quote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een gebroken plaatje, gaat goed bij mijn gebroken hart
preciesquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ach gezeur altijd allemaal faux pas dit faux pas dat
fuck jullie gewoon
jatoch?
Het ligt ook aan de lokatie.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.
Met 25-30 graden wil je toch niet op een overvol terras veel te duur drinken wegtikken.
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef BozeHaas het volgende:
wat is er mis om bij iemand thuis wat te gaan drinken? ;s
Lekker ijskoude iceteaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zal de volgende keer wat meer moeite doen om je post te lezen.
Met 25-30 graden wil je toch niet op een overvol terras veel te duur drinken wegtikken.
zou liever thuis willen worden geraped dan in een steegje hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomen
Ik vind dat echt een stomme smileyquote:
ik weet niet in wat voor kansarme wijk je woont als drankje doen op terras in een steegje is ;squote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever thuis willen worden geraped dan in een steegje hoor
Jane gaat toch niet voor raffael kiezen? of word het een twilight verhaal?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
niets, tenzij je de jongen nog niet zo goed kent (internet) dan zou je eventuele rape willen voorkomen
wil je dat ik het zeg?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jane gaat toch niet voor raffael kiezen? of word het een twilight verhaal?
oh eigenlijk is heel brabant 1 groot steegjequote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet niet in wat voor kansarme wijk je woont als drankje doen op terras in een steegje is ;s
Ze kiest voor Michealquote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja graag dat weet ik of ik moet verder kijken of niet
Ze wonen nu samenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:22 schreef Chloroform het volgende:
Maar hoe is het nou afgelopen met die date dan
Dacht dat ik speciaal voor je wasquote:Op zondag 8 mei 2016 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sjeeezus ja se vindstom jij vindt
stom ik kan niet met iedereen rekening houden hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |