Hier gaat iets misquote:Op zondag 8 mei 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar als ik dat doe scoort De Graafschap
haha grapje, die scoren in geen 100 jaartot zo.
Heb jij een weddenschap verloren of heb je vrijwillig een UI van Jack Spijkerman?quote:
Je bent zelf leukquote:
Jammer dat jij niet op de hoogte bent van interesses van goede Haxball-teamgenoten. GGMM is al jaren een groot fan van Jack Spijkerman.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Heb jij een weddenschap verloren of heb je vrijwillig een UI van Jack Spijkerman?
Dat zou heeeeeel mooi zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet nog wel effe 2-1 worden in Doetinchem
Hmm, dat heb ik dan verdrongen...quote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet op de hoogte bent van interesses van goede Haxball-teamgenoten. GGMM is al jaren een groot fan van Jack Spijkerman.
Jouw stream liep voor op teletekst? Ik wist het al langer maar vanaf nu is teletekst definitief een gedateerd mediumquote:Op zondag 8 mei 2016 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoop gejuich in de Veste, ik check de stream, nog steeds 1-1, check teletekst:
Jouw vorige post over pissenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had niet moeten gaan pissen.
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
FOX is lekker op tijd iddquote:Op zondag 8 mei 2016 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
Dirk zette Feyenoord 10 minuten geleden op 1-0. Nu ook in beeld.
Ik loop standaard 2 min achter he, teletekst had alle tijd om aan te passenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw stream liep voor op teletekst? Ik wist het al langer maar vanaf nu is teletekst definitief een gedateerd medium
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens een bijzonder slecht voorgevoel over deze dag.
Karmaquote:Op zondag 8 mei 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar als ik dat doe scoort De Graafschap
haha grapje, die scoren in geen 100 jaartot zo.
Misschien moet je dan naar PSV kijken.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ga nu eens weg met die beelden van ajax man ik wil het niet zien
Sterktequote:
Dubbel sterkte.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt nog afwachten te zijn of ze überhaupt een profclub blijven
twitter:PimSedeeRTL twitterde op zondag 08-05-2016 om 15:50:52Tja 1-1 #leidseplein #graaja https://t.co/oR00M13URX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |