Hier gaat iets misquote:Op zondag 8 mei 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar als ik dat doe scoort De Graafschap
haha grapje, die scoren in geen 100 jaartot zo.
Heb jij een weddenschap verloren of heb je vrijwillig een UI van Jack Spijkerman?quote:
Je bent zelf leukquote:
Jammer dat jij niet op de hoogte bent van interesses van goede Haxball-teamgenoten. GGMM is al jaren een groot fan van Jack Spijkerman.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Heb jij een weddenschap verloren of heb je vrijwillig een UI van Jack Spijkerman?
Dat zou heeeeeel mooi zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet nog wel effe 2-1 worden in Doetinchem
Hmm, dat heb ik dan verdrongen...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet op de hoogte bent van interesses van goede Haxball-teamgenoten. GGMM is al jaren een groot fan van Jack Spijkerman.
Jouw stream liep voor op teletekst? Ik wist het al langer maar vanaf nu is teletekst definitief een gedateerd mediumquote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoop gejuich in de Veste, ik check de stream, nog steeds 1-1, check teletekst:
Jouw vorige post over pissenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had niet moeten gaan pissen.
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
FOX is lekker op tijd iddquote:Op zondag 8 mei 2016 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
Dirk zette Feyenoord 10 minuten geleden op 1-0. Nu ook in beeld.
Ik loop standaard 2 min achter he, teletekst had alle tijd om aan te passenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw stream liep voor op teletekst? Ik wist het al langer maar vanaf nu is teletekst definitief een gedateerd medium
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens een bijzonder slecht voorgevoel over deze dag.
Karmaquote:Op zondag 8 mei 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar als ik dat doe scoort De Graafschap
haha grapje, die scoren in geen 100 jaartot zo.
Misschien moet je dan naar PSV kijken.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ga nu eens weg met die beelden van ajax man ik wil het niet zien
Sterktequote:
Dubbel sterkte.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt nog afwachten te zijn of ze überhaupt een profclub blijven
twitter:PimSedeeRTL twitterde op zondag 08-05-2016 om 15:50:52Tja 1-1 #leidseplein #graaja https://t.co/oR00M13URX reageer retweet
blufquote:Op zondag 8 mei 2016 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga stoppen met kijken en vanavond NOS samenvattingen kijken, genot.
Ik zal je via DM op de hoogte houden.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga stoppen met kijken en vanavond NOS samenvattingen kijken, genot.
Uh, want dat mag nu niet?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En straks juichen als El Ghazi scoort?
en dan verliest ajax.quote:
het kan nogquote:
SCOREN JANSSEN SCORENquote:
ik ook niet sowieso dat ze dan gaan scorenquote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ook niet sowieso dat ze dan gaan scoren
26, record is 51quote:
mooi, lekker gewisseldquote:
Frank geeft zijn bekroning op een FANTASTISCH seizoen van zijn kantquote:
ik schaam me al jaren, maar liever met prijs dan zonderquote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zou ik bij een eventuele titel van Ajax nog lichte schaamte hebben ook na dit jaar
Wanneer? '95?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:58 schreef Cattivo het volgende:
de positionering van de ajax spelers is ook wel eens beter geweest.
PSV ook hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zou ik bij een eventuele titel van Ajax nog lichte schaamte hebben ook na dit jaar
Precies, daarom zei ik lichtequote:Op zondag 8 mei 2016 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik schaam me al jaren, maar liever met prijs dan zonder
Morgen toch pas feest?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
misschien moet ik mijn plannen voor de rest van de middag even aanpassen
Jullie hebben nog iets gepresteerd dit jaar, en vaker leuk gevoetbald imoquote:
Denken dat er geen volksfeest losbarst in Eindhoven als we kampioen wordenquote:
Ja ok maar specifiek eredivisie.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jullie hebben nog iets gepresteerd dit jaar, en vaker leuk gevoetbald imo
boeiend daar koop je niks voor als je niet wintquote:Op zondag 8 mei 2016 15:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jullie hebben nog iets gepresteerd dit jaar, en vaker leuk gevoetbald imo
Daarin vond ik PSV over het algemeen ook beter voetballen, maar lieten zij het af en toe afweten tegen de kleintjesquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Laat de Graafschap aub degraderen als ze dit verneuken.
huh?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is sowieso een kneus. Altijd lopen provoceren op het veldquote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Cillessen rekt nog maar even wat tijd bij zijn uittrap. Toch lullig als zoiets dusdanig diep in je systeem zit dat je het niet meer kunt aanpassen
Ik zou tekenen voor een jaar lang fantastisch voetbal maar geen prijsquote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
boeiend daar koop je niks voor als je niet wint
Ajax is het zelf aan het verneukenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
ik vind het voetbal van psv ook matig op een paar wedstrijdjes na, wel mooi gepresteerd in europaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou tekenen voor een jaar lang fantastisch voetbal maar geen prijs
Ik zal na deze wedstrijd eens kijken of het me lukt 5 wedstrijden te noemen van Ajax die het predikaat leuk (voor de liefhebber van Ajax) kunnen krijgenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het voetbal van psv ook matig op een paar wedstrijdjes na, wel mooi gepresteerd in europa
Radio 1 maakt het ook spannendquote:Op zondag 8 mei 2016 16:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel spannend zo, een genot om deze ontknoping via dit topic te volgen
Ik begin pas voorzichtig te juichen bij een GOL van de Graafschapquote:
5 gaat net denk ik, PSV misschien 10 maar dan houdt het ook wel opquote:Op zondag 8 mei 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal na deze wedstrijd eens kijken of het me lukt 5 wedstrijden te noemen van Ajax die het predikaat leuk (voor de liefhebber van Ajax) kunnen krijgen
Als De Graafschap voor weet te komen, is het over, gok ikquote:Op zondag 8 mei 2016 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begin pas voorzichtig te juichen bij een GOL van de Graafschap
PSV was ook niet geweldig nee, dat ben ik met je eens. Wel beter dan Ajax imoquote:Op zondag 8 mei 2016 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 gaat net denk ik, PSV misschien 10 maar dan houdt het ook wel op
Ik durf niet meer. Ik ga terugquote:Op zondag 8 mei 2016 16:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat het nu jouw shuld is als het misgaat he
De graafschap - PSV was wel genotquote:Op zondag 8 mei 2016 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 gaat net denk ik, PSV misschien 10 maar dan houdt het ook wel op
Nog even en Van der Hoorn wordt weer in de punt gezetquote:Op zondag 8 mei 2016 16:05 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook heerlijk OPPORTUNISTISCH met HOGE BALLEN
Staat ie al, of stond hij netquote:Op zondag 8 mei 2016 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog even en Van der Hoorn wordt weer in de punt gezet
Die is wel lenig, Ik krijg mijn fluit echt niet in mijn mond hoor.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:04 schreef Confetti het volgende:
De scheids in Doetinchem heeft zijn fluit al in zijn mond klaarstaan. No way dat dit resultaat mag blijven staan van de KNVB.
Je moeder heeft anders geen probleem met mijn fluit in haar mond.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is wel lenig, Ik krijg mijn fluit echt niet in mijn mond hoor.
Maar goed ook, anders zou ik het huis ook nooit meer uit willen
Younes ook welquote:
dan is het 2-3 tochquote:Op zondag 8 mei 2016 16:06 schreef donald_dick het volgende:
wat zou het mooi zijn als PEC er nog eentje inknalt
Goede postquote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Younes ook wel
De rest teveel last van spanning of uit vorm, of geen kwaliteit
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je moeder heeft anders geen probleem met mijn fluit in haar mond.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik had niet moeten kijken vandaag
ik ga een beetje dood
Zal haar vertellen vanavond te bijten ipv te sabbelenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
sowquote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lekker weer hequote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het overigens opvallend rustig voor een livetopic van 9 wedstrijden
Maak er twee vanquote:Op zondag 8 mei 2016 16:06 schreef donald_dick het volgende:
wat zou het mooi zijn als PEC er nog eentje inknalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |