Dan weet je vast veel over Vitesse!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb nog FC Twente - Arsenal kaartje hier liggen uit 2008Was toen in Gelredome.
ha ik verspreek mij een keertje. ALLEMAAL EVEN LACHEN JONGENS! Het begint een beetje zielig te wordenquote:
Nicequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb nog FC Twente - Arsenal kaartje hier liggen uit 2008Was toen in Gelredome.
wtf?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Budgy de helikopter
budgy is een kleine helikopter tata tantatatrtaa
Rete irritantquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon hele betogen houden over whatever jij het oorspronkelijke onderwerp mee associeert en er dan volledig vanaf dwalen, doet niels ook.
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan weet je vast veel over Vitesse!
ILS staat voor International Lashing Service.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon hele betogen houden over whatever jij het oorspronkelijke onderwerp mee associeert en er dan volledig vanaf dwalen, doet niels ook.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan weet je vast veel over Vitesse!
Helicopter Landing Officer en Fire Fighter dus ik weet wel iets, maar fixed wing aircraft boeit me meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is ie vast ook naar een opendag van geweest.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Budgy de helikopter
budgy is een kleine helikopter tata tantatatrtaa
Tsja, dat is Frozen-Assassin hè. Saaiste user op FOK.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ha ik verspreek mij een keertje. ALLEMAAL EVEN LACHEN JONGENS! Het begint een beetje zielig te worden
quote:
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tsja, dat is Frozen-Assassin hè. Saaiste user op FOK.
Toch wel. Vaak zat landingen gehad op De Kooij onder ILS wanneer ik van zee kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helikopters hebben niet eens een ILS dus weenie hoor
Laat je niet gek maken door zo'n 18 jarige knul.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ha ik verspreek mij een keertje. ALLEMAAL EVEN LACHEN JONGENS! Het begint een beetje zielig te worden
ja, maar nu nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]kan jij die intro vinden? ik kan alleen de engelse versie vinden, die is k ut.
is dat je functie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Helicopter Landing Officer en Fire Fighter dus ik weet wel iets, maar fixed wing aircraft boeit me meer.
Onzin dus. Heel YT afgespeurd. Niet te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch wel. Vaak zat landingen gehad op De Kooij onder ILS wanneer ik van zee kwam.
ik zit in mijn boeddhistische fase dus komt helemaal goedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door zo'n 18 jarige knul.
Dit klopt. Nielsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch wel. Vaak zat landingen gehad op De Kooij onder ILS wanneer ik van zee kwam.
Sommige users zijn wel tof, maar die hele SlowChat lijkt wel gebasseerd op het afzeiken en afblaffen van iedereen, op persoonlijk vlak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Interesseert geen hond wat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Hier ben ik het niet mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |