Lekkerquote:
Geef mij maar een Coronaquote:Op maandag 9 mei 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
Aldi heeft een hoop wijntjes met het toverwoord "DOCG" erop voor vier a vijf euro'tjes. Vind ik wel prima.
Ik vind het een beetje nichtenmuziek, maar mag ik niet zeggen van m'n pa want dan krijg ik geheid klappen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:09 schreef Tem het volgende:
Wild wood is ook een aardig album van Paul Weller.
Rook jij wel eens bier?quote:
Ik waardeer de sixties ook steeds meer in vergelijking met zes jaar terug.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Al moet ik bekennen dat ik nu ook wel te veel The Style Council heb beluisterd. Typisch dat je die muziek van "vroegah" steeds meer gaat waarderen als je ouder wordt. Zelfde met al die Nick Cave meuk en zo, waar ik vroeger mee werd doodgegooid. Kon het toen een paar jaar niet uitstaan, maar de laatste jaren geeft het me een huiselijk gevoel of zo.
Sixties? Allemaal protestmuziek, en jij zit midden in je protestjaren.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik waardeer de sixties ook steeds meer in vergelijking met zes jaar terug.
Rauchbier inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik drink wel eens rokerige bieren. Best een populaire bierstijl in Duitsland.
Was dat maar zo. Hartstikke brave burgerjaren tot nu toe.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sixties? Allemaal protestmuziek, en jij zit midden in je protestjaren.
Lekker onbezorgd tien jaar over je studie doen, en daarna gegarandeerd een mooi baantje.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:21 schreef eriksd het volgende:
Ook top. Had ik maar in de jaren 80 geleefd.
Alsof je een open haard drinkt heb ik wel eens iemand horen zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De whisky heb ik het liefst ook lekker rokerig.
Had ik maar in de jaren 60 geleefd.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:21 schreef eriksd het volgende:
Ook top. Had ik maar in de jaren 80 geleefd.
Een van deze twee dingen doe je wel, das toch iets.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker onbezorgd tien jaar over je studie doen, en daarna gegarandeerd een mooi baantje.
Dit is wel één van mijn favoriete rokerige bieren:quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik drink wel eens rokerige bieren. Best een populaire bierstijl in Duitsland.
Die komt ook uit begin jaren '60.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Euribob het volgende:
Dan was ik nu ouder dan Pietverdriet. Man man man.
Ik heb ook niets met die activistische types. Kom alleen op hun feestjes omdat ze goede muziek en goedkoop bier hebben, en die vrouwen het natuurlijk woest interessant vinden om eens een beetje tegengas te krijgen van een rechtse bal.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Hartstikke brave burgerjaren tot nu toe.
Niet dat ik weetquote:
Ik kan het verkeerd hebben onthouden, maar volgens mij lichtte jij deze er ook positief uit toen ik recent een lijstje plaatste van de bieren die ik op het Groninger Bierfestival had gedronken. Die is inderdaad heerlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is wel één van mijn favoriete rokerige bieren:
http://www.ratebeer.com/b(...)-nightporter/137655/
Het is nooit te laat om aan de drugs te gaan, Bob.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Hartstikke brave burgerjaren tot nu toe.
Nooit doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om aan de drugs te gaan, Bob.
Dat zijn toch juist de brave burgerjaren?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om aan de drugs te gaan, Bob.
''Ja ik stem al jaren VVD''. Dat krijgt inderdaad menigeen vrouw nat.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die activistische types. Kom alleen op hun feestjes omdat ze goede muziek en goedkoop bier hebben, en die vrouwen het natuurlijk woest interessant vinden om eens een beetje tegengas te krijgen van een rechtse bal.
Best veel rokerige producten eigenlijk, ik houd er wel van. Merk wel dat ik de rooksmaak in andere producten veel meer ben gaan waarderen sinds ik wat serieuzer met sigaren werd.quote:
Volgens mij bedoelde ik dat niet?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er al achter dat "corona" ook een type sigaar is?
Leven in de sixties betekent eind jaren dertig geboren zijn. Ik schat Piet wel oud, maar niet zo oud.quote:
Zelfs als je het over drugs hebt ben je te jong in Bob's ogenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist de brave burgerjaren?
En wat weet jij nou van drugs.
Gerookte paling.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best veel rokerige producten eigenlijk, ik houd er wel van. Merk wel dat ik de rooksmaak in andere producten veel meer ben gaan waarderen sinds ik wat serieuzer met sigaren werd.
Mag je het al legaal kopen dan, ventje?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zelfs als je het over drugs hebt ben je te jong in Bob's ogen.
Euri kent duidelijk de bekendste line uit een Nederlands nummer van het afgelopen jaar niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zelfs als je het over drugs hebt ben je te jong in Bob's ogen.
Ben ook niet echt een barricademan. Ik praat er liever over met een goed glas wijn in de hand.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die activistische types. Kom alleen op hun feestjes omdat ze goede muziek en goedkoop bier hebben, en die vrouwen het natuurlijk woest interessant vinden om eens een beetje tegengas te krijgen van een rechtse bal.
De bezemsteel blijft thuis. Ik herhaal; de bezemsteel blijft thuis.quote:
Sinds wanneer mag je drugs legaal kopen, oudje?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mag je het al legaal kopen dan, ventje?
Ik vind vooral gerookte vis en rookworst lekker, dat Rauchbier vond ik maar merkwaardig. Zit geen frisheid in.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best veel rokerige producten eigenlijk, ik houd er wel van. Merk wel dat ik de rooksmaak in andere producten veel meer ben gaan waarderen sinds ik wat serieuzer met sigaren werd.
Wat boeit mij dat nou.quote:
Het was weer leukquote:Op maandag 9 mei 2016 23:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga slapen, nu het nog op tijd kan. Ik voel aan dat het weer zo'n vervelende dans tussen Euri en Ketchup gaat worden en dat is ook niet echt interessant. Truste mensen.
Als je niet kunt vliegen met een bezemsteel, dan fail.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
De bezemsteel blijft thuis. Ik herhaal; de bezemsteel blijft thuis.
Zal uiteraard wel mijn squad van potenrammers tippen over de locatie.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
De bezemsteel blijft thuis. Ik herhaal; de bezemsteel blijft thuis.
Strikvraagje om de jongeman in verwarring te brengen. Aardig gelukt.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er al achter dat "corona" ook een type sigaar is?
Ik geef je een 9/11.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Strikvraagje om de jongeman in verwarring te brengen. Aardig gelukt.
Heb al mijn huur contant betaald onder een valse naam. Veel succes met het vinden van waar ik nu verblijf.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
We weten waar je woont, gewoon komen dus.
Ik gun het jou eigenlijk wel om miljonair te worden. Voornamelijk omdat ik er wel vertrouwen in heb dat je de miljonairsrol met verve zo zou kunnen spelen dat het bij sommigen lekker veel irritatie opwekt.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:31 schreef eriksd het volgende:
Chille hits weer aan. Was ik maar miljonair. Lekker hele dag fluimen.
Een slechte muzieksmaak.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:36 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat zou Erik hebben als hij zijn rijkdom verliest?
En die snor was zeker ook vals? Hmmmm.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb al mijn huur contant betaald onder een valse naam. Veel succes met het vinden van waar ik nu verblijf.
Heb nu ook geen cent, dus dit.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:36 schreef KetchupFTW het volgende:
Wat zou Erik hebben als hij zijn rijkdom verliest?
Lekker aristocratisch van je.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik gun het jou eigenlijk wel om miljonair te worden. Voornamelijk omdat ik er wel vertrouwen in heb dat je de miljonairsrol met verve zo zou kunnen spelen dat het bij sommigen lekker veel irritatie opwekt.
Vals bescheiden doen en dan op ongepaste momenten even met flappen wapperen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik gun het jou eigenlijk wel om miljonair te worden. Voornamelijk omdat ik er wel vertrouwen in heb dat je de miljonairsrol met verve zo zou kunnen spelen dat het bij sommigen lekker veel irritatie opwekt.
"Nou kerel, dan koop ik deze tent en ontsla jou als eerste."quote:Op maandag 9 mei 2016 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vals bescheiden doen en dan op ongepaste momenten even met flappen wapperen.
Misschien niet zoveel uitgeven aan wijn.quote:
Voorschrift zou die rol nog beter kunnen vertolken.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar is die trouwens?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voorschrift zou die rol nog beter kunnen vertolken.
"Blijven jullie nog even online? Dan trek ik nog een biertje open".quote:Op maandag 9 mei 2016 23:42 schreef Kowloon het volgende:
Kaas heeft een kwartiertje geleden gepost dat hij gaat slapen. Nu gaat dat nog een paar keer volgen totdat het tegen tweeën is.
Of hij is uit de kast gekomen bij zijn collega's.quote:
Zoiets ja. Zul je zien dat hij nu expres gaat slapen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Blijven jullie nog even online? Dan trek ik nog een biertje open".
Met z'n leuke accentje.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of hij is uit de kast gekomen bij zijn collega's.
Hoelang zit je hier al en na hoeveel tijd begon het mis te gaan?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik mis Tosti, Waht, Voorschrift, en vond Von_Preussen ook wel een geinige kerel. Al ging die laatste vrij snel voor onbepaalde tijd op vakantie, toen ik hier begon te posten.
2013 of zo? Mijn leven is één grote neerwaartse spiraal sinds geboorte.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hoelang zit je hier al en na hoeveel tijd begon het mis te gaan?
Altijd maar weer dat pessimisme.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
2013 of zo? Mijn leven is één grote neerwaartse spiraal sinds geboorte.
v_P had nu prima gedijt met zijn militaristische sympathieën.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik mis Tosti, Waht, Voorschrift, en vond Von_Preussen ook wel een geinige kerel. Al ging die laatste vrij snel voor onbepaalde tijd op vakantie, toen ik hier begon te posten.
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
v_P had nu prima gedijt met zijn militaristische sympathieën.
Dat noemen we hier komedie, omdat onze levens in werkelijkheid aaneenschakelingen van successen zijn.quote:
Dan begon het nog best wel perspectiefvol bij uw geboorte gezien u pas sinds 2013 hier post.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
2013 of zo? Mijn leven is één grote neerwaartse spiraal sinds geboorte.
Goedzo jongen, altijd de moed er in houden!quote:Op maandag 9 mei 2016 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat noemen we hier komedie, omdat onze levens in werkelijkheid aaneenschakelingen van successen zijn.
Ik denk dat ik sinds mijn 15e of zo al het internet bevuil met semi-politieke pretentieus geleuter. De koudwatervrees was er hier wel af, zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan begon het nog best wel perspectiefvol bij uw geboorte gezien u pas sinds 2013 hier post.
Aah.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij hield in ieder geval van Pruisische militaire historie.
En poep- en plashumor.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik mis weinig aan typische SC users. Dan eerder users die wat toevoegen zoals Iblis in WFL en SneakyPete, MaartenA (dacht ik), en nog wel een zooitje andere voormalige POL-users.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat is er met hen gebeurt? Allemaal een leven gevonden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mis weinig aan typische SC users. Dan eerder users die wat toevoegen zoals Iblis in WFL en SneakyPete, MaartenA (dacht ik), en nog wel een zooitje andere voormalige POL-users.
Mijn meest dierbare herinneringen aan 'mquote:
Andere fora of media gevonden om te babbelen? Zich toegelegd op hun modelspoorbaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat is er met hen gebeurt? Allemaal een leven gevonden?
Toen hadden ze nog geen duikboten iig.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voorschrift is mogelijk aan AIDS bezweken. Vraag me wel eens af als er zo iemand op zo'n forum zou overlijden, het überhaupt duidelijk wordt voor de anderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Andere fora of media gevonden om te babbelen? Zich toegelegd op hun modelspoorbaan?
Maakt het leven een stuk overzichtelijker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen duikboten iig.
Hoeveel Paulaner had je toen al achter de kiezen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:08 schreef Gutmensch het volgende:
Kut, ik was m'n inval-avonddienst vergeten, kwam ik pas om half elf achter, heb ik net in anderhalf uur de hele bende moeten wegwerken
Hadden ze al Euribobs?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen duikboten iig.
Maar drie pijpjes Grolsch gelukkig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoeveel Paulaner had je toen al achter de kiezen?
Bij 3-voud was dat wel het geval. Geen idee hoe dat precies bekend werd verder.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voorschrift is mogelijk aan AIDS bezweken. Vraag me wel eens af als er zo iemand op zo'n forum zou overlijden, het überhaupt duidelijk wordt voor de anderen.
Heb van een paar SC'ers dan wel telefoonnummers of zo, maar ik neem niet aan dat mijn nabestaanden die allemaal zullen gaan bellen op het moment dat ik een onfortuinlijk einde tref.
Ja inderdaad. Die staat me ook nog wel bij, ja. Was ook een beetje een apart verhaal verder.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij 3-voud was dat wel het geval. Geen idee hoe dat precies bekend werd verder.
Dat werd door nabestaanden op z'n Facebook gemeld. En hij had een paar FOK!kers als vrienden daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jezus wat bizar. Heb ik ook wel eens over nagedacht inderdaad: als je dood gaat verdwijn je gewoon voor heel veel mensen, zonder dat ze er ooit achter komen waarom.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Behalve als hij bezweken is aan AIDS.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
Voorschrift maak ik me niet zo'n zorgen over eerlijk gezegd, die redt het wel.
Aan AIDS bezwijk je alleen nog als je van je achterlijke religie geen medicijnen mag slikken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Behalve als hij bezweken is aan AIDS.
Of in Afrika woont.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Aan AIDS bezwijk je alleen nog als je van je achterlijke religie geen medicijnen mag slikken.
Ah.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat werd door nabestaanden op z'n Facebook gemeld. En hij had een paar FOK!kers als vrienden daar.
Mercury is dan ook al bijna 25 jaar dood...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of in Afrika woont.
Of Freddie Mercury heet.
Bewijst mijn punt toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mercury is dan ook al bijna 25 jaar dood...
Freddie stierf voordat er AIDS-remmers waren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of in Afrika woont.
Of Freddie Mercury heet.
Nee.quote:
Ja ik ga een beetje op een link van clickhole.com klikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:20 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.clickhole.com/(...)llywood-sign-it-2090
Goeie humor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje op een link van clickhole.com klikken
Echt niet.
Maar ik had het wel over 25 jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Lees even goed waar je op reageert.
"bezwijk je alleen nog als..." dat gaat dus over tegenwoordig, niet over 25 jaar geleden toen er amper aidsremmers waren.
Soms hebben mensen gewoon geen zin meer om te posten. En soms komen ze dan een paar later weer eens langs waaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat is er met hen gebeurt? Allemaal een leven gevonden?
Ik denk dat ie in Nederland ook Farrokh Bulsara had geheten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:54 schreef Kowloon het volgende:
Freddy Mercury zou in Nederland Fred Mercurius of Fred Kwik heten. Dan zou hij vast niet populair geworden zijn.
Fred Kwik, zijn broer Frank Kwek en zijn neef Freek Kwak.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:54 schreef Kowloon het volgende:
Freddy Mercury zou in Nederland Fred Mercurius of Fred Kwik heten. Dan zou hij vast niet populair geworden zijn.
Tuurlijk. Minderheidssubsidietje binnenharken of zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in Nederland ook Farrokh Bulsara had geheten.
Hij zou in dit café niet misstaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Minderheidssubsidietje binnenharken of zo.
Nog hommel ook.
Mist een beetje politiek engagement. Als je dan toch een homosensueel toe zou willen voegen aan dit toch al behoorlijk zieke gezelschap, zou ik voor onze eigenste Pim gaan. Of Christopher Hitchens.quote:
In ieder geval wel een vent met ballen. Ik ben benieuwd of hij de beloftes waar kan maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Omstreden politicus Duterte nieuwe president Filipijnen.
Pareltje.
Is een dochtersite van the onion.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje op een link van clickhole.com klikken
Echt niet.
Ik heb nu al een wagonlading stront over me heen gekregen. En het meeste is al verwijderdquote:
En het feit dat het om 5:30 in de ochtend was op een klein stationnetje lijkt ook niet echt op een doelbewuste aanslag te duiden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat het geen bekende van de politie is, dus geen asielzoeker.
Nee, eerder op iemand die is doorgedraaid. Maar ik zie dat ze het in NWS alweer helemaal weten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En het feit dat het om 5:30 in de ochtend was op een klein stationnetje lijkt ook niet echt op een doelbewuste aanslag te duiden.
Economie? Gewoon wat blabla opschrijven, en als er kritiek komt, meteen persoonlijk worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:23 schreef Kaas- het volgende:
M'n ochtend is immers nog goed.
Al stel ik nu al twee uur lang uit dat ik begin aan een opdracht die ik straks in moet leveren.
Oh ja effe luisteren en mijn collega's ongevraagd mee laten genieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:26 schreef Tem het volgende:
Nieuwe album van Radiohead![]()
Niet verwacht dat ik het zo goed zou vinden.
Haha, jij weet er duidelijk niks van.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Economie? Gewoon wat blabla opschrijven, en als er kritiek komt, meteen persoonlijk worden.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:26 schreef Tem het volgende:
Ik zit lekker met EarPods te luisterenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja effe luisteren en mijn collega's ongevraagd mee laten genieten.
Kon ik maar bij Goldman Sachs werken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die bij Goldman Sachs heeft gewerkt.
Ik vind het irritant helemaal afgesloten te zijn van de buitenwereld, daarom gebruik ik die dingen nauwelijks.quote:
Alsof die er wat vanaf weten...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die bij Goldman Sachs heeft gewerkt.
Hitler zou een slechte vervoerseconoom geweest zijn. Veel te veel bezeten van 'grootse plannen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:36 schreef Reya het volgende:
[..]
De Oostenrijkse school, niet toevallig uit hetzelfde land als Hitler.
Ohjee, Oostenrijk bannen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:36 schreef Reya het volgende:
[..]
De Oostenrijkse school, niet toevallig uit hetzelfde land als Hitler.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
Sta je zondag in Amsterdam, speelt Ajax gelijk en loopt de club het kampioenschap mis.
GutmenSch ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan kan je in ieder geval dezelfde username houden.
Bij mijn zus om de hoek is rond die tijd een auto in de fik gestoken. De revolutie is begonnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En het feit dat het om 5:30 in de ochtend was op een klein stationnetje lijkt ook niet echt op een doelbewuste aanslag te duiden.
Hitler is sowieso een slechte econoom. Zijn voorspellingen waren veel te praktisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hitler zou een slechte vervoerseconoom geweest zijn. Veel te veel bezeten van 'grootse plannen'.
En dat allemaal vanwege de deceptie bij Ajax?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij mijn zus om de hoek is rond die tijd een auto in de fik gestoken. De revolutie is begonnen.
Was jij als vervoerseconoom niet van mening dat alle infrastructuur natuurlijk tot stand moest komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hitler zou een slechte vervoerseconoom geweest zijn. Veel te veel bezeten van 'grootse plannen'.
Dat moet haast.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege de deceptie bij Ajax?
Moet ze ook maar geen De Graafschap-vlaggetje in haar auto hangen.quote:
Was de auto van een vrouw van in de tachtig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet ze ook maar geen De Graafschap-vlaggetje in haar auto hangen.
Die kunnen ook van de verkeerde kant zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was de auto van een vrouw van in de tachtig.
Klinkt als deze SC. Zou ik moeten kunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Economie? Gewoon wat blabla opschrijven, en als er kritiek komt, meteen persoonlijk worden.
Hihi.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
Sta je zondag in Amsterdam, speelt Ajax gelijk en loopt de club het kampioenschap mis.
Het executeren van vijf criminelen per week? Moet lukken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 07:13 schreef Resistor het volgende:
[..]
In ieder geval wel een vent met ballen. Ik ben benieuwd of hij de beloftes waar kan maken.
Hij is dus tot president gekozen.
Zo goeddquote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:26 schreef Tem het volgende:
Ghettoblaster mee, en dan maar die carnavalskraker op repeat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga denk ik naar de zitting van Jos van Rey. Spandoek mee en alles.
Wat een boef is het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:38 schreef Tchock het volgende:
Als dit waar is
http://nos.nl/artikel/210(...)moord-op-zussen.html
Vergeet je blikbier niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:48 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga denk ik naar de zitting van Jos van Rey. Spandoek mee en alles.
Jij bent ook meer een type voor Gert en Hermien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:45 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga het nieuwe album van Radiohead expres niet luisteren
Echt hè.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:38 schreef Tchock het volgende:
Als dit waar is
http://nos.nl/artikel/210(...)moord-op-zussen.html
Ik heb hier een partij goed gefeest.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
Liever Dennie Christian.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent ook meer een type voor Gert en Hermien.
Begin maar snel met indrinken dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:56 schreef Friek_ het volgende:
Het zou toch een mooie prestatie zijn om de krant te halen als onruststoker bij het proces-van Rey.
Ik wist niet dat Friek_ tattoo's had.quote:
quote:Honderden Tilburgse werklozen mogelijk in contact met chroomverf
Honderden mensen zijn tussen 2004 en 2011 in de regio Tilburg mogelijk in aanraking gekomen met de kankerverwekkende stof chroom-6. Dat melden Omroep Brabant en het Brabants Dagblad dinsdag. In die periode hebben 581 mensen oude treinen geschuurd bij een reïntegratiebedrijf. In de verflagen zat waarschijnlijk chroom-6.
Jij leek me meer iemand voor Denny Antichristiaan.quote:
Das ook een manier om de werkloosheid te reduceren natuurlijk.quote:
Ideetje voor Donald Trump.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das ook een manier om de werkloosheid te reduceren natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij leek me meer iemand voor Denny Antichristiaan.
TL;DR.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)guage_what_have_you/.
Terrorist? Ik had vooral de indruk dat het een psychiatrisch patiënt betrof.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:08 schreef Gutmensch het volgende:
Haha die teleurstelling bij de buren nu blijkt dat die messenterrorist van vanmorgen Paul H. blijkt te heten.
Het zijn de jaren 80 niet meer he, tegenwoordig ben je gewoon een terrorist.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Terrorist? Ik had vooral de indruk dat het een psychiatrisch patiënt betrof.
Mooi is dat jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:08 schreef Gutmensch het volgende:
Haha die teleurstelling bij de buren nu blijkt dat die messenterrorist van vanmorgen Paul H. blijkt te heten.
Aha, het gaat dus om een verwarde man, niet om een terrorist.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:08 schreef Gutmensch het volgende:
Had je dat interview met die Belgische advocaat van Salah Abdeslam toevallig nog gelezen? Ook een atypische "terrorist", volgens mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nee ik vind dat het nu wel een terrorist is natuurlijk. Zo gaat het dan ook wel weer.
De gazastrook barst van de psychiatrische patiënten dan..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hm geloof wel dat ik zoiets had gelezen. Maar ja, als je Abdeslam geen terrorist noemt wordt het wel een heel nauw begrip denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had je dat interview met die Belgische advocaat van Salah Abdeslam toevallig nog gelezen? Ook een atypische "terrorist", volgens mij.
Ja ik ook. Maar de buren waren er vast van overtuigd dat het een moslimterrorist moest zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Appels =/= perenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
De gazastrook barst van de psychiatrische patiënten dan..
http://egyptianstreets.co(...)in-palestine-israel/
"Abdeslam", dat klinkt oriëntaals genoeg om als "terrorist" te worden gekwalificeerd. "Paul" dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hm geloof wel dat ik zoiets had gelezen. Maar ja, als je Abdeslam geen terrorist noemt wordt het wel een heel nauw begrip denk ik.
Nouja, atypisch. Als je in naam van een religie een aanslag wil plegen verwacht ik iets meer sympathie met die religie dan de volgende passage doet vermoeden: "Hij staat apathisch tegenover religie. Ik heb hem gevraagd of hij de koran had gelezen, wat ik had gedaan, en hij antwoordde dat hij een interpretatie op het internet had gelezen.".quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hm geloof wel dat ik zoiets had gelezen. Maar ja, als je Abdeslam geen terrorist noemt wordt het wel een heel nauw begrip denk ik.
Alsof je handicap constant benoemd moet worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Had zojuist een gesprek met een studentendecaan en toen ik vertelde dat ik iets ook had besproken met "mijn partner" vroeg ze "en hoe reageerde je vriendin daarop?". Heteronormatieve wereld ook. Heb d'r wel even verteld van nee johhhh ik ben een hommel.
Ik mijdde de handicap ook door heel neutraal van "partner" te spreken. Maar dat doen eigenlijk ook alleen hommels, dus zegt ook genoeg. Wie noemt z'n vriend(in) nou partner?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof je handicap constant benoemd moet worden.
Levensstijl, laten we de correcte nomenclatuur gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof je handicap constant benoemd moet worden.
In concubinaat samenwonende heteroseksuelen met een samenlevingsovereenkomst?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik mijdde de handicap ook door heel neutraal van "partner" te spreken. Maar dat doen eigenlijk ook alleen hommels, dus zegt ook genoeg. Wie noemt z'n vriend(in) nou partner?
Is dat niet iets te positief? "Minderwaardige en gevaarlijke zelfgekozen levensstijl" lijkt me neutraler.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Levensstijl, laten we de correcte nomenclatuur gebruiken.
"Irritante levensstijl" lijkt me het meest to the point.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat niet iets te positief? "Minderwaardige en gevaarlijke zelfgekozen levensstijl" lijkt me neutraler.
Sjaak Swart al gezien? Zo stel ik me Koos ook voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:44 schreef Friek_ het volgende:
Wel heerlijk, die verongelijkte Ajacieden nu. Het doet flink pijn daar.
Ja, plus Wim Kieft en Johan Derksen. "Wat een vervelend anti-Ajax geluid daar, zo onvolwassen!" In plaats dat je gewoon even je mond houdt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sjaak Swart al gezien? Zo stel ik me Koos ook voor.
We moesten 130 euro lappen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:03 schreef Ryon het volgende:
Met de taxi van Amsterdam naar Harderwijk. Lekker ritje om als chauffeur mee te pakken. Dagomzetje is dan wel binnen.
Dan moet je wel echt van taxiritten houden zeg.quote:
We hadden ook geen zin om met allemaal van de teleurgestelde apen in een trein te zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt van taxiritten houden zeg.
Niemand van ons was bereid om onder het dashboard te kruipen. Ik snap dat dat in jouw vriendengroep anders is.quote:
Heteroseksuele stellen die lang bij elkaar zijn maar niet getrouwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik mijdde de handicap ook door heel neutraal van "partner" te spreken. Maar dat doen eigenlijk ook alleen hommels, dus zegt ook genoeg. Wie noemt z'n vriend(in) nou partner?
Hehe.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand van ons was bereid om onder het dashboard te kruipen. Ik snap dat dat in jouw vriendengroep anders is.
Klinkt wel zakelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heteroseksuele stellen die lang bij elkaar zijn maar niet getrouwd.
Geld speelt geen rol op de Veluwe.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:10 schreef Friek_ het volgende:
130 euro even lappen voor een taxiritje naar Harderwijk - goeiedag zeg.
Yup.quote:
Gemiddelde taxi zet 200 euro op een dag om. Dus ja, deze man was blij.quote:
En ze probeerde je nog een herkansing te geven om je heteroseksualiteit te bevestigen en je mistte gewoon grandioos. Nu moet ze de politie wel inlichten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn buren verwijzen ondanks een tig jaar samen zijn nog steeds naar elkaar als "neukertje".quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heteroseksuele stellen die lang bij elkaar zijn maar niet getrouwd.
Zo weinig? Het kost al dertig euro om naar de hoek van je straat te rijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gemiddelde taxi zet 200 euro op een dag om. Dus ja, deze man was blij.
Daarom worden ze amper gebruikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo weinig? Het kost al dertig euro om naar de hoek van je straat te rijden.
Typisch weer, dit. Wie wil er nu sloebers als vrienden hebben?quote:'EU vriend van haves, niet van have-nots'
Camiel Eurlings?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sowieso een goeie vent, want PvdA'er.
Onder de rivieren maakt partijpolitiek sowieso niets uit. Gewoon een beetje het volk opzwepen en hier en daar wat steekpenningen aannemen.quote:
Dat is waar. Hitler was ook van onder de rivieren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Onder de rivieren maakt partijpolitiek sowieso niets uit. Gewoon een beetje het volk opzwepen en hier en daar wat steekpenningen aannemen.
PVV-wijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn buren verwijzen ondanks een tig jaar samen zijn nog steeds naar elkaar als "neukertje".
Het zal de spanning wel in de relatie houding.
Socialisten die schreeuwend een toespraak houden. Waar hebben we dat ook alweer eerder gezien?quote:
Die meneer heeft wel gelijk. Hij loopt inderdaad voor lul.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef Friek_ het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)handjevol-supporters
Zie daar, nog meer Ajax-supporters!
Genieten, dergelijke berichtenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef Friek_ het volgende:
Shirtje gekocht voor negentig euro, maar het maak allemaal niet! Ze lopen gewoon voor lul!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:46 schreef Friek_ het volgende:
Die Koos, die loopt gewoon voor lul die vent!
Gewoon voor lul!
Whehehequote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef Friek_ het volgende:
10 ritjes op een dag gemiddeld van rond de 20 euro per keer. Daarom zijn die lui ook zo pissed off als ze drie kwartier bij Leidseplein of Centraal hebben gestaan om een toerist voor 8 euro naar zijn hotel om de hoek te rijden. Tegenwoordig moeten taxi's die ritjes wel aannemen anders verliezen zij een aantal van hun opgebouwde privileges.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo weinig? Het kost al dertig euro om naar de hoek van je straat te rijden.
Ging voorheen wel eens met de taxi van het station naar de uni. Ook een euro of 15. Prima te doen als je met vier man gaat en echt op tijd moet zijn terwijl de Heyendaalshuttle maximaal vol zit. Zag je wel op gegeven moment die taxichauffeurs zo "quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
10 ritjes op een dag gemiddeld van rond de 20 euro per keer. Daarom zijn die lui ook zo pissed off als ze drie kwartier bij Leidseplein of Centraal hebben gestaan om een toerist voor 8 euro naar zijn hotel om de hoek te rijden. Tegenwoordig moeten taxi's die ritjes wel aannemen anders verliezen zij een aantal van hun opgebouwde privileges.
Dan liever een paar lamme Hardewijkers die graag asap terug naar hun dorp willen karren.
Valt me van je tegen Kaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:56 schreef Kaas- het volgende:
Nederlandse universiteiten krijgen 11 procent meer aanmeldingen
http://nu.nl/werk-en-priv(...)er-aanmeldingen.html
Nou nou, wat een enorme problemen als gevolg van het leenstelsel. Niemand studeert meer.
Ik ken de situatie in Nijmegen niet, maar ik kan mij voorstellen dat ze daar ook veel echt lange ritten kunnen krijgen vanaf het station. Dan is die 15 euro inderdaad niet veel om je plek kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ging voorheen wel eens met de taxi van het station naar de uni. Ook een euro of 15. Prima te doen als je met vier man gaat en echt op tijd moet zijn terwijl de Heyendaalshuttle maximaal vol zit. Zag je wel op gegeven moment die taxichauffeurs zo "" kijken op het moment dat ze ons weer aan zagen komen. Want na ons hadden ze hun plekje in de rij weer verspeeld en moesten ze weer een tijd lang wachten.
Laten we het hopen. Maar dat zeg ik al drie jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:00 schreef Drugshond het volgende:
Frank de Boer is nu waarschijnlijk ook exit.
Dat staat er helemaal niet. Enkel dat er meer vandaan komen, het percentage wordt niet genoemd. Laat staan dat er gerept wordt over de daling waar we iedereen al jaren over horen schreeuwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt me van je tegen Kaas.
De hogere aanmelding komt omdat er meer middelbare scholieren klaar zijn. Als je daarvoor corrigeert is het aantal aanmeldingen niet gestegen.
Met de taxi naar peron 0. Is leuker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ging voorheen wel eens met de taxi van het station naar de uni. Ook een euro of 15. Prima te doen als je met vier man gaat en echt op tijd moet zijn terwijl de Heyendaalshuttle maximaal vol zit. Zag je wel op gegeven moment die taxichauffeurs zo "" kijken op het moment dat ze ons weer aan zagen komen. Want na ons hadden ze hun plekje in de rij weer verspeeld en moesten ze weer een tijd lang wachten.
Dat leid ik ook niet af uit je bron, dat wist ik al. In elk geval kun je de link tussen meer studenten en gevolgen van het leenstelsel dus niet op deze manier leggen.quote:
Ja, hier in de provincie kun je natuurlijk veel minder met het OV bereiken, dus kun je als taxichauffeur eerder een lekker lange rit hebben. Ook wel stom dat je als pretentieus studentje dan liever wordt afgezet door een mooie Mercedes S-klasse, maar die chauffeur je vervolgens doorverwijst naar de chauffeur die voor in de rij staat met een afgetrapte Skoda.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ken de situatie in Nijmegen niet, maar ik kan mij voorstellen dat ze daar ook veel echt lange ritten kunnen krijgen vanaf het station. Dan is die 15 euro inderdaad niet veel om je plek kwijt te zijn.
Ik kan dat op zich wel degelijk binnen een solide foutmarge. Men klaagt en schreeuwt overal in de media dat het aantal aanmeldingen enorm zal dalen. Als dat waar is, terwijl het met 6% uit Nederland is gestegen zou dat moeten betekenen dat er in 1 jaar tijd ca. 15% meer vwo'ers van de scholen moeten komen dan vorig jaar. Daar geloof ik sowieso geen barst van.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat leid ik ook niet af uit je bron, dat wist ik al. In elk geval kun je de link tussen meer studenten en gevolgen van het leenstelsel dus niet op deze manier leggen.
Zo groot is het percentage niet. Er zijn 6% meer aanmeldingen, maar dat betekent niet dat er 6% meer studenten zijn (je kunt je voor meerdere opleidingen aanmelden). Als ik kijk naar de cijfers van vorig jaar moet er nog 2-4% van het aantal aanmeldingen af. De hoeveelheid nieuwe vwo'ers die je nodig hebt - en die stijgt wel degelijk - valt dus ook lager uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan dat op zich wel degelijk binnen een solide foutmarge. Men klaagt en schreeuwt overal in de media dat het aantal aanmeldingen enorm zal dalen. Als dat waar is, terwijl het met 6% uit Nederland is gestegen zou dat moeten betekenen dat er in 1 jaar tijd ca. 15% meer vwo'ers van de scholen moeten komen dan vorig jaar. Daar geloof ik sowieso geen barst van.
Zo zie je maar weer hoe belangrijk dat voetballen in deze maatschappij wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:08 schreef Drugshond het volgende:
Klote ik heb een vergrote afdruk laten maken.Kom aan bij de Hema. Sorry mijnheer de foto's zijn gisteren niet gebracht in verband het het PSV feest. Leuke communicatie hebben jullie. Ik krijg een mail dat het klaar ligt. Maar eigenlijk toch weer niet. Ik snap de reden wel. Maar de afwerking niet.
Procent of procentpunt?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo groot is het percentage niet. Er zijn 6% meer aanmeldingen, maar dat betekent niet dat er 6% meer studenten zijn (je kunt je voor meerdere opleidingen aanmelden). Als ik kijk naar de cijfers van vorig jaar moet er nog 2-4% van het aantal aanmeldingen af. De hoeveelheid nieuwe vwo'ers die je nodig hebt - en die stijgt wel degelijk - valt dus ook lager uit.
Hehe, die Mercedessen, daar ken ik ook nog een verhaal over. Ik vroeg mij ook al af waarom al die lui die 1600 netto per maand overhouden wel in die specifieke auto willen rijden. Neem dan net als al die snordeturken een goedkoper model.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, hier in de provincie kun je natuurlijk veel minder met het OV bereiken, dus kun je als taxichauffeur eerder een lekker lange rit hebben. Ook wel stom dat je als pretentieus studentje dan liever wordt afgezet door een mooie Mercedes S-klasse, maar die chauffeur je vervolgens doorverwijst naar de chauffeur die voor in de rij staat met een afgetrapte Skoda.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe belangrijk dat voetballen in deze maatschappij wordt gemaakt.
Ah de beste universiteit krijgt zo te zien het plaatje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:56 schreef Kaas- het volgende:
Nederlandse universiteiten krijgen 11 procent meer aanmeldingen
http://nu.nl/werk-en-priv(...)er-aanmeldingen.html
Nou nou, wat een enorme problemen als gevolg van het leenstelsel. Niemand studeert meer.
Heb ik ook nog moeten doen. Uurtje in de trein gezeten, even handen geschud en verteld dat ik de studie heel graag wilde doen en ik kon weer weggaanquote:Iedere aankomend student moet de komende maanden een verplicht introductie- of kennismakingstraject doorlopen.
Procent. Procentpunt gebruik je om een verandering in percentage aan te geven. Ik bedoel dat er 2-4% van het aantal aanmeldingen nog wegvalt (vorig jaar 1,93% om precies te zijn).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Procent of procentpunt?
Niet dat het op enige wijze uitmaakt, want wanneer je aanmeldingen met aanmeldingen vergelijkt en de stijging dan 6% is, verwacht je ook 6% meer studenten tenzij de ratio aanmeldingen/studenten verandert.
Dat hoef je me uiteraard niet te vertellen. Je had bij die 2-4% moeten vermelden of het procenten of procentpunten waren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Procent. Procentpunt gebruik je om een verandering in percentage aan te geven. Ik bedoel dat er 2-4% van het aantal aanmeldingen nog wegvalt (vorig jaar 1,93% om precies te zijn).
En ik zou met zulke fluctuerende cijfers niet zomaar er vanuit gaan dat het gelijk blijft. Het verschil tussen week 17 en 18 lijkt ook erg groot in de grafiek, bijvoorbeeld.
Als ik % zeg is het uiteraard procent.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat hoef je me uiteraard niet te vertellen. Je had bij die 2-4% moeten vermelden of het procenten of procentpunten waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |