quote:Op zondag 8 mei 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is SantaClausNorthPole.. Kan je niet lezen of zo
bedoel je andere mensen reviven? dat kan maar met 1 personage. open beta is nog 2 dagen speelbaar als je zelf wil proberenquote:Op zondag 8 mei 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je reviven in overwatch?
en waar speel je de game op?
ja oh k nee lijkt me geen fijne gamequote:Op zondag 8 mei 2016 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedoel je andere mensen reviven? dat kan maar met 1 personage. open beta is nog 2 dagen speelbaar als je zelf wil proberen
en ps4 natuurlijk
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:01 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik wacht nog op excuses van Frass
leukste spel dat ik in een lange tijd heb gespeeld, ik denk dat ik er wel een paar honderd uur zoet mee ga zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 22:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja oh k nee lijkt me geen fijne game
ik keek even op youtube maar lijkt me echt zo'n spray & pray game.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leukste spel dat ik in een lange tijd heb gespeeld, ik denk dat ik er wel een paar honderd uur zoet mee ga zijn
juist niet, je hebt 21 personages met allen hun eigen wapen en skills en als je alleen maar een beetje ga sprayen bende zo doodquote:Op zondag 8 mei 2016 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik keek even op youtube maar lijkt me echt zo'n spray & pray game.
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
juist niet, je hebt 21 personages met allen hun eigen wapen en skills en als je alleen maar een beetje ga sprayen bende zo dood
Is snel character, dus snelle speelstijlquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dit behoorlijk spray & pray ja en gevlieg en gestuiter
het andere team is gewoon kut, normaal kun je nooit zulke killstreaks maken tenzij je bietje zit te campen met een sentry ofzoquote:Op zondag 8 mei 2016 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind dit behoorlijk spray & pray ja en gevlieg en gestuiter
vind die Tracer wel een kutvijand, godverdomme steeds naar voor en dan naar achter en jezus christusquote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is snel character, dus snelle speelstijl
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is snel character, dus snelle speelstijl
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijkquote:Op zondag 8 mei 2016 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het andere team is gewoon kut, normaal kun je nooit zulke killstreaks maken tenzij je bietje zit te campen met een sentry ofzo
Is ook zo dood en meestal heel voorspelbaarquote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind die Tracer wel een kutvijand, godverdomme steeds naar voor en dan naar achter en jezus christus
Jawel, headshot doet meer damage.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijk
jawel, je hebt ook sniper en boogschutter en doe doen veel meer damage bij een headshotquote:Op zondag 8 mei 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
maar een headshot is geen noodzaak klaarblijkelijk
quote:
dus één headshot is niet een kill?quote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, je hebt ook sniper en boogschutter en doe doen veel meer damage bij een headshot
en die tracer moet je gewoon niet dichtbij laten komen, vanaf een beetje afstand doet ze amper damage
doeiquote:Op zondag 8 mei 2016 22:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat is dit voor rare praat
Frass en ik vinden dit niet interessant
Wel met een sniper class.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
dus één headshot is niet een kill?
dus gewoon spray & pray jaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |