Makkiequote:Op woensdag 11 mei 2016 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
10 dagen achter elkaar, ik moet er niet aan denken.
Ik ook denk ik. Doe het nu met 1,5 uur.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
Twee uurtjes afstand vind ik wel ongeveer het maximum comfortabele denk ik.
Ik heb al moeite met 2 dagen leuk zijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel in staat 10 dagen achter elkaar leuk te zijn dan.
Mooi zo! Hier ook goed, alles loopt wel op rolletjes eigenlijk.quote:
Ik zou er geeneens aan beginnen. Zoveel mensen die zich als een kip zonder kop in een relatie storten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zou dom zijn om daar niet nu al over na te denken voordat er echt serieuze gevoelens in het spel komen. Het hoeft niet concreet, maar het moet wel mogelijk zijn dat een van de twee eventueel kan verhuizen in de toekomst.
Lijkt mij![]()
Ik heb een tijdje 3 uur gedaan, maar dat begon me echt heel erg de keel uit te hangen toen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Doe het nu met 1,5 uur.
Afijn, long distance sucks. In het begin is het vast nog leuk en spannend, maar ik voorspel een bepaald soort posts in de nabije toekomst.
Maar dan ben je ondertussen ook naar je werk enzo. Dat lijkt me heel anders dan 10 dagen op elkaars lip.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond 2 uur en n kwartier best veel.
We konden elkaar ook eigenlijk alleen in t weekend zien en dat brak me op n gegeven moment wel op. Meer dan hem trouwens![]()
Samenwonen is n stuk beter, die 10 dagen zijn n eitje
dat hoeft toch niet als je n serieuze relatie hebt, constant maar leuk zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nu wel ja, maar we hebben tijden genoeg dat we wel 10 dagen op elkaars lip zitten hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan ben je ondertussen ook naar je werk enzo. Dat lijkt me heel anders dan 10 dagen op elkaars lip.
Ach nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet als je n serieuze relatie hebt, constant maar leuk zijn?
Wat denk je van 6000 dagen achter elkaar dan wel niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nee, maar dat accepteer je toch gewoon van elkaar?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach nee, natuurlijk niet.
Maar ik heb wel regelmatig mijn gedeprimeerde buien die niet echt zo leuk zijn om bij in de buurt te zijn. :$
Dan kan je elkaar toch gewoon eventjes met rust latenquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach nee, natuurlijk niet.
Maar ik heb wel regelmatig mijn gedeprimeerde buien die niet echt zo leuk zijn om bij in de buurt te zijn. :$
Tja, we weten allemaal hoe naarstig hij op zoek was natuurlijk...quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou er geeneens aan beginnen. Zoveel mensen die zich als een kip zonder kop in een relatie storten.
Jij bent anders toch. Immer gut gelaunt, relaxed und so.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ugh, klinkt als een fijne toekomst zo als ik jullie allemaal mag geloven
Naarstig is wanhopig?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, we weten allemaal hoe naarstig hij op zoek was natuurlijk...
Beter gewoon altijd zielig alleen janken tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 09:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou er geeneens aan beginnen. Zoveel mensen die zich als een kip zonder kop in een relatie storten.
Nee over mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij bent anders toch. Immer gut gelaunt, relaxed und so.![]()
Of heb je het over yatsje.
Niet altijd. Maar het moet wel een klein beetje leuk blijven als je het gemiddelde neemt en dat schijn ik nog niet onder de knie te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dat accepteer je toch gewoon van elkaar?
T hoeft niet altijd alleen maar leuk te zijn.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
Ugh, klinkt als een fijne toekomst zo als ik jullie allemaal mag geloven
Dat janken komt snel genoeg bij die types, ja. ^^quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter gewoon altijd zielig alleen janken toch
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar het moet wel een klein beetje leuk blijven als je het gemiddelde neemt en dat schijn ik nog niet onder de knie te hebben.
Denk dat dat een gezond besef is. Als je elkaar niet zo vaak ziet kan er een soort druk ontstaan om het dan elke keer super gezellig te hebben, maar dat kan gewoon niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:01 schreef Californium het volgende:
10 dagen is eitjeWij hebben dan ook niet de illusie dat het altijd fantastisch moet zijn. Dus dan gaat harman fokken en ik lezen of muziekje luisteren of slapen
! Niets mis mee
Kan ook niet wachten om samen te wonen
dat is natuurlijk ook wennen..quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben het zo gewend om het grootste gedeelte van de tijd alleen te zijn dat ik er denk ik wel echt moeite mee zou hebben.
Ik herken gelukkig wel dat dingen waar ik me aan "stoor" vooral komen door het feit dat ik al zolang alles alleen doe... En dan kan ik er toch wel weer mee omgaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben het zo gewend om het grootste gedeelte van de tijd alleen te zijn dat ik er denk ik wel echt moeite mee zou hebben.
Dan lijkt de stap me wel een stukje groter ja. Ik woon nog thuis (quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk ook wel dat het kan, eraan wennen als je echt wilt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook wennen..
Ado was dat ook gewend, altijd alleen gewoond en kreeg niet alleen mij, maar ook A en K erbij.
Best lastig af en toe, maar t is goed gekomen
nee, maar dat went uiteindelijk ook, dat moet ook wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Dat je eigen ding doen als je bij de ander thuis bent voelt gewoon niet op dezelfde manier relaxt als alleen thuis zijn vind ik.
Dat mijn liefje 3 a 4 uur verderop woont en ik die ook alleen maar in de weekenden zie. Maar goed, kan het nog handelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Als je ermee om kan gaan, is t toch prima?
Ik had er wel moeite mee op n gegeven moment, maar we zijn nog steeds samen en gelukkig![]()
Nu alweer 7,5 jaar
Ga je naar Amsterdam straks ook weer heen en weer reizen of daar wat zoeken?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan lijkt de stap me wel een stukje groter ja. Ik woon nog thuis () dus ben het sowieso nog gewend om nooit echt alleen te zijn.
Alleen omdat je het niet gewend bent denk ik. Als je eenmaal samenwoont dan wordt de ander om je heen net zo normaal als het meubilair.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Dat je eigen ding doen als je bij de ander thuis bent voelt gewoon niet op dezelfde manier relaxt als alleen thuis zijn vind ik.
Dat sowieso, beetje om 7 uur opstaan op zaterdag en eerst een tijdje zwijgend de krant lezen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:06 schreef FrauMilena het volgende:
Lekker met elkaar omgaan als een getrouwd stel toch.
Natuurlijk want niet wat ze dachten, anders, moeilijk, geen roze bril meer, dit dat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat janken komt snel genoeg bij die types, ja. ^^
dat had ik dus ook. Ging prima op zich.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat mijn liefje 3 a 4 uur verderop woont en ik die ook alleen maar in de weekenden zie. Maar goed, kan het nog handelen.
Ja, dat is het ook, en dat je eigen spullen er niet staan dus dat je je minder goed kunt vermaken. Maar zou wel graag een kleine ruimte voor mezelf willen als het zover is hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen omdat je het niet gewend bent denk ik. Als je eenmaal samenwoont dan wordt de ander om je heen net zo normaal als het meubilair.
Voorafgaand wel eerst even knuffelen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat sowieso, beetje om 7 uur opstaan op zaterdag en eerst een tijdje zwijgend de krant lezen.
Ben bang dat ik het niet ga kunnen betalen vanaf september om op kamers te gaan, als ik er al een vind. Studie + kamer + andere kosten wordt gewoon te veel. Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Eventueel in het begin wat daagjes bij art, want heb ook geen gratis OV meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je naar Amsterdam straks ook weer heen en weer reizen of daar wat zoeken?
Kusje op het voorhoofd voor het uit bed stappen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voorafgaand wel even knuffelen dan.
Hij woont toch al bij je in, wat is meer dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik dus ook. Ging prima op zich.
Een klein jaar denk ik? Op een gegeven moment wilde ik wel meer
En nu wil ik nog steeds soms meer
Wat zegt het over iemand? Dat ze een relatie nodig hebben om gelukkig te zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het altijd veelzeggend over iemand als ze wanhopig op zoek zijn
Ah, dat is wel zuur, dat je OV afgelopen is. Maar kan me voorstellen dat in Amsterdam wonen ook echt niet te betalen is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het niet ga kunnen betalen vanaf september om op kamers te gaan, als ik er al een vind. Studie + kamer + andere kosten wordt gewoon te veel. Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Eventueel in het begin wat daagjes bij art, want heb ook geen gratis OV meer
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kusje op het voorhoofd voor het uit bed stappen.
Ja, of je komt ergens in Diemen of zoquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zuur, dat je OV afgelopen is. Maar kan me voorstellen dat in Amsterdam wonen ook echt niet te betalen is.
Nee, vanuit Zwolle stelt het toch al niet zo heel veel voor, dan gaat het voordeel al snel verloren. Duurt het 1 of 2 jaar?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, of je komt ergens in Diemen of zoMaar dat is qua reistijd dan ook al niet zo voordelig meer.
Je kunt wel onbeperkt chillen en de hele dag weg zijn om te kiten als je wilt zonder dat er iemand gaat zeuren.quote:
ik zou soms wel n vlieg op de muur willen zijn als hij presentaties moet geven, of in vergadering is. Die kant van hem ken ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij woont toch al bij je in, wat is meer dan?
Maar bij ons is nog pril, half jaartje ofzo
Ja precies. 1 jaartje maar, alleen met stage wordt het lastig als ik daar niet woon. Maar goed, als alles goed blijft gaan tussen art en mij dan zijn er altijd optiesquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vanuit Zwolle stelt het toch al niet zo heel veel voor, dan gaat het voordeel al snel verloren. Duurt het 1 of 2 jaar?
Mjaquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt wel onbeperkt chillen en de hele dag weg zijn om te kiten als je wilt zonder dat er iemand gaat zeuren.
Dat ze te afhankelijk zijn van een ander en dat ze waarschijnlijk een ander nog niet voor de helft gelukkig kunnen makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zegt het over iemand? Dat ze een relatie nodig hebben om gelukkig te zijn?
Samenwonenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SamenwonenHad niet gedacht dat het me zo zou bevallen, ben normaal best wel van het 'laat me maar alleen'
Sowieso iemand zoeken waar je je zo min mogelijk hoeft aan te passenquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom je zou zitten wachten op alle aanpassingen enzo die een relatie met zich meebrengt als je niemand kent die je er leuk genoeg voor zou vinden.
Ditquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso iemand zoeken waar je je zo min mogelijk hoeft aan te passen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso iemand zoeken waar je je zo min mogelijk hoeft aan te passen
quote:
Ik krijg telkens een bsodquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]Relaties op easy mode spelen. Filthy casuals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |