maar mensen willen liever goeie greffixquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dit hoort standaard te zijn ipv speciaal
geen enkel respect voor de medemens al die eikels hierquote:Op zondag 8 mei 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou topickill allemaal net doen alsof we er niet zijn haha leuk hoowr
Dat zal vast heel moeilijk te vinden zijn als ze het zelf postquote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik heb crips instagram gevonden
Wilde ik even met jullie delen
Nou ik heb het gevonden via Ama omdat zij een foto van haar had gelikequote:Op zondag 8 mei 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal vast heel moeilijk te vinden zijn als ze het zelf post
Mis je nu alquote:Op zondag 8 mei 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga wel weer hautain en arrogant doen op battlefield
Vet zondequote:Op zondag 8 mei 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jammer dat ik nu weer een topickill pak
Waar is die rare snuiter sowiesoquote:
Net 48 op 8 kd faggitquote:Op zondag 8 mei 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe niet alsof je niet keihard wordt ingemaakt door 12 jarigen
alle 12 jarigen maken mij keihard in met shooters op consolequote:Op zondag 8 mei 2016 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat alle 12 jarigen een PS4 hebben omdat ze meelopers en ik zit hier met mijn xbox tegen oudjes te spelen
ook altijd terwijl ze je nigger noemen en zeggen dat ze je moeder hebben geneuktquote:Op zondag 8 mei 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alle 12 jarigen maken mij keihard in met shooters op console
Misschien hebben ze dat ook welquote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook altijd terwijl ze je nigger noemen en zeggen dat ze je moeder hebben geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |