Nee, en het was wel een oplossing.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was voor toentertijd inderdaad geen onaardig dinkie.
Ergens op aarde is het ochtend. Niet zo miepenquote:
Ff checken hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bomen en planten zijn het zat dat de mensheid hen verwoest en gaan massaal (ongeacht wat voor soort plant of boom het is) ineens een toxine verspreiden die de hersenen van de mensen aantast.
Deze nu al legendarische scene komt er ook in voor:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ergens op aarde is het ochtend. Niet zo miepen
quote:
Neequote:
elleuquote:
Oh, er begint iets te dagen...speelde Tom Hanks niet in Cloud Atlas? Dan ken ik die film wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je The Fountain?
Cloud Atlas is daar ook zeer sterk op gebaseerd.
http://www.rottentomatoes.com/m/10007985-happening/quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Annagh het volgende:
[..]
Oh, er begint iets te dagen...speelde Tom Hanks niet in Cloud Atlas? Dan ken ik die film wel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal ik wat deuntjes doen om zeven uur?
Is het bij jou nog niet vies warm binnen? Ik ben alweer solidair met Hazes aan het doen, bah.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal ik wat deuntjes doen om zeven uur?
23 graden op het ogenblik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
Is het bij jou nog niets vies warm binnen? Ik ben alweer solidair met Hazes aan het doen, bah.
24,5 hier, en reuzelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
23 graden op het ogenblik.Nog geen reuzel te bekennen.
De onderste zou ook zo voor een fijn hulpmiddeltje tegen verstoppingen kunnen gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Echt, deze blik ook continu door de hele film heen!
Edit: En deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
De onderste zou ook zo voor een fijn hulpmiddeltje tegen verstoppingen kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
En @ die Honest trailer: "It's even dumber than it sounds"klopt behoorlijk, ja!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:01 schreef just me het volgende:
Ik mag toch hopen dat Vout niet, net zoals Melting, de hele dag aan de Schrobbelèr gezeten heeft
Doe ik straks wel, was veels te warm om wat te doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Melting ook niet hoor. Er moet in huis ook nog wat gedaan worden.
Straks als ik draai?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Doe ik straks wel, was veels te warm om wat te doen
Ja.... bij voorkeur.quote:
quote:
quote:
Ik heb heerlijk buiten zitten eten !quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... bij voorkeur.
We hebben net ook nog even lekker buiten gezeten, just me. Was fijn hoor.
Bbq?quote:
Ik had nog aspergers, jummiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Bbq?
Ik had dat vanavond ook gewild, maar toen ik vanmiddag in de supermarkt kwam, was het vlees zowat op.
Ander keertje dan maar.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij ons zijn er al een heleboel wespen. Ik ben maar weer naar binnen gegaan met mijn koffie.
Oh wat vervelend, ik zit nog heerlijk in de tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij ons zijn er al een heleboel wespen. Ik ben maar weer naar binnen gegaan met mijn koffie.
Nee, het is ieder jaar hetzelfde liedje. Buurman heeft een blauwe regen die helemaal verwilderd is, en de wespen zitten massaal te chillen op de bloemen en komen af en toe bij mij buurten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vervelend zeg.
Misschien een nest in de buurt?
zo vroeg al wespenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, het is ieder jaar hetzelfde liedje. Buurman heeft een blauwe regen die helemaal verwilderd is, en de wespen zitten massaal te chillen op de bloemen en komen af en toe bij mij buurten.
Bleeh niet leukquote:
Ik zal er voortaan een baco'tje bij drinken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Edit: Oww, het statief... Met een baco even het moertje goed aandraaien, en eventueel waar de microfoon erin gaat, aanknijpen met een baco. Heb ik ook gedaan
Nadeel van vlakbij water wonen, dan stikt het van insecten, muggen, grote spinnen en andere griezels.quote:
Ik vind autistjes wel liefquote:
Oh, dus niet dit soort hommels?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hommels met een achterlijk formaat...wij noemen dat formaatje Tsjernobyl.
ik eet ze heel heel teder opquote:
Hahahaaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, dus niet dit soort hommels?
[ afbeelding ]
Nee, ik slikte een opmerking in...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als ze de groente bedoelt, is het een "r" te veel!
Doet me altijd aan FC Knudde denken: zie je 2 mannen en 2 vrouwen met elkaar tennissen en maken die vrouwen die kerels voor kloothommel uit en weet ik wat nog meer.quote:
en daarom gaan we toch over ongeveer 30+ jaren trouwenquote:
Een neef van me ging ooit heel hard op een drol waar de damp nog af kwam staan stampen. Vroeg mijn tante waarom hij dat deed. Zegt ie 'ja, nou hij leefde nog en ik heb hem dood getrapt'quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een neef van me ging ooit heel hard op een drol waar de damp nog af kwam staan stampen. Vroeg mijn tante waarom hij dat deed. Zegt ie 'ja, nou hij leefde nog en ik heb hem dood getrapt'
wtfquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Annagh het volgende:
Een neef van me ging ooit heel hard op een drol waar de damp nog af kwam staan stampen. Vroeg mijn tante waarom hij dat deed. Zegt ie 'ja, nou hij leefde nog en ik heb hem dood getrapt'
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
en daarom gaan we toch over ongeveer 30+ jaren trouwen
Ahhh, wat lief!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag werd op het strand, naast de strandtent, een tafel helemaal netjes angekleed met hapjes, flesje wijn en zo. Kwam er een stel aan met stiekem filmers op het terras van de strandtent, deed hij haar een huwelijksaanzoek. Zij janken, hij blozen, iedereen juichen!
Awwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag werd op het strand, naast de strandtent, een tafel helemaal netjes aangekleed met hapjes, flesje wijn en zo. Kwam er een stel aan met stiekem filmers op het terras van de strandtent, deed hij haar een huwelijksaanzoek. Zij janken, hij blozen, iedereen juichen!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag werd op het strand, naast de strandtent, een tafel helemaal netjes aangekleed met hapjes, flesje wijn en zo. Kwam er een stel aan met stiekem filmers op het terras van de strandtent, deed hij haar een huwelijksaanzoek. Zij janken, hij blozen, iedereen juichen!
Yep!quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
HeerliJkquote:
LOL, ja, dat kan natuurlijk ook een reden zijn om in tranen uit te barsten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep!
Daarna kwamen vrienden en familie een half uurtje later langs met cadeau's en zo.
Zij weer janken...
Volgens mij wilde ze niet trouwen...
Dat laat ie nu wel érg merken!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L2B is sinds een paar weken de weg wat kwijt...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat L2B draaide, maar kennelijk toch niet...
Oh, om welke reden dan ook dacht ik dat ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat L2B draaide, maar kennelijk toch niet...
wat in het vat zit.... maar wel gaafquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
Reisgenoot bereid gevonden over een hekje te springen en illegaal in ruïnes te overnachten.
Wel een jaartje uitgesteld, maar ach, dat mag de pret niet drukken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
Reisgenoot bereid gevonden over een hekje te springen en illegaal in ruïnes te overnachten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
Heb een vriendin die in verlaten, verboden locaties (mijnen, kastelen, gesloten pretparken e.d.) inbreekt om foto's te maken. Als je nog tips wilt hebben...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
misschien wil ze wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een vriendin die in verlaten, verboden locaties (mijnen, kastelen, gesloten pretparken e.d.) inbreekt om foto's te maken. Als je nog tips wilt hebben...
spannendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is meer van de hit en run.
Ze maken dan vaak (naakt) foto reportages...
Dat is wel gaaf!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een vriendin die in verlaten, verboden locaties (mijnen, kastelen, gesloten pretparken e.d.) inbreekt om foto's te maken. Als je nog tips wilt hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |