Waarom, omdat ze me niet wil neuken? Nou, dan zijn er me toch eens veel kuthoeren in de wereld :squote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen word verliefd zodra een leuk meisje lief naar je lacht.
Vrouwen zijn prachtig man en ze mogen ook nog eens lekker zelf weten voor wie ze de benen spreiden of nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom, omdat ze me niet wil neuken? Nou, dan zijn er me toch eens veel kuthoeren in de wereld :s
Seks is bevestiging van lust.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Seks is voor mij een bevestiging van de liefde die we voelen voor elkaar.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom, omdat ze me niet wil neuken? Nou, dan zijn er me toch eens veel kuthoeren in de wereld :s
Wow eindelijk een normale opmerking uit je bakkesquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zijn prachtig man en ze mogen ook nog eens lekker zelf weten voor wie ze de benen spreiden of niet
ook, maar voor mij is t met m'n geliefde meer dan dat.quote:
Ik wist dat ze terug zou gaan naar de VS. Op dat moment had ik 3 dates gehad en vond ik haar interessant, maar was ik nog niet verliefd. Wel hielden we daarna vrijwel elke dag contact en spraken we af om weer af te spreken als ze weer in Europa was om te zien of er iets kon groeien. Toen we elkaar weer zagen toen ik vijf dagen bij haar in Parijs was, was duidelijk dat we beide willen zien waar het heen gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:36 schreef Allures het volgende:
[..]
was je niet na een paar dates al in to deze amerikaanse?
Hmm ik heb het gevoel dat als ik een beetje terug zou gaan graven ik toch wel wat serieuzere uitspraken op kan duikelen dan 'interessant'quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist dat ze terug zou gaan naar de VS. Op dat moment had ik 3 dates gehad en vond ik haar interessant, maar was ik nog niet verliefd. Wel hielden we daarna vrijwel elke dag contact en spraken we af om weer af te spreken als ze weer in Europa was om te zien of er iets kon groeien. Toen we elkaar weer zagen toen ik vijf dagen bij haar in Parijs was, was duidelijk dat we beide willen zien waar het heen gaat.
Nooit gedacht maar we zijn het zowaar eens hierover. Liefde is zoveel meer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Als je alleen liefde kunt ervaren door middel van seks dan ben je een zeer beperkt mens
Weer een prachtige levenswijsheid van mezelf zeg
Soms wil je gewoon vol liefde de kamer doorgeneukt worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook, maar voor mij is t met m'n geliefde meer dan dat.
En ik voel de liefde ook wel zonder seks, maar soms heb ik t gewoon even nodig.
1 kamer? Casualquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms wil je gewoon vol liefde de kamer doorgeneukt worden.
Als ik 'n vrouw interessant vind dan ouwehoer ik er wat mee, desnoods filosofeerkwebbel ik tegen de zonsopgang aan samen maar ik kruip er niet opquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist dat ze terug zou gaan naar de VS. Op dat moment had ik 3 dates gehad en vond ik haar interessant, maar was ik nog niet verliefd. Wel hielden we daarna vrijwel elke dag contact en spraken we af om weer af te spreken als ze weer in Europa was om te zien of er iets kon groeien. Toen we elkaar weer zagen toen ik vijf dagen bij haar in Parijs was, was duidelijk dat we beide willen zien waar het heen gaat.
Dat is het verschil tussen ons, ik kruip niet overal op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik 'n vrouw interessant vind dan ouwehoer ik er wat mee, desnoods filosofeerkwebbel ik tegen de zonsopgang aan samen maar ik kruip er niet op
hij zegt toch juist dat hij dat niet doet in de post waar je op reageert?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen ons, ik kruip niet overal op.
Dus al die mooie verhalen elke avond zijn verzonnen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zegt toch juist dat hij dat niet doet in de post waar je op reageert?
Jij kunt niet lezenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar yats wilde het toch even zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zegt toch juist dat hij dat niet doet in de post waar je op reageert?
Omdat niet alle vrouwen willen dat je er op kruipt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:52 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat niet alle vrouwen willen dat je er op kruipt.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat niet alle vrouwen willen dat je er op kruipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |