hey profquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Airbus A380 Emirates beste
quote:
Hoiquote:
ben je spotter?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey prof
[..]
Zou extra betalen om mee te vliegen
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat schijten komt sowieso niet veel voor lijkt me, als je gewoon voortijd naar de wc gaat hoef je heus niet te schijten. Daarbij zweten die gasten zo veel dat plassen ook amper voorkomt, volgens mij.
Als je stopt kan je natuurlijk niet zomaar weer aanhaken.
Awwww prof zijn giro Italia gespreksonderwerp is ondermijntquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey prof
[..]
Zou extra betalen om mee te vliegen
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-in-het-gras.dhtmlquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat schijten komt sowieso niet veel voor lijkt me, als je gewoon voortijd naar de wc gaat hoef je heus niet te schijten. Daarbij zweten die gasten zo veel dat plassen ook amper voorkomt, volgens mij.
Als je stopt kan je natuurlijk niet zomaar weer aanhaken.
neeeequote:
Je kunt zelfs de ramen dimmenquote:
Echt he, ik stomp die germano wel keer op z'n bakkesquote:
Zie ik net ook jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
neeee
[..]
Je kunt zelfs de ramen dimmen![]()
Kom dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he, ik stomp die germano wel keer op z'n bakkes
wigger dat het isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze voelt zich wel aangesproken, ze is verrot van binnen
Transavia geloof ik. Is maar een korte vlucht. 2 uur en een kwartier.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met welke maatschappij ga je vliegen dan?
en terechtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he, ik stomp die germano wel keer op z'n bakkes
lang genoeg om neer te stortenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Transavia geloof ik. Is maar een korte vlucht. 2 uur en een kwartier.
En toen vloog er een zwerm met ganzen over........................................quote:
Moet nog losgaan, laatste 30kmquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie etappe Frozen, in de Giro.
Slaapt 'ie tenminste nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker vroeg ook met die kleine
We hebben nog effequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog losgaan, laatste 30km
Contador, mijn held, heeft eindelijk de giro laten schietenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet nog losgaan, laatste 30km
Zal eens komen.quote:
Kan ie eindelijk weer eens serieus meedoen in de Tour.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Contador, mijn held, heeft eindelijk de giro laten schieten
Qua klassementsmannen is het wel wat karig deze Giro.. Gaat tussen Nibali en Landaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Contador, mijn held, heeft eindelijk de giro laten schieten
Dat vind ik zo'n bizar iets.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
Schijnt dat piloten van Emirates zelfs landen op de automatische piloot he
"Ik start alleen in de Tour met het doel mee te strijden om de eindzege." Alberto Contador windt er in een gesprek met Sporza geen doekjes om. De Spaanse renner is ervan overtuigd dat hij aanspraak maakt op de titel van de Tour de France. Contador zegt keihard getraind te hebben en in bloedvorm te steken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ie eindelijk weer eens serieus meedoen in de Tour.
Hope so!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
"Ik start alleen in de Tour met het doel mee te strijden om de eindzege." Alberto Contador windt er in een gesprek met Sporza geen doekjes om. De Spaanse renner is ervan overtuigd dat hij aanspraak maakt op de titel van de Tour de France. Contador zegt keihard getraind te hebben en in bloedvorm te steken.
Aan vertrouwen in ieder geval geen gebrek.Gaat een prachtige sportzomer worden.
Die vergeten hoe ze moeten vliegen. Echt srs.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n bizar iets.
Mag zoveel niet in de luchtvaart dat wel wordt gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat je niet mag landen op automatische piloot?
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die vergeten hoe ze moeten vliegen. Echt srs.
[..]
Mag zoveel niet in de luchtvaart dat wel wordt gedaan.
ILS landen is normaalste zaak vd wereld hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
Schijnt dat piloten van Emirates zelfs landen op de automatische piloot he
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ILS landen is normaalste zaak vd wereld hoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met haar kom je wel aan op je eindbestemming. hoogtepunt
Bedanktquote:
brokkenpiloot, ja.quote:
lol, hier een ILS Cat IIIquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat je niet mag landen op automatische piloot?
aka hij heeft de creatiefste dopingconstructie tot nu toe bedacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
"Ik start alleen in de Tour met het doel mee te strijden om de eindzege." Alberto Contador windt er in een gesprek met Sporza geen doekjes om. De Spaanse renner is ervan overtuigd dat hij aanspraak maakt op de titel van de Tour de France. Contador zegt keihard getraind te hebben en in bloedvorm te steken.
Iedereen kan dit, die knopjes zijn gewoon allemaal dummiesquote:
ga wegquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
aka hij heeft de creatiefste dopingconstructie tot nu toe bedacht.
Hij gaat hem ook winnen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
laten we het hopenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij gaat hem ook winnen denk ik.
net als fietsen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of 't mag eigenlijk. Volgens mij wel hoor. Maar als je 't blijft doen verleer je 't wel op den duur.
Sowieso een lul. Toen met Wigginsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben die Froome ook wel zat nu.
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso een lul. Toen met Wiggins
Sowieso Brittenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben die Froome ook wel zat nu.
wtf, is dat echt?quote:
Is pilotenopleiding maar 22 maand? ;squote:
Zonder dollen hoor Cachet, ILS landingen zijn de doodgewoonste zaak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of 't mag eigenlijk. Volgens mij wel hoor. Maar als je 't blijft doen verleer je 't wel op den duur.
ja en 100.000 euro en ervaringquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is pilotenopleiding maar 22 maand? ;s
Aai, dat is mooi klotequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n contract wordt niet verlengdzit ik zo zonder baan
u srs?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
jaquote:
21quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is pilotenopleiding maar 22 maand? ;s
Waarom piloot worden om dat ding al na 400m in de lucht op ILS te zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder dollen hoor Cachet, ILS landingen zijn de doodgewoonste zaak.
echt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb wel overal verstand van; vraag maar aan mij ik zeg precies wat je wil horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
[..]
21
[..]
Waarom piloot worden om dat ding al na 400m in de lucht op ILS te zettenHet is misschien normaal maar wordt nergens gezegd dat de meerderheid zo landt.
Jij doet ook alsof je overal verstand van hebt
RIP.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, wilde ff kijken om jullie om me gaven.
zakquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt genoeg hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een homotje ben je dan, maar ja psv fan
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo zie je maar, die jongen is echt enorm onbetrouwbaar
Jemig, die sloopt het gewoonquote:
En wij naef. Hij post hier de hele tijd en dan is hem ineens even in enkele minuten maximaal verteld dat zijn contract niet verlengd wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo zie je maar, die jongen is echt enorm onbetrouwbaar
Ga maar navragen bij airline pilots. Ik heb overigens meer dan 1000 uur airbus a321 ervaring in de simulator.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
[..]
21
[..]
Waarom piloot worden om dat ding al na 400m in de lucht op ILS te zettenHet is misschien normaal maar wordt nergens gezegd dat de meerderheid zo landt.
Jij doet ook alsof je overal verstand van hebt
Ik trapte er niet in.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En wij naef. Hij post hier de hele tijd en dan is hem ineens even in enkele minuten maximaal verteld dat zijn contract niet verlengd wordt.
Waarom ben jij zo'n fan van Arsenal?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beep beep here we go nice and slow
Flight Simulator 2010 zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ga maar navragen bij airline pilots. Ik heb overigens meer dan 1000 uur airbus a321 ervaring in de simulator.
haha ja ook echt hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En wij naef. Hij post hier de hele tijd en dan is hem ineens even in enkele minuten maximaal verteld dat zijn contract niet verlengd wordt.
ik vind het niet meer dan normaal dat je je medeleven betuigt. dat is hetzelfde wanneer ik zeg dat mn moeder is overleden. NoelGallagher van fokquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 5000 uur ervaring in Battlefield 2,3 en 4. Dus ik weet alles van het leger.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ga maar navragen bij airline pilots. Ik heb overigens meer dan 1000 uur airbus a321 ervaring in de simulator.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flight Simulator 2010 zeker
Doe normaal
hahaha meen je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vind het niet meer dan normaal dat je je medeleven betuigt. dat is hetzelfde wanneer ik zeg dat mn moeder is overleden. NoelGallagher van fok![]()
![]()
Mooi hequote:
Ik heb dit nagevraagd en weet dus dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
kampioenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een homotje ben je dan, maar ja psv fan
Wat doe je bitchy Chai.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, dat op jouw medeleven niet gerekend hoeft te worden is zo ook al wel duidelijk.
Mijn vriendin is al 28 jaar lang maagd. We neuken nooit, toch hebben we een kind samen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb 5000 uur ervaring in Battlefield 2,3 en 4. Dus ik weet alles van het leger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Battlefield 2quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb 5000 uur ervaring in Battlefield 2,3 en 4. Dus ik weet alles van het leger.
Kijk niels, dit is nou een mooi praktijkvoorbeeld van je aannames. Je gaat er al gelijk vanuit dat cachet dat niet gevraagd is, wat pertinent onjuist blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Burgerluchtvaart. Luchtmacht is anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi he
[..]
Ik heb dit nagevraagd en weet dus dat het niet zo is.Met je ervaring.
jaja, nu snel terugkrabbelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Burgerluchtvaart. Luchtmacht is anders.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk niels, dit is nou een mooi praktijkvoorbeeld van je aannames. Je gaat er al gelijk vanuit dat cachet dat niet gevraagd is, wat pertinent onjuist blijkt te zijn.
Jij moet sowieso je muil houden. Bemoei je er lekker niet mee. Wat weet jij nou van RNAV, ILS ed. Cachet blijkbaar ook niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk niels, dit is nou een mooi praktijkvoorbeeld van je aannames. Je gaat er al gelijk vanuit dat cachet dat niet gevraagd is, wat pertinent onjuist blijkt te zijn.
Dat zei je maagdelijke vriendin ookquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer, mijn grap komt niet aan.
Geef eens antwoord op mijn vraag over Arsenal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zei je maagdelijke vriendin ook
Volgens mij heb ik het woord luchtmacht nog niet laten vallen vandaag. Wij hebben wij het over verkeersvliegers, aap.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Burgerluchtvaart. Luchtmacht is anders.
Jij denkt dat je alles weet met je 100 weekenden lang 5 uur per dag Flight Simulator spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij moet sowieso je muil houden. Bemoei je er lekker niet mee. Wat weet jij nou van RNAV, ILS ed. Cachet blijkbaar ook niets.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij moet sowieso je muil houden. Bemoei je er lekker niet mee. Wat weet jij nou van RNAV, ILS ed. Cachet blijkbaar ook niets.
dat klopt toch helemaal niet :S :Squote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het escaleert compleet uit de hand hier.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Op de man spelen. Kom anders even met argumenten.
Zo ga jij ook praten als je daadwerkelijk je baantje verliest.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat klopt toch helemaal niet :S :S
Dat is gewoon zo ontstaan. Helemaal verliefd enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n fan van Arsenal?
Ik zie weer geen argumenten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk net m'n skates gaan aantrekken.
Mooi man!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo ontstaan. Helemaal verliefd enzo.
Hij heeft 1000 vlieguren in een simulator gemaakt. Hij weet alles. Laat maar. We hebben dit verloren Chai.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie weer geen argumenten.
Niels, dit ga je niet van me winnen. Of je moet met een geldig argument komen. Voorlopig lukt je dat niet. Allemaal slappe excuses. Indien je met mij in discussie gaat en me ergens van beschuldigd, kom maar op met je argumenten. Post je niet. Compleet uitgeluld, sorry.
Als ik fout zit geef ik het toe.
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou nou nou, wat is het weer gezellig.
Je moet gewoon nooit in discussie gaan met vrouwen. Je wint het toch niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.
Denken ze altijd hoor. Ook als ze alleen tegen 10 anderen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach ja. Van die wijven die denken dat als het 2 tegen 1 is ze automatisch gelijk hebben.
baantje tsssquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo ga jij ook praten als je daadwerkelijk je baantje verliest.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:
jij bent echt zo'n moeilijk pittige tante of niet danquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie weer geen argumenten.
Niels, dit ga je niet van me winnen. Of je moet met een geldig argument komen. Voorlopig lukt je dat niet. Allemaal slappe excuses. Indien je met mij in discussie gaat en me ergens van beschuldigd, kom maar op met je argumenten. Post je niet. Compleet uitgeluld, sorry.
Als ik fout zit geef ik het toe.
Chai bemoeit zich helemaal niet met het feit dat vliegers vaker manual landen dan met de ILS. Dat was tussen ons.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Grote bek op het net. IRL zal ze wel hartstikke lief zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n moeilijk pittige tante of niet dan
Nee ben ruggengraatloos en reageer me hier af.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel back geven hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
En vrouwen geven elkaar back
Neemt niet weg dat Niels hier pure onzin uitkraamt nu
Lekker man.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Opso die even een oneliner dropt hier en meldt dat ze bij de fontein zit
[ afbeelding ]
Daarachter alle fok knullen.
meid tochquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ben ruggengraatloos en reageer me hier af.
alleen op internetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd vaker, alleen dat het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai bemoeit zich helemaal niet met het feit dat vliegers vaker manual landen dan met de ILS. Dat was tussen ons.
Chai heeft commentaar op jouw argumentatie.
WE HEBBEN HET OVER LANDENquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Kijk Cachet, jij denkt dat ik bedoel dat ILS al vlak na het opstijgen wordt aangezet. ILS staat voor Instrument Landing System, tijdens de vlucht is het RNAV of GPS. Is in veel airspaces zelfs verplicht om te gebruiken. Maar goed. Jij denkt dat je het met een open dag beter weet. Ik heb aardig wat tijd in die shit zitten.
laat je niet opnaaien door zo'n meisje van 18 joh.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Kijk Cachet, jij denkt dat ik bedoel dat ILS al vlak na het opstijgen wordt aangezet. ILS staat voor Instrument Landing System, tijdens de vlucht is het RNAV of GPS. Is in veel airspaces zelfs verplicht om te gebruiken. Maar goed. Jij denkt dat je het met een open dag beter weet. Ik heb aardig wat tijd in die shit zitten.
Spanje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
WE HEBBEN HET OVER LANDEN
god jezus zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maar waarom moet je dan winnen? als je het weet. Je hoeft toch niemand te overtuigen perse?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Wel goeie bips.quote:
Henry is mijn grootste held. Maar ik volgde ze nog niet op de voet toen ze 49 neerzetten. Zo'n 10 jaar fan nu denk ik en zo'n 8 jaar heel intensief. (Alles kijken, interviews/matches en geruchtenshit op de voet/discussies)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi man!
Ten tijde van Bergkamp, Thierry Henry of eerder/later?
Negeer mij eens niet. Caf de Vink fan!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat je niet opnaaien door zo'n meisje van 18 joh.
Misschien moet je niet meer reageren als het je niet eens meer lukt om reacties van andere mensen te lezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Ze weten van toeten noch blazen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Tof! Ook wel eens geweest bij een wedstrijd dan, of dat nog niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Henry is mijn grootste held. Maar ik volgde ze nog niet op de voet toen ze 49 neerzetten. Zo'n 10 jaar fan nu denk ik en zo'n 8 jaar heel intensief. (Alles kijken, interviews/matches en geruchtenshit op de voet/discussies)
Is ie vast ook naar een opendag van geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Zal me niets verbazen dat die man ook enorm veel weet van helikopters.
Helikopters hebben niet eens een ILS dus weenie hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik had vroeger een propeller in mijn slaapkamer hangen, ik weet dus wel degelijk iets van helikopters af.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Neem je eigen advies ter harte. Van deze zaken heeft Niels heel veel verstand. Kom maar terug als hij over paarden gaat pratenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je niet meer reageren als het je niet eens meer lukt om reacties van andere mensen te lezen.
nee heb leunpics gezien bij de heli, toen was hij aan het werk op een platform.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is ie vast ook naar een opendag van geweest.
Okquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem je eigen advies ter harte. Van deze zaken heeft Niels groei veel verstand. Kom maar terug als hij over paarden gaat praten
Gewoon hele betogen houden over whatever jij het oorspronkelijke onderwerp mee associeert en er dan volledig vanaf dwalen, doet niels ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helikopters hebben niet eens een ILS dus weenie hoor
Ik heb nog FC Twente - Arsenal kaartje hier liggen uit 2008quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een propeller in mijn slaapkamer hangen, ik weet dus wel degelijk iets van helikopters af.
Dan weet je vast veel over Vitesse!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb nog FC Twente - Arsenal kaartje hier liggen uit 2008Was toen in Gelredome.
ha ik verspreek mij een keertje. ALLEMAAL EVEN LACHEN JONGENS! Het begint een beetje zielig te wordenquote:
Nicequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb nog FC Twente - Arsenal kaartje hier liggen uit 2008Was toen in Gelredome.
wtf?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Budgy de helikopter
budgy is een kleine helikopter tata tantatatrtaa
Rete irritantquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon hele betogen houden over whatever jij het oorspronkelijke onderwerp mee associeert en er dan volledig vanaf dwalen, doet niels ook.
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan weet je vast veel over Vitesse!
ILS staat voor International Lashing Service.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon hele betogen houden over whatever jij het oorspronkelijke onderwerp mee associeert en er dan volledig vanaf dwalen, doet niels ook.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan weet je vast veel over Vitesse!
Helicopter Landing Officer en Fire Fighter dus ik weet wel iets, maar fixed wing aircraft boeit me meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is ie vast ook naar een opendag van geweest.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Budgy de helikopter
budgy is een kleine helikopter tata tantatatrtaa
Tsja, dat is Frozen-Assassin h. Saaiste user op FOK.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ha ik verspreek mij een keertje. ALLEMAAL EVEN LACHEN JONGENS! Het begint een beetje zielig te worden
quote:
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, dat is Frozen-Assassin h. Saaiste user op FOK.
Toch wel. Vaak zat landingen gehad op De Kooij onder ILS wanneer ik van zee kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helikopters hebben niet eens een ILS dus weenie hoor
Laat je niet gek maken door zo'n 18 jarige knul.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ha ik verspreek mij een keertje. ALLEMAAL EVEN LACHEN JONGENS! Het begint een beetje zielig te worden
ja, maar nu nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kan jij die intro vinden? ik kan alleen de engelse versie vinden, die is k ut.
is dat je functie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Helicopter Landing Officer en Fire Fighter dus ik weet wel iets, maar fixed wing aircraft boeit me meer.
Onzin dus. Heel YT afgespeurd. Niet te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch wel. Vaak zat landingen gehad op De Kooij onder ILS wanneer ik van zee kwam.
ik zit in mijn boeddhistische fase dus komt helemaal goedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door zo'n 18 jarige knul.
Dit klopt. Nielsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch wel. Vaak zat landingen gehad op De Kooij onder ILS wanneer ik van zee kwam.
Sommige users zijn wel tof, maar die hele SlowChat lijkt wel gebasseerd op het afzeiken en afblaffen van iedereen, op persoonlijk vlak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Interesseert geen hond wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
Ahja dan geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit in mijn boeddhistische fase dus komt helemaal goed
Ik vind jou wel tofquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige users zijn wel tof, maar die hele SlowChat lijkt wel gebasseerd op het afzeiken en afblaffen van iedereen, op persoonlijk vlak.
rustaahgquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA De Sint komt dit jaar aan in Maassluis
Dan sta je vast eerste rijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA De Sint komt dit jaar aan in Maassluis
ZWARTE PIET MOET BLIJVE!!!11!!1!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zwarte Piet is racismequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga je nou alleen maar quotes van andere quoten?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige users zijn wel tof, maar die hele SlowChat lijkt wel gebasseerd op het afzeiken en afblaffen van iedereen, op persoonlijk vlak.
vind het sneu dat je die quote zo snel paraat hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Werkdag van niels bestaat wel vooral uit leunen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vet man.
zou dagje met je meelopen.
Vanavond even bij de buuv' spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga je nou alleen maar quotes van andere quoten?
Ze heeft bookmarks van "interessante" quotes.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het sneu dat je die quote zo snel paraat hebt.
Zou schuimpjes afpakkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is leuk toch, mijn dochtertje is dan bijna 1,5.
Ga je nog een keer leunpics delen? is zo lang geleden allemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Komt 'ie zonder werk te zetten. Lekker dan.
foto'squote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn vet lekkere jongens met van die gespierde onderarmen godallemachtig
lul nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n batterij is nog maar 16% ;s kom grunna
heyyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn vet lekkere jongens hier met van die gespierde onderarmen godallemachtig
oh, jij zit naar me te glurenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn vet lekkere jongens hier met van die gespierde onderarmen godallemachtig
Ik ben inderdaad erg lekker ja. Dankje!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n batterij is nog maar 16% ;s kom grunna
Ik heb het je uitgelegd. De muren hebben oren weet je.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog een keer leunpics delen? is zo lang geleden allemaal
Doe je gewoon in dmquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb het je uitgelegd. De muren hebben oren weet je.
Ze geniet er van iddquote:
Joh.quote:
lolquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
2% in zo'n 50 seconden. Nog maar 6 minuten naar je bullshit luisteren. gelukkig
ben jij getrouwd met Peter Pan, net zo verzonnenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Is hzaw getrouwd met stimo, net zo zoutzurig
quote:
Loop maar even naar de koffieautomaat. Peter en ik praten er nu over Giro.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Loop maar even naar de koffieautomaat. Peter en ik praten er nu over Giro.
PM verstuurd naar babymomma.quote:
babymommaquote:
Hoe is je dochter geboren dan?quote:
Wel de lagers even invetten voor je op pad gaat.quote:
Awwww @ fokknullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |