ILS landen is normaalste zaak vd wereld hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
Schijnt dat piloten van Emirates zelfs landen op de automatische piloot he
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ILS landen is normaalste zaak vd wereld hoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met haar kom je wel aan op je eindbestemming. hoogtepunt
Bedanktquote:
brokkenpiloot, ja.quote:
lol, hier een ILS Cat IIIquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat je niet mag landen op automatische piloot?
aka hij heeft de creatiefste dopingconstructie tot nu toe bedacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
"Ik start alleen in de Tour met het doel mee te strijden om de eindzege." Alberto Contador windt er in een gesprek met Sporza geen doekjes om. De Spaanse renner is ervan overtuigd dat hij aanspraak maakt op de titel van de Tour de France. Contador zegt keihard getraind te hebben en in bloedvorm te steken.
Aan vertrouwen in ieder geval geen gebrek.Gaat een prachtige sportzomer worden.
Iedereen kan dit, die knopjes zijn gewoon allemaal dummiesquote:
ga wegquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
aka hij heeft de creatiefste dopingconstructie tot nu toe bedacht.
Hij gaat hem ook winnen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
"Ik start alleen in de Tour met het doel mee te strijden om de eindzege." Alberto Contador windt er in een gesprek met Sporza geen doekjes om. De Spaanse renner is ervan overtuigd dat hij aanspraak maakt op de titel van de Tour de France. Contador zegt keihard getraind te hebben en in bloedvorm te steken.
Aan vertrouwen in ieder geval geen gebrek.Gaat een prachtige sportzomer worden.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij gaat hem ook winnen denk ik.
net als fietsen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet of 't mag eigenlijk. Volgens mij wel hoor. Maar als je 't blijft doen verleer je 't wel op den duur.
Sowieso een lul. Toen met Wigginsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben die Froome ook wel zat nu.
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso een lul. Toen met Wiggins
Sowieso Brittenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben die Froome ook wel zat nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |