Jij denkt dat iemand met pleinvrees tussen 50.000 man gaat staan?quote:Op zondag 8 mei 2016 09:16 schreef Doublepain het volgende:
Ga je het vieren in Amsterdam? Of gezellig in je slaapkamer?
Terug denken aan alle leuke herinneringen van teletekst.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand met pleinvrees tussen 50.000 man gaat staan?
Gewoon lekker de vertrouwde zolderkamer
Op Stratumseind.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:16 schreef Doublepain het volgende:
Ga je het vieren in Amsterdam? Of gezellig in je slaapkamer?
Imca Marina gaf niet thuis.quote:
Mag het ook de wijnkelder zijn ?quote:Op zondag 8 mei 2016 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand met pleinvrees tussen 50.000 man gaat staan?
Gewoon lekker de vertrouwde zolderkamer
Goeie sfeer daar zeker?quote:
Gefeliciteerd.quote:
Ha ha ha dank je.quote:
lappen ha ha ha ?quote:
Bergkamp shirtquote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Hij moet dan natuurlijk wel in zijn Ajax shirt komen.
Een Feyenoorder zou een moord doen om een keer arrogant te kunnen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:41 schreef Grifte het volgende:
Hahahaha, heerlijk dat die arrogantie afgestraft is
Pure poëzie. Er ligt ironie in het verschiet.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:43 schreef Katoenplukkert het volgende:
Pleurt eens een end op met je arrogantie.
Mea Culpa.quote:
Ik schater. Ha ha haquote:Op zondag 8 mei 2016 17:35 schreef Max23 het volgende:
Dit is met afstand het beste topic ooit van tong
Hebben samen een iets hoger IQ dan ik. Terwijl ik al zwakbegaafd ben.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Willy en René van de Kerkhof maken zich zorgen over Ajax![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rgen-over-Ajax.dhtml
Dit topic![]()
![]()
![]()
Ut Arad.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:02 schreef Gert het volgende:
En nu nog traditiegetrouw in de vCL uitgeschakeld worden door FC Örebrö of Inter Bratislava.
Gefeliciteerd met het kampioenschap van Ajax!quote:Op zondag 8 mei 2016 02:56 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is Ajax zo'n 20 punten boven Rotterdam geëindigd.quote:
Best een groot gat ja, tussen de nrs 2 en 3. Het zou toch wat zijn als A'dam daar alleen wat voorrondepotjes aan overhoudt terwijl Feyenoord een beker heeft en al zeker is van minstens 6 EL-wedstrijden.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax zo'n 20 punten boven Rotterdam geëindigd.
Welke tegenslag. Ik lag me kapot het trok me een minuut aan.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit topic toont weer eens aan dat een tegenslag best moeilijk kan zijn als je al wat labiel in het leven staat
Je 'lag' je kapot? Laat je uitgever het maar niet zienquote:Op zondag 8 mei 2016 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke tegenslag. Ik lag me kapot het trok me een minuut aan.
De rest is humor om te lachen.
Net zoals de voorpret.
In Holland kijken ze niet op een gat meer of minder. Althans, dat is wat Kim zei toen ze kwam.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Best een groot gat ja, tussen de nrs 2 en 3. Het zou toch wat zijn als A'dam daar alleen wat voorrondepotjes aan overhoudt terwijl Feyenoord een beker heeft en al zeker is van minstens 6 EL-wedstrijden.
De woordgrappen zijn niet besteed. Aan het gepeupel.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je 'lag' je kapot? Laat je uitgever het maar niet zien
quote:
Ik kon nu pas mijn quotes alerts zienquote:Op zondag 8 mei 2016 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Hij moet dan natuurlijk wel in zijn Ajax shirt komen.
Dit hoort gewoon in één zin.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
De woordgrappen zijn niet besteed. Aan het gepeupel.
Volgens mij heeft Feyenoord meer prijzen dan Ajax gepakt de afgelopen twee jaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax zo'n 20 punten boven Rotterdam geëindigd.
Ik had je hoger ingeschat. Je daalt steeds dieper.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
Tong haha zooooo voor lul. Die post van jou over die zielige Eindhovenaren
Loser
Kut. Pak je me op de afgelopen twee jaar. Ga niet verder terug. Dan lust ik je rauw.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Feyenoord meer prijzen dan Ajax gepakt de afgelopen twee jaar.
dat en deze ook. Wil niet zeggen dat ze hand in hand lopen.quote:
Er valt niets te doen tegen ultieme domheid. Ik gun je de troon.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Ik kon nu pas mijn quotes alerts zien
Top gozers![]()
Tevens dank ik Tong dat dit topic mijn 'verstandig persoon topic' van de troon stoot, bedankt
Beter dan na afloop in de val schijten.quote:
Ja Hans, dat heb ik al eerder gepost hierquote:Op maandag 9 mei 2016 06:44 schreef Idisrom het volgende:
Tong was de niet de enige.
[ afbeelding ]
De Ajax-spelersbus wordt bestickerd, of weer ontstickerd.
Het gaat om het heden tong. Ik snap dat dat moeilijk is voor zo'n oude seniele gek.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut. Pak je me op de afgelopen twee jaar. Ga niet verder terug. Dan lust ik je rauw.
Bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het gaat om het heden tong. Ik snap dat dat moeilijk is voor zo'n oude seniele gek.
Waarom vind je jezelf een grootheid? Omdat je zoveel gepost hebt hier?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Herinner me over 10 jaar en 8 kampioenschappen van Ajax weer.
Voelt dat nou lekker ? Schelden op een grootheid wiens voeten je niet mag kussen ?
Snap ik ook niet helemaal. Moet een speciaal topic maken voor zijn nietszeggende mening.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom vind je jezelf een grootheid? Omdat je zoveel gepost hebt hier?
Als je dit serieus over jezelf zegt ben je nog losser van de realiteit dan ik al dacht.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voelt dat nou lekker ? Schelden op een grootheid wiens voeten je niet mag kussen ?
Ironie verdwenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je dit serieus over jezelf zegt ben je nog losser van de realiteit dan ik al dacht.
Grootheidswaanzinquote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |