Wat wil je doen??quote:
ja FUCK FYLAX!quote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen we boos worden op fylax net als dp gisterennacht
dp die er wel ok mee is dat journalisten stenen koppenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
inb4 fylaxquote:Op zondag 8 mei 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het liever kaalquote:Op zondag 8 mei 2016 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje jij laat er geen gras over groeien
wie ben jij ;squote:Op zondag 8 mei 2016 21:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Normaal doen is n goed begin
Poepoequote:Op zondag 8 mei 2016 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dp die er wel ok mee is dat journalisten stenen koppen
KIJK NAAR MIJN VERHAALquote:Op zondag 8 mei 2016 21:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
hoezo snaps? :s kreeg er maar 1
je kunt altijd bij mij terecht als je dark souls 3 wilt co-open of een medic/tank koppel wilt zijn in overwatch hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dan heb ik niemand meer om spelletjes mee te spelen
Kanoquote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ohja je zat in n bootje toch
Jeetje, daarna wel je make-up bijgewerkt hoop ik?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kano
Ik zat in een fucking kano, zeiknat.
bedankt hermann jij bent echt een kei goede bffquote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt altijd bij mij terecht als je dark souls 3 wilt co-open of een medic/tank koppel wilt zijn in overwatch hoor
Broodje met Alison Brie zou ik teder oplikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ciabatta broodje met salami en brie uit de oven, bohhh
Mijn eyeliner was still on fleek dus neequote:Op zondag 8 mei 2016 21:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jeetje, daarna wel je make-up bijgewerkt hoop ik?
quote:Op zondag 8 mei 2016 21:58 schreef Crip het volgende:
brb buying this
http://nl.aliexpress.com/(...)76-8ccd-f3deb8c71bd3
aaaahwquote:Op zondag 8 mei 2016 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja dan heb ik niemand meer om spelletjes mee te spelen
kun je reviven in overwatch?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt altijd bij mij terecht als je dark souls 3 wilt co-open of een medic/tank koppel wilt zijn in overwatch hoor
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is SantaClausNorthPole.. Kan je niet lezen of zo
bedoel je andere mensen reviven? dat kan maar met 1 personage. open beta is nog 2 dagen speelbaar als je zelf wil proberenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je reviven in overwatch?
en waar speel je de game op?
ja oh k nee lijkt me geen fijne gamequote:Op zondag 8 mei 2016 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedoel je andere mensen reviven? dat kan maar met 1 personage. open beta is nog 2 dagen speelbaar als je zelf wil proberen
en ps4 natuurlijk
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wacht nog op excuses van Frass
leukste spel dat ik in een lange tijd heb gespeeld, ik denk dat ik er wel een paar honderd uur zoet mee ga zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja oh k nee lijkt me geen fijne game
ik keek even op youtube maar lijkt me echt zo'n spray & pray game.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leukste spel dat ik in een lange tijd heb gespeeld, ik denk dat ik er wel een paar honderd uur zoet mee ga zijn
juist niet, je hebt 21 personages met allen hun eigen wapen en skills en als je alleen maar een beetje ga sprayen bende zo doodquote:Op zondag 8 mei 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik keek even op youtube maar lijkt me echt zo'n spray & pray game.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
juist niet, je hebt 21 personages met allen hun eigen wapen en skills en als je alleen maar een beetje ga sprayen bende zo dood
Is snel character, dus snelle speelstijlquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dit behoorlijk spray & pray ja en gevlieg en gestuiter
het andere team is gewoon kut, normaal kun je nooit zulke killstreaks maken tenzij je bietje zit te campen met een sentry ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dit behoorlijk spray & pray ja en gevlieg en gestuiter
vind die Tracer wel een kutvijand, godverdomme steeds naar voor en dan naar achter en jezus christusquote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is snel character, dus snelle speelstijl
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is snel character, dus snelle speelstijl
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijkquote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het andere team is gewoon kut, normaal kun je nooit zulke killstreaks maken tenzij je bietje zit te campen met een sentry ofzo
Is ook zo dood en meestal heel voorspelbaarquote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind die Tracer wel een kutvijand, godverdomme steeds naar voor en dan naar achter en jezus christus
Jawel, headshot doet meer damage.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijk
jawel, je hebt ook sniper en boogschutter en doe doen veel meer damage bij een headshotquote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijk
quote:
dus één headshot is niet een kill?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, je hebt ook sniper en boogschutter en doe doen veel meer damage bij een headshot
en die tracer moet je gewoon niet dichtbij laten komen, vanaf een beetje afstand doet ze amper damage
doeiquote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat is dit voor rare praat
Frass en ik vinden dit niet interessant
Wel met een sniper class.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dus één headshot is niet een kill?
dus gewoon spray & pray jaa
bij een normaal wapen niet nee, ieder personage heeft ook een andere hoeveelheid health dus zou beetje kut zijn als je als tank al met 1 headshot van een kutwapen dood gingquote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dus één headshot is niet een kill?
dus gewoon spray & pray jaa
nee dat is skillquote:Op zondag 8 mei 2016 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij een normaal wapen niet nee, ieder personage heeft ook een andere hoeveelheid health dus zou beetje kut zijn als je als tank al met 1 headshot van een kutwapen dood ging
samequote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
PC, shooters kan ik niet handlen met een controller.
Echt hequote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wel goeie port van Blizzard, gewoon 1080p 60fpsquote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je voor ingeschreven staan volgens mehn.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
same
nou waar kan ik die beta downloaden dan?
Da's niet misquote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goeie port van Blizzard, gewoon 1080p 60fps
oh.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je voor ingeschreven staan volgens mehn.
nee, is nu open betaquote:Op zondag 8 mei 2016 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moest je voor ingeschreven staan volgens mehn.
dit hoort standaard te zijn ipv speciaalquote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel goeie port van Blizzard, gewoon 1080p 60fps
maar mensen willen liever goeie greffixquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dit hoort standaard te zijn ipv speciaal
geen enkel respect voor de medemens al die eikels hierquote:Op zondag 8 mei 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou topickill allemaal net doen alsof we er niet zijn haha leuk hoowr
Dat zal vast heel moeilijk te vinden zijn als ze het zelf postquote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik heb crips instagram gevonden
Wilde ik even met jullie delen
Nou ik heb het gevonden via Ama omdat zij een foto van haar had gelikequote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal vast heel moeilijk te vinden zijn als ze het zelf post
Mis je nu alquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga wel weer hautain en arrogant doen op battlefield
Vet zondequote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat ik nu weer een topickill pak
Waar is die rare snuiter sowiesoquote:
Net 48 op 8 kd faggitquote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe niet alsof je niet keihard wordt ingemaakt door 12 jarigen
alle 12 jarigen maken mij keihard in met shooters op consolequote:Op zondag 8 mei 2016 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat alle 12 jarigen een PS4 hebben omdat ze meelopers en ik zit hier met mijn xbox tegen oudjes te spelen
ook altijd terwijl ze je nigger noemen en zeggen dat ze je moeder hebben geneuktquote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alle 12 jarigen maken mij keihard in met shooters op console
Misschien hebben ze dat ook welquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook altijd terwijl ze je nigger noemen en zeggen dat ze je moeder hebben geneukt
vriend van broer was naar de arena gegaan met als plan om te feesten na ajax overwinning, moest na afloop vluchten door hooligansquote:
stand your ground and fightquote:Op zondag 8 mei 2016 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend van broer was naar de arena gegaan met als plan om te feesten na ajax overwinning, moest na afloop vluchten door hooligans
vind die hooligans sws onzin, het is maar een sport. ga lekker je eigen huis vandaliseren ofzoquote:
Ik zal je huis eens vandaliserenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind die hooligans sws onzin, het is maar een sport. ga lekker je eigen huis vandaliseren ofzo
En wat heb je eraan?quote:
Allemaal zure ajacieden op Facebookquote:
Vanaf komende nacht hequote:
kom eerst maar langs mijn wolfshondenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je huis eens vandaliseren
gr gr
Die in Dark Souls 3 of?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom eerst maar langs mijn wolfshonden
gr gr
uur of 5 moet ie wel online staanquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat verwacht je dat gaat gebeuren in e3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat verwacht je dat gaat gebeuren in e3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie grap was het he hahaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha nu denken ze wat tikte hermann
Mijquote:Op zondag 8 mei 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie zullen ze leukste user vinden?
volgens mij ook mensen die hier ooit eens gepost hebben en het in AT hebben staanquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar serieus.. Zijn er echt mensen zonder account die deze SC mee lezen?Wat tering kansloos is dat zeg.
De meeste halen het er toch wel uit als je er niet meer post? Althans ik wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij ook mensen die hier ooit eens gepost hebben en het in AT hebben staan
altijd grote kans op fitties hier, vinden mensen leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar serieus.. Zijn er echt mensen zonder account die deze SC mee lezen?Wat tering kansloos is dat zeg.
hewjquote:Op zondag 8 mei 2016 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dat zijn mensen die dit topic in hun AT hebben staan maar niet mee posten
en ze willen mij kansloos zien falenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd grote kans op fitties hier, vinden mensen leuk
Die waardeloze kutmonteur bedoel je?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Misschien zit Braddie zijn pa ook wel tussen die lurkers.
Nu hij weet dat hij hier ook bekend is heeft hij ook een Braddie gedaan, denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Misschien zit Braddie zijn pa ook wel tussen die lurkers.
jij bent het lievelingetje van veel vrouwelijke users hier hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ze willen mij kansloos zien falen
Eckte klojoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die waardeloze kutmonteur bedoel je?
vind je ons niet interessant?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hai![]()
ja zo interessant is het hier niet dat mensen gaan meelezen
o m g zo ergquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Even serieusMijn afspraakje wilde niet eerst een drankje doen en daarna naar de bios, want is te duur (hij werkt wel full-time). Een drankje doen is wel goed. Of we de rekening wel delen. Dan is dat ook maar vast afgesproken. En waarom we geen drankje gaan doen bij mij in de achtertuin.
Madre mia. Ik snap nu waarom hij nooit een vriendin heeft gehad ondanks dat hij enorm aantrekkelijk is.
voor een eerste afspraakje naar de film?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Even serieusMijn afspraakje wilde niet eerst een drankje doen en daarna naar de bios, want is te duur (hij werkt wel full-time). Een drankje doen is wel goed. Of we de rekening wel delen. Dan is dat ook maar vast afgesproken. En waarom we geen drankje gaan doen bij mij in de achtertuin.
Madre mia. Ik snap nu waarom hij nooit een vriendin heeft gehad ondanks dat hij enorm aantrekkelijk is.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die waardeloze kutmonteur bedoel je?
ja manquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent het lievelingetje van veel vrouwelijke users hier hoor
bios is ook duur hoor tegenwoordig, al helemaal als je ook nog popcorn of frisdrank erbij neemtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
wil je drankje doen? ik betaal.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
lekker niks zeggen tochquote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
voor een eerste afspraakje naar de film?
Vond wel dat we eerst maar een drankje moesten doen. Anders spreek je elkaar nauwelijks. Is ook zo watquote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
voor een eerste afspraakje naar de film?
Hij wil gewoon kijken of je een golddigger bentquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Bios vind ik ook niet ideaal voor een eerste date.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Troll jequote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
ze is geslaagd voor de test hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij wil gewoon kijken of je een golddigger bent
woooow shots(?)quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet interessant genoeg om te lezen wat jullie posten
Hij hoeft helemaal niet te betalen. Maar om te zeggen "hebben we dat ook vast afgesproken"quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je drankje doen? ik betaal.
hij is gewoon een plannerquote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te betalen. Maar om te zeggen "hebben we dat ook vast afgesproken"
Was t Deezertje?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
misschien drukt hij zich gewoon ongelukkig uit, jammer om iemand af te vallen op één zo'n dingetjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te betalen. Maar om te zeggen "hebben we dat ook vast afgesproken"
Zou nooit bios gaan bij eerste datesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond wel dat we eerst maar een drankje moesten doen. Anders spreek je elkaar nauwelijks. Is ook zo wat
alvin en de chipmunksquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou nooit bios gaan bij eerste dates
Welke film trouwens?
50 shadesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke film trouwens?
bedankt, dat was vroeger wel wat andersquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag tegenwoordig wel graag me je babbelen hoor dermann
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien drukt hij zich gewoon ongelukkig uit, jammer om iemand af te vallen op één zo'n dingetje
je bent inmiddels uit je vervelende volwassen gimmick fasequote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, dat was vroeger wel wat anders
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
volgens je sterrenbeeld ben je een spontane jongen
We gaan niet naar de bios. Is te duur. We gaan ergens wat drinken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke film trouwens?
haha wat een ventquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.
dat was maar een week ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent inmiddels uit je vervelende volwassen gimmick fase
ja, de realiteit denkt daar anders overquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
volgens je sterrenbeeld ben je een spontane jongen
gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.
niet ik bedoel het niet foutquote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je nu blij? nu heb je mij en hermann gekwetst
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
wil mn onderbroek aandoen krijg ik m nauwelijks langs mn reet, wil ik mn topje aan doen krijg ik m nauwelijks aan
is mn was nou gekrompen of ben ik moddervet geworden in 1 week.
die laatste is wel plausible
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
wil mn onderbroek aandoen krijg ik m nauwelijks langs mn reet, wil ik mn topje aan doen krijg ik m nauwelijks aan
hou eens op met je salted caramel chocolate cheesecakequote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
Daarom date ik ook niet met Fok!sters.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie heeft gewoon een autist aan haak geslagen
je bent veel leuker als je wat afvaltquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
Foksters ook niet met jouquote:
heb ik echt lang niet gehad, mm.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met je salted caramel chocolate cheesecake
'quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent veel leuker als je wat afvalt
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
We gaan niet naar de bios. Is te duur. We gaan ergens wat drinken.
Skeer zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.
Met 25-30 graden wil je toch niet op een overvol terras veel te duur drinken wegtikken.
ach gezeur altijd allemaal faux pas dit faux pas datquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er mis om bij iemand thuis wat te gaan drinken? ;s
had jezelf ooit gepost volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, de realiteit denkt daar anders over
waar heb je dat nu weer vandaag getoverd dan?
Sociaal als ik ben.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zijn wij blij mee, hebben wij tenminste nog een beetje kans
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een gebroken plaatje, gaat goed bij mijn gebroken hart
preciesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ach gezeur altijd allemaal faux pas dit faux pas dat
fuck jullie gewoon
jatoch?
Het ligt ook aan de lokatie.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met 25-30 graden wil je toch niet op een overvol terras veel te duur drinken wegtikken.
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er mis om bij iemand thuis wat te gaan drinken? ;s
Lekker ijskoude iceteaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou liever thuis willen worden geraped dan in een steegje hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomen
Ik vind dat echt een stomme smileyquote:
ik weet niet in wat voor kansarme wijk je woont als drankje doen op terras in een steegje is ;squote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever thuis willen worden geraped dan in een steegje hoor
Jane gaat toch niet voor raffael kiezen? of word het een twilight verhaal?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomen
wil je dat ik het zeg?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jane gaat toch niet voor raffael kiezen? of word het een twilight verhaal?
oh eigenlijk is heel brabant 1 groot steegjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet in wat voor kansarme wijk je woont als drankje doen op terras in een steegje is ;s
Ze kiest voor Michealquote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja graag dat weet ik of ik moet verder kijken of niet
Ze wonen nu samenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met die date dan
Dacht dat ik speciaal voor je wasquote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sjeeezus ja se vindstom jij vindt
stom ik kan niet met iedereen rekening houden hoor...
Ahw cutequote:
spannendquote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
Maar je weet het maar nooit met die hoer 1 dag is ze in de wolken door raffael en andere keer glibbert ze voor Michael.
maar deze keuze is dnk ik wel definitief
Ja dat is dus dit afspraakjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met die date dan
hoeveel afleveringen van hxh heb je al gezien vandaag want dat had je beloofd en de dag is al bijna voorbij dus ik neem aan dat je al hebt gekeken ja toch dat is toch zo cripquote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
Maar je weet het maar nooit met die hoer 1 dag is ze in de wolken door raffael en andere keer glibbert ze voor Michael.
ik was druk vandaag en jij liet ook niets weten want jij zou boondocks gaan kijken lulloquote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen van hxh heb je al gezien vandaag want dat had je beloofd en de dag is al bijna voorbij dus ik neem aan dat je al hebt gekeken ja toch dat is toch zo crip
Oh heb niet alles gelezen, wanneer is die datequote:
echt he, hadden wij die keuze maarquote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
ja pas als jij bent begonnen met kijken want jij bent een vrouw en vrouwen bedriegen vaakquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ik was druk vandaag en jij liet ook niets weten want jij zou boondocks gaan kijken lullo
Wilde net vertellen hoeveel je voor me betekent maar weenie hoowrquote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel snoepje maar weenie hoowr
Kun je ook gewoon thuis drinken hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pfoee inderdaad. Drink ik ook alleen maar in restaurants of op terras
Dinsdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh heb niet alles gelezen, wanneer is die date
helemaal niks, je speelt gewoon met mijn gevoelens en daardoor word ik nog onzekederquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde net vertellen hoeveel je voor me betekent maar weenie hoowr
ik bedrieg nooitquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja pas als jij bent begonnen met kijken want jij bent een vrouw en vrouwen bedriegen vaak
Hey, dan is remqo jarigquote:
iig niet met mijn tinder date in de achtertuin terwijl mijn ouders toekijken vanuit de woonkamerquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pfoee inderdaad. Drink ik ook alleen maar in restaurants of op terras
Maar dan heb ik eigenlijk wat andersquote:
Pfff doe maar zo elke keer als ik te dichtbij komquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niks, je speelt gewoon met mijn gevoelens en daardoor word ik nog onzekeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |