Lekkerquote:
Geef mij maar een Coronaquote:Op maandag 9 mei 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
Aldi heeft een hoop wijntjes met het toverwoord "DOCG" erop voor vier a vijf euro'tjes. Vind ik wel prima.
Ik vind het een beetje nichtenmuziek, maar mag ik niet zeggen van m'n pa want dan krijg ik geheid klappen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:09 schreef Tem het volgende:
Wild wood is ook een aardig album van Paul Weller.
Rook jij wel eens bier?quote:
Ik waardeer de sixties ook steeds meer in vergelijking met zes jaar terug.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
Al moet ik bekennen dat ik nu ook wel te veel The Style Council heb beluisterd. Typisch dat je die muziek van "vroegah" steeds meer gaat waarderen als je ouder wordt. Zelfde met al die Nick Cave meuk en zo, waar ik vroeger mee werd doodgegooid. Kon het toen een paar jaar niet uitstaan, maar de laatste jaren geeft het me een huiselijk gevoel of zo.
Sixties? Allemaal protestmuziek, en jij zit midden in je protestjaren.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik waardeer de sixties ook steeds meer in vergelijking met zes jaar terug.
Rauchbier inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik drink wel eens rokerige bieren. Best een populaire bierstijl in Duitsland.
Was dat maar zo. Hartstikke brave burgerjaren tot nu toe.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sixties? Allemaal protestmuziek, en jij zit midden in je protestjaren.
Lekker onbezorgd tien jaar over je studie doen, en daarna gegarandeerd een mooi baantje.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:21 schreef eriksd het volgende:
Ook top. Had ik maar in de jaren 80 geleefd.
Alsof je een open haard drinkt heb ik wel eens iemand horen zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De whisky heb ik het liefst ook lekker rokerig.
Had ik maar in de jaren 60 geleefd.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:21 schreef eriksd het volgende:
Ook top. Had ik maar in de jaren 80 geleefd.
Een van deze twee dingen doe je wel, das toch iets.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker onbezorgd tien jaar over je studie doen, en daarna gegarandeerd een mooi baantje.
Dit is wel één van mijn favoriete rokerige bieren:quote:Op maandag 9 mei 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik drink wel eens rokerige bieren. Best een populaire bierstijl in Duitsland.
Die komt ook uit begin jaren '60.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Euribob het volgende:
Dan was ik nu ouder dan Pietverdriet. Man man man.
Ik heb ook niets met die activistische types. Kom alleen op hun feestjes omdat ze goede muziek en goedkoop bier hebben, en die vrouwen het natuurlijk woest interessant vinden om eens een beetje tegengas te krijgen van een rechtse bal.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Hartstikke brave burgerjaren tot nu toe.
Niet dat ik weetquote:
Ik kan het verkeerd hebben onthouden, maar volgens mij lichtte jij deze er ook positief uit toen ik recent een lijstje plaatste van de bieren die ik op het Groninger Bierfestival had gedronken. Die is inderdaad heerlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is wel één van mijn favoriete rokerige bieren:
http://www.ratebeer.com/b(...)-nightporter/137655/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |