Neuh, ik vind het alleen 10 keer niks. Maar ieder zijn dingquote:
Haar opvoedenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn dromen
Alwaar jij ook niets met het ESF van doen wilt hebben
Dat is een droom jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn dromen
Alwaar jij ook niets met het ESF van doen wilt hebben
Een connaisseur...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Uitstekende beffers vaak anders hoor
Alleen als jij dat wilquote:
Geen idee of jij van jouw opvoeding heb genoten? Ik niet iigquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou het klinkt me beter in de oren dan denken dat ik geen opvoeding heb genoten ofzo..
Ik wil je best wel e.e.a. aanleren op seksueel vlak voor. Kan mooi na die fles drank en ESF YouTube filmpjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou het klinkt me beter in de oren dan denken dat ik geen opvoeding heb genoten ofzo..
Wat vindt je schorten aan mijn opvoeding dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee of jij van jouw opvoeding heb genoten? Ik niet iig
Voor wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je best wel e.e.a. aanleren op seksueel vlak voor. Kan mooi na die fles drank en ESF YouTube filmpjes.
ESF leuk vinden dat roept toch vragen op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat vindt je schorten aan mijn opvoeding dan?
En dat staat genieten in de weg? Dan schort er ook wat aan jouw opvoedingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ESF leuk vinden dat roept toch vragen op.
Zie het meer als verbreding en/of verdieping van kennis en vaardigheden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Voor wat?
Oh, daar is mijn opvoeding ook tekort geschoten ineens? No pressure hoera
Zo bescheiden deze manquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het meer als verbreding en/of verdieping van kennis en vaardigheden.
Het zou van ongelooflijk veel toeval getuigen als onze kennis en vaardigheden zich op exact hetzelfde niveau bevinden. Ongetwijfeld zijn er dus zaken waar ik meer van weet... En vice versa...quote:
Wauw, gerust gesteldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou van ongelooflijk veel toeval getuigen als onze kennis en vaardigheden zich op exact hetzelfde niveau bevinden. Ongetwijfeld zijn er dus zaken waar ik meer van weet... En vice versa...
Dus, waar heb jij nog behoefte aan bijscholing?quote:
Hell noquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoor het al. Dat wordt een solo hello Kitty High Tea.
Oh, geen intake? Karig hoor, lui bijna zelfs..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, waar heb jij nog behoefte aan bijscholing?
Die is eerst, dan drank en ESF YouTube en dan kom ik pas in beeld. Ws. ben jij dan toch al moe van alle gebeurtenissen, kunnen we mooi afwisselen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoor het al. Dat wordt een solo hello Kitty High Tea.
Onderdeel van de intake is het peilen van jouw behoeften.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh, geen intake? Karig hoor, lui bijna zelfs..
Ik wil haar voor mij alleen. Zoek je eigen biwijfje maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is eerst, dan drank en ESF YouTube en dan kom ik pas in beeld. Ws. ben jij dan toch al moe van alle gebeurtenissen, kunnen we mooi afwisselen.
Voor als je dacht dat het niet erger kon...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh god, het vluchtelingenprobleem in choreo
Okéquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil haar voor mij alleen. Zoek je eigen biwijfje maar.
Bijscholen in behoefte aan pik, natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderdeel van de intake is het peilen van jouw behoeften.
De muzikale omlijsting had erger gekund, toegegeven..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor als je dacht dat het niet erger kon...
Zo plat... Zulks een deceptie. Je leek toch verfijnder dan dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bijscholen in behoefte aan pik, natuurlijkLogisch ook ja. En dan mag ik je bijspijkeren in behoefte aan kut zeker. Dolle boel, for sure..
Met kopje koffie en plakje cake?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo plat... Zulks een receptie. Je leek toch verfijnder dan dit.
Beetje een mannentekst, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo plat... Zulks een deceptie. Je leek toch verfijnder dan dit.
Mits vers.quote:
Je zal nog even geduld moeten hebben voor ik plat ben, kun je in de tussentijd zorgen voor een schone zaakquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo plat... Zulks een receptie. Je leek toch verfijnder dan dit.
Laat dat beetje maar weg. Die heeft vast meer beenharen dan ik.quote:
Miss heeft haar veto al uitgesproken. Meer dan een beetje vunzige praat wordt het dus niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je zal nog even geduld moeten hebben voor ik plat ben, kun je in de tussentijd zorgen voor een schone zaak
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat dat beetje maar weg. Die heeft vast meer beenharen dan ik.
Je zou je gordijnen eens dicht moeten doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh mijn god, ben je helderziend?! Ik heb net cake gegeten!
Jaja, kom maar door met die sneer over mijn wielrennersbenen.quote:
Mooi, dan laat ik mijn vachtje lekker lui staan. Butch biquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss heeft haar veto al uitgesproken. Meer dan een beetje vunzige praat wordt het dus niet.
Nee, die over het vissen naar een compliment op past beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, kom maar door met die sneer over mijn wielrennersbenen.
Zolang je daar dan maar over liegt tijdens onze vunzige praat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi, dan laat ik mijn vachtje lekker lui staan. Butch bi
Wauw, wat vindt je van mijn voortuin?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je zou je gordijnen eens dicht moeten doen.
Dan komt dqod langs met d'r suikerhars...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi, dan laat ik mijn vachtje lekker lui staan. Butch bi
Ook ik heb behoefte aan erkenning en waardering.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, die over het vissen naar een compliment op past beter.
Alsof we dat nog niet wisten...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik heb behoefte aan erkenning en waardering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |