abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 mei 2016 @ 21:34:19 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_162101390
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij bent skinnier dan ik skjoe!
ik gok dat mijn bindweefsel wat slapper is dan het jouwe :')

Nee, ik heb behoorlijk dikke kuiten, ik pas ook eigenlijk nooit in zulke broeken daardoor ;)
disclaimer
pi_162105094
Training liep drie kwartier uit, lekker veel gesport vandaag :)
  woensdag 11 mei 2016 @ 22:56:24 #258
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162105235
Nog twee stukken schrijven en de dataverwerking/discussie van mijn fake-onderzoek en dan heb ik ook weer tijd om te sporten. Funxion of bootcamp, wat is het leukst?
Prrrrr
pi_162107464
@SQ jij dikke kuiten? Niets van te zien op de foto!

Zo, dat hardlopen ging weer heerlijk. Wat een genot toch om met een groepje op zo'n avond over rustige trails te rennen met prachtig uitzicht en dan nog even rustig wat werkdingen in mijn hoofd op een rijtje zetten in de rustige momenten. Uur hardlopen op de lijst werd daarmee 1.07 en klopt daarmee verder. Geen pijn of zelfs maar stijfheid hier, ik vind het maar een wonder en geniet zolang ik kan. Het echt goed rust nemen van hardlopen begint te lonen! Nu slapen, morgen spinnen! *O*
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 01:12:05 #260
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_162108381
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik gok dat mijn bindweefsel wat slapper is dan het jouwe :')

Nee, ik heb behoorlijk dikke kuiten, ik pas ook eigenlijk nooit in zulke broeken daardoor ;)
Wat is dik? Mijne zijn 40 cm omvang. Ik dacht van mezelf dat ik best stevige kuiten had, maar mijn skinny past gewoon. Valt het dan toch mee met mijn kuiten?
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 12 mei 2016 @ 07:01:03 #261
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162109461
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn kont zit anders stukken minder lekker nu ik zo ontzettend mager ben ;(
Ben nog niet eens ontzettend mager maar verneem de kwaliteit van zitten op harde oppervlakken al afnemen :'(
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162109494
Goedemorgen :W

O: 1 boterham (zelf gebakken dus meer dan genoeg)
S: Jillian
L: 2 gebakken eitjes met 2 boterhammen

De rest van de dag heb ik geen idee want ik ben niet thuis, net zoals de komende dagen -O- hopelijk de afgelopen dagen genoeg een buffer opgebouwd en gewoon de juiste keuzes maken :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 mei 2016 @ 07:26:05 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_162109557
Mijn kuiten passen niet in reguliere laarzen, dat vind ik dik.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 12 mei 2016 @ 07:30:29 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_162109580
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 01:12 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wat is dik? Mijne zijn 40 cm omvang. Ik dacht van mezelf dat ik best stevige kuiten had, maar mijn skinny past gewoon. Valt het dan toch mee met mijn kuiten?
ik heb ook 40 centimeter, dat is bij schoenmaat 39 iig te dik voor reguliere laarzen.

Jij droeg toch niet van die vreselijke knellende dingen? :P
disclaimer
  donderdag 12 mei 2016 @ 07:32:40 #265
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162109595
In de veronderstelling dat ik gisteren goed (als in kwaliteit) en vrij veel (als in kwantiteit) gegeten had voer ik het net in bij MFP,
2k van m'n 2.2k doel :'), toch goed hard getrained. Eigenlijk prima dag, maar mocht nog wel een handje noten bij.

Vandaag eenzelfde dagje als gisteren maar nog geen training geplanned, misschien de schuur maar eens opruimen vanavond, lijkt ook zowat een workout met mijn verzamelwoede :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162109693
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ben nog niet eens ontzettend mager maar verneem de kwaliteit van zitten op harde oppervlakken al afnemen :'(
Geqwoot omdat waar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162109777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:51 schreef Elvi het volgende:
Is muesli (en dan zelfgemaakte muesi) gezond als ontbijt? Ik word een beetje gaar van elke dag brood plus dat ik graag iets zoets heb in de ochtend. Dan grijp ik toch iets te snel naar de hagelslag :') (vandaag heb ik appelstroop genomen maar dat is ook nep-gezond natuurlijk...)

Ik heb als alternatief bedacht om zelf een muesli samen te stellen met gedroogd fruit en dat in de ochtend in neutrale soja-yoghurt.
Maar ik twijfel of het echt zo gezond is of dat het alleen gezond klinkt :P
Ik zou muesli vervangen met banaan, heb ik ook gedaan behalve dan dat ik die banaan vervolgens weer vervangen heb met een warme maaltijd :P.

Ben op een gegeven moment maar helemaal gekapt met muesli.
Was een soort tropical-fruit cruesli die minder gezoet was, maar die is nu nergens meer makkelijk verkrijgbaar en zo hoef ik ook niet met sojaspul te slepen :P.
  donderdag 12 mei 2016 @ 08:15:40 #268
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_162109900
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ben nog niet eens ontzettend mager maar verneem de kwaliteit van zitten op harde oppervlakken al afnemen :'(
+1

Argh gisteren heel netjes gegeten en bijna 2,5 uur gesport/bewogen word je beloond met nog een ons extra }:|
pi_162110275
Morgen beginnen we :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162110277
Lijstje:
O: tosti zonder ham ;(
S: benen
L: rosbief a la minute met champignons en geitenkaas
D: fish taco's.
T: songfestival kijken dus waarschijnlijk chips en bier. Maar met mate. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162110281
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Morgen beginnen we :')
Ik begin al 5 maanden morgen weer. ^O^ :') ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162110300
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik begin al 5 maanden morgen weer. ^O^ :') ;(
The past is history!

:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162110306
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

The past is history!

:')
Vandaag ga ik echt mijn best do...Oh hey wijn. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162110311
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162110336
Met dit feestelijke weer ben ik heel bipolair.

Nee eigenlijk heb ik gewoon twee volledig op zichzelf staande persoonlijkheden die gezellig met elkaar mijn hoofd/lijf bemannen.

Ik kick echt op mijn benen in een shortje, maar de zon schijnt en het leven is een feest waarbij je zelf de bitterballen moet ophangen!

Gelukkig wordt het morgen weer kut :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162110362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met dit feestelijke weer ben ik heel bipolair.

Nee eigenlijk heb ik gewoon twee volledig op zichzelf staande persoonlijkheden die gezellig met elkaar mijn hoofd/lijf bemannen.

Ik kick echt op mijn benen in een shortje, maar de zon schijnt en het leven is een feest waarbij je zelf de bitterballen moet ophangen!

Gelukkig wordt het morgen weer kut :D
Dit is ZO waar. :') Ik wil alleen maar gezond doen en wijn drinken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162110373
Als ik in de flow zit, dan snap ik niet waarom ik zo aan het worstelen was met eten/bewegen.
En als ik zo aan het worstelen ben dan begrijp ik echt niet hoe ik dat in godsnaam ooit niet deed en denk ik dat ik nooit weer in de flow kom.

Stom lijf.
Stom hoofd.

Oh, en vanmorgen -1 kg tov gisteren. Zomaar. Cadeautje. Of gewoon veel verdampt in de warme slaapkamer :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 mei 2016 @ 08:53:18 #278
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162110377
Zitten op harde oppervlakken is idd een no-go geworden. Net als op m'n zij slapen met m'n knieën op elkaar.. :N

En verder gaat het hier aardig. Volgende tests zijn op colitis ulcerosa en ziekte van Crohn. Heb er twee dagen wakker om gelegen, maar nu heb ik het redelijk losgelaten. Ik zie het wel, kan er toch niks aan veranderen.

Gisteren trouwens wel verliefd geworden op een onwijs leuk paardje. Komende dagen dus even heel hard rekenen of een eigen paardje financieel haalbaar is. Spannend!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162110391
Ik slaap altijd half op m'n zij en buik. Maar sinds een tijdje prikt m'n heupbot dan in het matras en dat is naar. ;( Struggles. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_162110454
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is ZO waar. :') Ik wil alleen maar gezond doen en wijn drinken.
Is dat nou zoveel gevraagd??!

Ik worstel overigens niet. Het zijn bewuste keuzes om van de momenten, de zon, de mensen (en dus ook de lekkere dingen die daarbij horen) te genieten onder deze toch ietwat uitzonderlijke omstandigheden *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162110466
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is dat nou zoveel gevraagd??!

Ik worstel overigens niet. Het zijn bewuste keuzes om van de momenten, de zon, de mensen (en dus ook de lekkere dingen die daarbij horen) te genieten onder deze toch ietwat uitzonderlijke omstandigheden *O*
Ik kies ook bewust voor wel terras + wijn. Of tuin + wijn. Of festival + bier.

En nu ga ik sporten. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 12 mei 2016 @ 08:58:37 #282
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162110474
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

Gelukkig wordt het morgen weer kut :D
Ik kan niet wachten tot zaterdag, eindelijk van de woning-sauna af.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162110499
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 08:15 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

+1

Argh gisteren heel netjes gegeten en bijna 2,5 uur gesport/bewogen word je beloond met nog een ons extra }:|
Dat kan juist door het sporten komen! Na een zware training ben je de dag erna vaak wat zwaarder omdat je spieren veel vocht vasthouden om te herstellen.

Over het zitten; goed veel bilspieren trainen, dan gaat het ook weer beter zitten ;)

Mijn lijstje vandaag:

O: beltsander brownie met aardbeien en griekse yoghurt
T: banaan, kiwi
L: 3 sneeen zelfgebakken brood met ham en gekookt ei
T: appel, samson koekjes
S: ja, maar weet nog niet ofhet sportschool of fietsen wordt (ik wil gewoon weer hardlopen :( )
D: moet ik nog bedenken, ik had een ideetje voor wraps met zalm en spinazie of zo
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162110632
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:

Dat kan juist door het sporten komen! Na een zware training ben je de dag erna vaak wat zwaarder omdat je spieren veel vocht vasthouden om te herstellen.
Ik heb gisteren een uur krachttraining gedaan, een half uur circuit met groep en 's avonds spinning.
En ik had NY pizza.

En dus een kg minder vanmorgen (terwijl ik gisteren al in mijn low van dit moment zat, dus niet toevallig eventjes iets zwaarder).

Gewicht is zo wispelturig :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162110793
Gewicht is voor pussies.

Ofzo.

Spiegel en kleding ftw. Permanente zichtbare borstbenen vind ik een prima indicatie. Tijdje geleden alleen direct na KT ofzo, nu gewoon altijd zichtbaar. 8-) Vind ik mooi.

Hardlopen ook vandaag nog een goed gevoel over. Geen pijn(tjes), behalve de gewone straffe ouderdomsstijfheid bij het opstaan ;( :')

Ook goed nieuws: m'n motor is verkocht voor de vraagprijs waarvoor ik hem er gisteren in de namiddag heb opgezet. Ben dus bijna motorloosbloempje, maar ga er een nieuwe voor in de plaats kopen :)
Ja doei.
pi_162110852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Maar is zelfgemaakte muesli niet heel zompig? Vind er vaak zo weinig structuur aan zitten, zeker tov cruesli.
Ik gooi iets zoets (honing of ander vloeibaar zoet) en wat kokosvet erdoor en rooster het dan. Dan is ie precies knapperig genoeg.
Wel wat meer caloos maar ook miljard keer zo lekker dus makkelijker om met weinig toch lekkere yoghurt te maken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_162110862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gewicht is voor pussies.

Ofzo.

Spiegel en kleding ftw. Permanente zichtbare borstbenen vind ik een prima indicatie. Tijdje geleden alleen direct na KT ofzo, nu gewoon altijd zichtbaar. 8-) Vind ik mooi.

Hardlopen ook vandaag nog een goed gevoel over. Geen pijn(tjes), behalve de gewone straffe ouderdomsstijfheid bij het opstaan ;( :')

Ook goed nieuws: m'n motor is verkocht voor de vraagprijs waarvoor ik hem er gisteren in de namiddag heb opgezet. Ben dus bijna motorloosbloempje, maar ga er een nieuwe voor in de plaats kopen :)
Gewicht vind ik ook maar een getal. Het feit dat ik geen zomerkleren pas, dat is echt bewijs dat ik slanker ben. Alleen is dat wel duur. :'( Mijn strakke t-shirts slobberen idioot, mijn te losse tshirts zijn tenten, geen een rok of korte broek past. Ik heb een witte lange broek met een prijskaartdingetje er nog aan gevonden en die zit als gegoten :D

En dat ging lekker snel met je motor! *O* Super. Nu een leuke nieuwe uitzoeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162110877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewicht vind ik ook maar een getal. Het feit dat ik geen zomerkleren pas, dat is echt bewijs dat ik slanker ben. Alleen is dat wel duur. :'( Mijn strakke t-shirts slobberen idioot, mijn te losse tshirts zijn tenten, geen een rok of korte broek past. Ik heb een witte lange broek met een prijskaartdingetje er nog aan gevonden en die zit als gegoten :D

En dat ging lekker snel met je motor! *O* Super. Nu een leuke nieuwe uitzoeken.
Begin nu natuurlijk te twijfelen of ik 'm niet té goedkoop erop heb gezet, maargoed, het was een naar eer en geweten prijs zeg maar. Dus wat ik er voor zou vragen als hij zou rijden, en dan minus de reparatiekostengok etc. Dus nou ja, nu ben ik er 'vanaf' en kan ik vooruit kijken naar wat nieuws. Ook leuk! :)

En ik moest op vakantie mijn fijne korte zomerbroek die ik gewoon had ingepakt met een touwtje/elastiekje innemen, anders zakte hij zonder pardon op m'n hielen :')
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 09:33:28 #289
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162110977
Afvallen is nou eenmaal duur ;(
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 mei 2016 @ 09:42:46 #290
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162111163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gewicht is voor pussies.

Ofzo.

Spiegel en kleding ftw. Permanente zichtbare borstbenen vind ik een prima indicatie. Tijdje geleden alleen direct na KT ofzo, nu gewoon altijd zichtbaar. 8-) Vind ik mooi.

Hardlopen ook vandaag nog een goed gevoel over. Geen pijn(tjes), behalve de gewone straffe ouderdomsstijfheid bij het opstaan ;( :')

Ook goed nieuws: m'n motor is verkocht voor de vraagprijs waarvoor ik hem er gisteren in de namiddag heb opgezet. Ben dus bijna motorloosbloempje, maar ga er een nieuwe voor in de plaats kopen :)
Wat zijn borstbenen?

En afvallen is inderdaad duur -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162111182
Borstbenen, euh.. nou ja.. sleutelbenen :') het is nog vroeg.
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 12 mei 2016 @ 09:47:06 #292
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162111245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Borstbenen, euh.. nou ja.. sleutelbenen :') het is nog vroeg.
Ik heb ooit eens 'keylegs' opgeschreven op een Engels toets omdat ik echt niet meer wist wat het nou was... :') ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162111263
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens 'keylegs' opgeschreven op een Engels toets omdat ik echt niet meer wist wat het nou was... :') ;(
Make that the cat wise! :D
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 09:55:36 #294
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162111422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:56 schreef mrspoeZ het volgende:
Nog twee stukken schrijven en de dataverwerking/discussie van mijn fake-onderzoek en dan heb ik ook weer tijd om te sporten. Funxion of bootcamp, wat is het leukst?
FunXtion vind ik wel geinig, maar persoonlijk niets voor mij met mijn herstellende enkelbandje en achillespezen. Bootcamp vind ik dan prettiger.
FunXtion lijkt me daarbij meer zo'n flavor of the month dingetje.

quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2016 07:01 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ben nog niet eens ontzettend mager maar verneem de kwaliteit van zitten op harde oppervlakken al afnemen :'(
+ 1

Verder: nieuwe sportschool, nieuw schema. Gaat lekker om eerlijk te zijn. :s)
Setje met een half uurtje cardio en wat spieropbouw oefeningen dat ik eigenlijk in een uurtje kan doen. Heerlijk om even tussendoor te doen en veel makkelijker in mijn hele dagelijkse routine te plakken. Wie weet kan ik het meer dan 3 keer in de 2 weken gaan doen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_162111519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gewicht is voor pussies.

Ofzo.

Spiegel en kleding ftw. Permanente zichtbare borstbenen vind ik een prima indicatie. Tijdje geleden alleen direct na KT ofzo, nu gewoon altijd zichtbaar. 8-) Vind ik mooi.

Hardlopen ook vandaag nog een goed gevoel over. Geen pijn(tjes), behalve de gewone straffe ouderdomsstijfheid bij het opstaan ;( :')

Ook goed nieuws: m'n motor is verkocht voor de vraagprijs waarvoor ik hem er gisteren in de namiddag heb opgezet. Ben dus bijna motorloosbloempje, maar ga er een nieuwe voor in de plaats kopen :)
Mooi dat goede nieuws!

Maar ben jij nou niet stiekem benieuwd hoeveel je in kilo's bent afgevallen sinds je je niet meer weegt?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:00:09 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_162111529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Borstbenen, euh.. nou ja.. sleutelbenen :') het is nog vroeg.
Ah, da's mooi. Die zie ik al jaren weer. Ligt ook aan je bouw hoor, want ik bungel op de grens van een gezond bmi en zie ze dus echt al sinds een kilo of vijftien geleden. Een vriendinnetje van me is dun en bij haar zie je ze amper.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_162111544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Borstbenen, euh.. nou ja.. sleutelbenen :') het is nog vroeg.
Haha ik dacht al, als je je borstbeen ziet dan ben je echt een skelet :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:00:57 #298
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162111551
Ik zie ze ook en weeg 100+
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162111576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mooi dat goede nieuws!

Maar ben jij nou niet stiekem benieuwd hoeveel je in kilo's bent afgevallen sinds je je niet meer weegt?
Ergens wel, maar ergens ook niet. Ik vind het prima om er niet over te obsessen eigenlijk. Laatste keer dat ik dat deed was niet zo goed voor me :+
Ja doei.
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:06:02 #300
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162111672
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:55 schreef avotar het volgende:

+ 1

Verder: nieuwe sportschool, nieuw schema. Gaat lekker om eerlijk te zijn. :s)
Setje met een half uurtje cardio en wat spieropbouw oefeningen dat ik eigenlijk in een uurtje kan doen. Heerlijk om even tussendoor te doen en veel makkelijker in mijn hele dagelijkse routine te plakken. Wie weet kan ik het meer dan 3 keer in de 2 weken gaan doen.
Kwestie van prioriteiten stellen, je hebt het nu over 3 uur sport in 336 uur tijd.

Ik weet helemaal hoe het is om druk te zijn, maar als je er zo naar kijkt, dan moet er toch genoeg ruimte zijn om wat extra uurtjes in te passen?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162111674
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ergens wel, maar ergens ook niet. Ik vind het prima om er niet over te obsessen eigenlijk. Laatste keer dat ik dat deed was niet zo goed voor me :+
Ja, dat is ook wel weer logisch!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')