Bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het gaat om het heden tong. Ik snap dat dat moeilijk is voor zo'n oude seniele gek.
Waarom vind je jezelf een grootheid? Omdat je zoveel gepost hebt hier?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.
Herinner me over 10 jaar en 8 kampioenschappen van Ajax weer.
Voelt dat nou lekker ? Schelden op een grootheid wiens voeten je niet mag kussen ?
Snap ik ook niet helemaal. Moet een speciaal topic maken voor zijn nietszeggende mening.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom vind je jezelf een grootheid? Omdat je zoveel gepost hebt hier?
Als je dit serieus over jezelf zegt ben je nog losser van de realiteit dan ik al dacht.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voelt dat nou lekker ? Schelden op een grootheid wiens voeten je niet mag kussen ?
Ironie verdwenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je dit serieus over jezelf zegt ben je nog losser van de realiteit dan ik al dacht.
Grootheidswaanzinquote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |