Was t Deezertje?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef xcachet het volgende:
Even serieusMijn afspraakje wilde niet eerst een drankje doen en daarna naar de bios, want is te duur (hij werkt wel full-time). Een drankje doen is wel goed. Of we de rekening wel delen. Dan is dat ook maar vast afgesproken. En waarom we geen drankje gaan doen bij mij in de achtertuin.
Madre mia. Ik snap nu waarom hij nooit een vriendin heeft gehad ondanks dat hij enorm aantrekkelijk is.
misschien drukt hij zich gewoon ongelukkig uit, jammer om iemand af te vallen op één zo'n dingetjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niet te betalen. Maar om te zeggen "hebben we dat ook vast afgesproken"
Zou nooit bios gaan bij eerste datesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond wel dat we eerst maar een drankje moesten doen. Anders spreek je elkaar nauwelijks. Is ook zo wat
alvin en de chipmunksquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou nooit bios gaan bij eerste dates
Welke film trouwens?
50 shadesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke film trouwens?
bedankt, dat was vroeger wel wat andersquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag tegenwoordig wel graag me je babbelen hoor dermann
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien drukt hij zich gewoon ongelukkig uit, jammer om iemand af te vallen op één zo'n dingetje
je bent inmiddels uit je vervelende volwassen gimmick fasequote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, dat was vroeger wel wat anders
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
volgens je sterrenbeeld ben je een spontane jongen
We gaan niet naar de bios. Is te duur. We gaan ergens wat drinken.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welke film trouwens?
haha wat een ventquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.
dat was maar een week ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent inmiddels uit je vervelende volwassen gimmick fase
ja, de realiteit denkt daar anders overquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
volgens je sterrenbeeld ben je een spontane jongen
gezelligquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij mij thuis wat gaan drinken.
niet ik bedoel het niet foutquote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je nu blij? nu heb je mij en hermann gekwetst
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
wil mn onderbroek aandoen krijg ik m nauwelijks langs mn reet, wil ik mn topje aan doen krijg ik m nauwelijks aan
is mn was nou gekrompen of ben ik moddervet geworden in 1 week.
die laatste is wel plausible
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
wil mn onderbroek aandoen krijg ik m nauwelijks langs mn reet, wil ik mn topje aan doen krijg ik m nauwelijks aan
hou eens op met je salted caramel chocolate cheesecakequote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
Daarom date ik ook niet met Fok!sters.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie heeft gewoon een autist aan haak geslagen
je bent veel leuker als je wat afvaltquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
WTF
Foksters ook niet met jouquote:
heb ik echt lang niet gehad, mm.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou eens op met je salted caramel chocolate cheesecake
'quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent veel leuker als je wat afvalt
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
We gaan niet naar de bios. Is te duur. We gaan ergens wat drinken.
Skeer zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.
Met 25-30 graden wil je toch niet op een overvol terras veel te duur drinken wegtikken.
ach gezeur altijd allemaal faux pas dit faux pas datquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er mis om bij iemand thuis wat te gaan drinken? ;s
had jezelf ooit gepost volgens mijquote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, de realiteit denkt daar anders over
waar heb je dat nu weer vandaag getoverd dan?
Sociaal als ik ben.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zijn wij blij mee, hebben wij tenminste nog een beetje kans
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een gebroken plaatje, gaat goed bij mijn gebroken hart
preciesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ach gezeur altijd allemaal faux pas dit faux pas dat
fuck jullie gewoon
jatoch?
Het ligt ook aan de lokatie.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met 25-30 graden wil je toch niet op een overvol terras veel te duur drinken wegtikken.
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er mis om bij iemand thuis wat te gaan drinken? ;s
Lekker ijskoude iceteaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou liever thuis willen worden geraped dan in een steegje hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomen
Ik vind dat echt een stomme smileyquote:
ik weet niet in wat voor kansarme wijk je woont als drankje doen op terras in een steegje is ;squote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever thuis willen worden geraped dan in een steegje hoor
Jane gaat toch niet voor raffael kiezen? of word het een twilight verhaal?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomen
wil je dat ik het zeg?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jane gaat toch niet voor raffael kiezen? of word het een twilight verhaal?
oh eigenlijk is heel brabant 1 groot steegjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet in wat voor kansarme wijk je woont als drankje doen op terras in een steegje is ;s
Ze kiest voor Michealquote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja graag dat weet ik of ik moet verder kijken of niet
Ze wonen nu samenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met die date dan
Dacht dat ik speciaal voor je wasquote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sjeeezus ja se vindstom jij vindt
stom ik kan niet met iedereen rekening houden hoor...
Ahw cutequote:
spannendquote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
Maar je weet het maar nooit met die hoer 1 dag is ze in de wolken door raffael en andere keer glibbert ze voor Michael.
maar deze keuze is dnk ik wel definitief
Ja dat is dus dit afspraakjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met die date dan
hoeveel afleveringen van hxh heb je al gezien vandaag want dat had je beloofd en de dag is al bijna voorbij dus ik neem aan dat je al hebt gekeken ja toch dat is toch zo cripquote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
Maar je weet het maar nooit met die hoer 1 dag is ze in de wolken door raffael en andere keer glibbert ze voor Michael.
ik was druk vandaag en jij liet ook niets weten want jij zou boondocks gaan kijken lulloquote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel afleveringen van hxh heb je al gezien vandaag want dat had je beloofd en de dag is al bijna voorbij dus ik neem aan dat je al hebt gekeken ja toch dat is toch zo crip
Oh heb niet alles gelezen, wanneer is die datequote:
echt he, hadden wij die keuze maarquote:Op zondag 8 mei 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
ja pas als jij bent begonnen met kijken want jij bent een vrouw en vrouwen bedriegen vaakquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
ik was druk vandaag en jij liet ook niets weten want jij zou boondocks gaan kijken lullo
Wilde net vertellen hoeveel je voor me betekent maar weenie hoowrquote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel snoepje maar weenie hoowr
Kun je ook gewoon thuis drinken hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pfoee inderdaad. Drink ik ook alleen maar in restaurants of op terras
Dinsdagquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh heb niet alles gelezen, wanneer is die date
helemaal niks, je speelt gewoon met mijn gevoelens en daardoor word ik nog onzekederquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde net vertellen hoeveel je voor me betekent maar weenie hoowr
ik bedrieg nooitquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja pas als jij bent begonnen met kijken want jij bent een vrouw en vrouwen bedriegen vaak
Hey, dan is remqo jarigquote:
iig niet met mijn tinder date in de achtertuin terwijl mijn ouders toekijken vanuit de woonkamerquote:Op zondag 8 mei 2016 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pfoee inderdaad. Drink ik ook alleen maar in restaurants of op terras
Maar dan heb ik eigenlijk wat andersquote:
Pfff doe maar zo elke keer als ik te dichtbij komquote:Op zondag 8 mei 2016 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niks, je speelt gewoon met mijn gevoelens en daardoor word ik nog onzekeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |