Allergie voor transponeren en vals zingen?quote:
Wel benieuwd hoe het was danquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik een eeuw nodig heb om mijn beeld van Scary bij te stellen
Is dit weer een grote piemelref hihaho?quote:
Ik ga er graag even voor zitten ja en draai nog steeds nr'squote:
Ik ken vrouwen met ontzettend leuke humor anders maar wat ik nog belangrijker vind is dat ze heel hard kunnen lachen om humor, meest sexy eigenschap die een vrouw kan hebben naast, goed kunnen koken, epic borsten, mooie ogen, lenigheid, klasse, mooie bruine haren, of zwarte, appelvormige billen, beetje stabiel karakter, verleidelijkheid, goede niet hangende armen, slanke benen, weten wanneer te praten en wanner niet, lekker kunnen dansen, adoratie jegens mij, zelfstandigheid, niet al te zeikerig, vol levensvreugde, niet al te lui, een mooie navel, goed lichaamshaar, belezen, geiligheid, fris koppie, een sociaal hart en een gouden kutjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autisten en grappen. Dat is net zoiets als vrouwen en humor. Zouden vrouwen stiekem ook autistisch zijn?
Tsja bij mij komen die nummers er niet inquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het was dan
[..]
Is dit weer een grote piemelref hihaho?
[..]
Ik ga er graag even voor zitten ja en draai nog steeds nr's
Minimaal iets neutraler inzake het ESFquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het was dan
[..]
[..]
Ik ga er graag even voor zitten ja en draai nog steeds nr's
De mijne is niet groot, enkel dik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lordi vond je minder?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja bij mij komen die nummers er niet inbehalve dat nummer van Finland van vorige jaar
Fisten niet nodig.quote:
Dan ga je echt huilen als we eens met een fles drank een avondje door zouden halen met youtube ben ik bangquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minimaal iets neutraler inzake het ESF
Lordi was ook tof maar de inzending van Finland van vorige jaar verdiend gewoon meer aandacht dan zo'n B artiest die Nederland vaak stuurtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lordi vond je minder?
Vorig jaar was er een rockzangeres die ook wat met Apocalyptica heeft gedaan vroeger. Marta Jandova ofzo..
Enkel om vooraf een beetje op te rekken.quote:
Jij klinkt mij net iets te gretig.quote:
Hadden ze maar jurken aan moeten trekken a la Trijntjequote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lordi was ook tof maar de inzending van Finland van vorige jaar verdiend gewoon meer aandacht dan zo'n B artiest die Nederland vaak stuurt
Uitstekende beffers vaak anders hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen hebben toch een hekel aan dikke korte piemels?
Alsof wij ooit nog gaan afsprekenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan ga je echt huilen als we eens met een fles drank een avondje door zouden halen met youtube ben ik bang
Nee dat zou echt compleet afbraak hebben gedaan aan hun actquote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hadden ze maar jurken aan moeten trekken a la Trijntje
In mijn dromenquote:
Zoals een blinde vaak wat beter kan horen maar kom op zeg een beetje vrouw anno 2016 wil toch echt wel regelmatig baarmoedertje getikt worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Uitstekende beffers vaak anders hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |