Je woont niet 6 hoog?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wauw, wat vindt je van mijn voortuin?
Wat?quote:
Ik moet doen alsof ik wel mijn beste vriendin heb gezoend, ok..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je daar dan maar over liegt tijdens onze vunzige praat.
Gezellig, ben wel nieuwsgierig naar beidequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komt dqod langs met d'r suikerhars...
Jullie doen er zo verdomde weinig mee.quote:
Jij met Douwequote:
Andere vriendin is ook goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik moet doen alsof ik wel mijn beste vriendin heb gezoend, ok...
Slow Down baby.quote:
Don't feed the narcissist...quote:
Het moet over je vachtje, over de rest heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True that, maar als ik zou moeten liegen zou dat weer niet zijn gebeurd.. Verwarrend deze..
Oh zo, ok dan ook geen Basic Instinctscene enzo. Got it..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het moet over je vachtje, over de rest heb ik niks gezegd.
Jawel, maar zonder vachtje...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh zo, ok dan ook geen Basic Instinctscene enzo. Got it..
Die Cypriotische zangert leek wel wat op die kale van Within Temptation als hij Sharon's eyeliner geleend heeft. En Montenegro was natuurlijk vet ruig enzo..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Harmankardon het volgende:
Hij had wel een mooi pak aan![]()
Maar dat ESF, staat iedereen daar met gitaren zonder snoer ingeplugd
.
Oh dat heb ik allemaal niet gezien, alleen Bob via nu.nl.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die Cypriotische zangert leek wel wat op die kale van Within Temptation als hij Sharon's eyeliner geleend heeft. En Montenegro was natuurlijk vet ruig enzo..
Mooi toch? Vrouwen lijken dat te merken, ik kreeg ook al van een leuke collega de vraag of ik zin had in een date. Helaas voor haar is ze te laat. Wat ga je doen met die date?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef Belsezar het volgende:
Heb ik deze week voor het eerst in lange tijd weer eens een date, krijg ik op kantoor op eens aandacht van een leuke dame van detachering. Alsof ze het kan ruiken
Douwe Bobs act had ook zoiets apart. Op een begeven moment ging hij op dat voorpodium staanquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:12 schreef Harmankardon het volgende:
Hij had wel een mooi pak aan![]()
Maar dat ESF, staat iedereen daar met gitaren zonder snoer ingeplugd
.
heeft Amerikaanse toekomst dan? Als je twijfelt gewoon kansen spreidenquote:Op woensdag 11 mei 2016 01:00 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi toch? Vrouwen lijken dat te merken, ik kreeg ook al van een leuke collega de vraag of ik zin had in een date. Helaas voor haar is ze te laat. Wat ga je doen met die date?
Sowieso is een kutje in de hand beter dan 10 kutjes overzees.quote:Op woensdag 11 mei 2016 07:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heeft Amerikaanse toekomst dan? Als je twijfelt gewoon kansen spreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |