Ik heb nooit gezegd vaker, alleen dat het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai bemoeit zich helemaal niet met het feit dat vliegers vaker manual landen dan met de ILS. Dat was tussen ons.
Chai heeft commentaar op jouw argumentatie.
WE HEBBEN HET OVER LANDENquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Kijk Cachet, jij denkt dat ik bedoel dat ILS al vlak na het opstijgen wordt aangezet. ILS staat voor Instrument Landing System, tijdens de vlucht is het RNAV of GPS. Is in veel airspaces zelfs verplicht om te gebruiken. Maar goed. Jij denkt dat je het met een open dag beter weet. Ik heb aardig wat tijd in die shit zitten.
laat je niet opnaaien door zo'n meisje van 18 joh.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Kijk Cachet, jij denkt dat ik bedoel dat ILS al vlak na het opstijgen wordt aangezet. ILS staat voor Instrument Landing System, tijdens de vlucht is het RNAV of GPS. Is in veel airspaces zelfs verplicht om te gebruiken. Maar goed. Jij denkt dat je het met een open dag beter weet. Ik heb aardig wat tijd in die shit zitten.
Spanje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
WE HEBBEN HET OVER LANDEN
god jezus zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maar waarom moet je dan winnen? als je het weet. Je hoeft toch niemand te overtuigen perse?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Wel goeie bips.quote:
Henry is mijn grootste held. Maar ik volgde ze nog niet op de voet toen ze 49 neerzetten. Zo'n 10 jaar fan nu denk ik en zo'n 8 jaar heel intensief. (Alles kijken, interviews/matches en geruchtenshit op de voet/discussies)quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi man!
Ten tijde van Bergkamp, Thierry Henry of eerder/later?
Negeer mij eens niet. Café de Vink fan!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat je niet opnaaien door zo'n meisje van 18 joh.
Misschien moet je niet meer reageren als het je niet eens meer lukt om reacties van andere mensen te lezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Ze weten van toeten noch blazen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
Tof! Ook wel eens geweest bij een wedstrijd dan, of dat nog niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Henry is mijn grootste held. Maar ik volgde ze nog niet op de voet toen ze 49 neerzetten. Zo'n 10 jaar fan nu denk ik en zo'n 8 jaar heel intensief. (Alles kijken, interviews/matches en geruchtenshit op de voet/discussies)
Is ie vast ook naar een opendag van geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Zal me niets verbazen dat die man ook enorm veel weet van helikopters.
Helikopters hebben niet eens een ILS dus weenie hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik had vroeger een propeller in mijn slaapkamer hangen, ik weet dus wel degelijk iets van helikopters af.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Neem je eigen advies ter harte. Van deze zaken heeft Niels heel veel verstand. Kom maar terug als hij over paarden gaat pratenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet je niet meer reageren als het je niet eens meer lukt om reacties van andere mensen te lezen.
nee heb leunpics gezien bij de heli, toen was hij aan het werk op een platform.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is ie vast ook naar een opendag van geweest.
Okquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem je eigen advies ter harte. Van deze zaken heeft Niels groei veel verstand. Kom maar terug als hij over paarden gaat praten
Gewoon hele betogen houden over whatever jij het oorspronkelijke onderwerp mee associeert en er dan volledig vanaf dwalen, doet niels ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helikopters hebben niet eens een ILS dus weenie hoor
Ik heb nog FC Twente - Arsenal kaartje hier liggen uit 2008quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had vroeger een propeller in mijn slaapkamer hangen, ik weet dus wel degelijk iets van helikopters af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |