Was t Deezertje?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Even serieusMijn afspraakje wilde niet eerst een drankje doen en daarna naar de bios, want is te duur (hij werkt wel full-time). Een drankje doen is wel goed. Of we de rekening wel delen. Dan is dat ook maar vast afgesproken. En waarom we geen drankje gaan doen bij mij in de achtertuin.
Madre mia. Ik snap nu waarom hij nooit een vriendin heeft gehad ondanks dat hij enorm aantrekkelijk is.
misschien drukt hij zich gewoon ongelukkig uit, jammer om iemand af te vallen op één zo'n dingetjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te betalen. Maar om te zeggen "hebben we dat ook vast afgesproken"
Zou nooit bios gaan bij eerste datesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond wel dat we eerst maar een drankje moesten doen. Anders spreek je elkaar nauwelijks. Is ook zo wat
alvin en de chipmunksquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou nooit bios gaan bij eerste dates
Welke film trouwens?
50 shadesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke film trouwens?
bedankt, dat was vroeger wel wat andersquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag tegenwoordig wel graag me je babbelen hoor dermann
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien drukt hij zich gewoon ongelukkig uit, jammer om iemand af te vallen op één zo'n dingetje
je bent inmiddels uit je vervelende volwassen gimmick fasequote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, dat was vroeger wel wat anders
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
volgens je sterrenbeeld ben je een spontane jongen
We gaan niet naar de bios. Is te duur. We gaan ergens wat drinken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke film trouwens?
haha wat een ventquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.
dat was maar een week ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent inmiddels uit je vervelende volwassen gimmick fase
ja, de realiteit denkt daar anders overquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
volgens je sterrenbeeld ben je een spontane jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |