En dan mag ik je bijspijkeren in behoefte aan kut zeker. Dolle boel, for sure..
Met kopje koffie en plakje cake?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo plat... Zulks een receptie. Je leek toch verfijnder dan dit.
Beetje een mannentekst, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo plat... Zulks een deceptie. Je leek toch verfijnder dan dit.
Mits vers.quote:
Je zal nog even geduld moeten hebben voor ik plat ben, kun je in de tussentijd zorgen voor een schone zaakquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo plat... Zulks een receptie. Je leek toch verfijnder dan dit.
Laat dat beetje maar weg. Die heeft vast meer beenharen dan ik.quote:
Miss heeft haar veto al uitgesproken. Meer dan een beetje vunzige praat wordt het dus niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je zal nog even geduld moeten hebben voor ik plat ben, kun je in de tussentijd zorgen voor een schone zaak
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat dat beetje maar weg. Die heeft vast meer beenharen dan ik.
Je zou je gordijnen eens dicht moeten doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh mijn god, ben je helderziend?! Ik heb net cake gegeten!
Jaja, kom maar door met die sneer over mijn wielrennersbenen.quote:
Mooi, dan laat ik mijn vachtje lekker lui staan. Butch biquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss heeft haar veto al uitgesproken. Meer dan een beetje vunzige praat wordt het dus niet.
Nee, die over het vissen naar een compliment op past beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, kom maar door met die sneer over mijn wielrennersbenen.
Zolang je daar dan maar over liegt tijdens onze vunzige praat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi, dan laat ik mijn vachtje lekker lui staan. Butch bi
Wauw, wat vindt je van mijn voortuin?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je zou je gordijnen eens dicht moeten doen.
Dan komt dqod langs met d'r suikerhars...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi, dan laat ik mijn vachtje lekker lui staan. Butch bi
Ook ik heb behoefte aan erkenning en waardering.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die over het vissen naar een compliment op past beter.
Alsof we dat nog niet wisten...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik heb behoefte aan erkenning en waardering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |