quote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat verwacht je dat gaat gebeuren in e3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat verwacht je dat gaat gebeuren in e3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie grap was het he hahaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha nu denken ze wat tikte hermann
Mijquote:Op zondag 8 mei 2016 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie zullen ze leukste user vinden?
volgens mij ook mensen die hier ooit eens gepost hebben en het in AT hebben staanquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar serieus.. Zijn er echt mensen zonder account die deze SC mee lezen?Wat tering kansloos is dat zeg.
De meeste halen het er toch wel uit als je er niet meer post? Althans ik wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij ook mensen die hier ooit eens gepost hebben en het in AT hebben staan
altijd grote kans op fitties hier, vinden mensen leukquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar serieus.. Zijn er echt mensen zonder account die deze SC mee lezen?Wat tering kansloos is dat zeg.
hewjquote:Op zondag 8 mei 2016 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dat zijn mensen die dit topic in hun AT hebben staan maar niet mee posten
en ze willen mij kansloos zien falenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd grote kans op fitties hier, vinden mensen leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |