En wij naïef. Hij post hier de hele tijd en dan is hem ineens even in enkele minuten maximaal verteld dat zijn contract niet verlengd wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja zo zie je maar, die jongen is echt enorm onbetrouwbaar
Ga maar navragen bij airline pilots. Ik heb overigens meer dan 1000 uur airbus a321 ervaring in de simulator.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
[..]
21
[..]
Waarom piloot worden om dat ding al na 400m in de lucht op ILS te zettenHet is misschien normaal maar wordt nergens gezegd dat de meerderheid zo landt.
Jij doet ook alsof je overal verstand van hebt
Ik trapte er niet in.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En wij naïef. Hij post hier de hele tijd en dan is hem ineens even in enkele minuten maximaal verteld dat zijn contract niet verlengd wordt.
Waarom ben jij zo'n fan van Arsenal?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beep beep here we go nice and slow
Flight Simulator 2010 zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ga maar navragen bij airline pilots. Ik heb overigens meer dan 1000 uur airbus a321 ervaring in de simulator.
haha ja ook echt hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En wij naïef. Hij post hier de hele tijd en dan is hem ineens even in enkele minuten maximaal verteld dat zijn contract niet verlengd wordt.
ik vind het niet meer dan normaal dat je je medeleven betuigt. dat is hetzelfde wanneer ik zeg dat mn moeder is overleden. NoelGallagher van fokquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb 5000 uur ervaring in Battlefield 2,3 en 4. Dus ik weet alles van het leger.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ga maar navragen bij airline pilots. Ik heb overigens meer dan 1000 uur airbus a321 ervaring in de simulator.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flight Simulator 2010 zeker
Doe normaal
hahaha meen je nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik vind het niet meer dan normaal dat je je medeleven betuigt. dat is hetzelfde wanneer ik zeg dat mn moeder is overleden. NoelGallagher van fok![]()
![]()
Mooi hequote:
Ik heb dit nagevraagd en weet dus dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
kampioenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
wat een homotje ben je dan, maar ja psv fan
Wat doe je bitchy Chai.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, dat op jouw medeleven niet gerekend hoeft te worden is zo ook al wel duidelijk.
Mijn vriendin is al 28 jaar lang maagd. We neuken nooit, toch hebben we een kind samen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb 5000 uur ervaring in Battlefield 2,3 en 4. Dus ik weet alles van het leger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Battlefield 2quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb 5000 uur ervaring in Battlefield 2,3 en 4. Dus ik weet alles van het leger.
Kijk niels, dit is nou een mooi praktijkvoorbeeld van je aannames. Je gaat er al gelijk vanuit dat cachet dat niet gevraagd is, wat pertinent onjuist blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Burgerluchtvaart. Luchtmacht is anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi he
[..]
Ik heb dit nagevraagd en weet dus dat het niet zo is.Met je ervaring.
jaja, nu snel terugkrabbelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Burgerluchtvaart. Luchtmacht is anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |