quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Vanmiddag werd op het strand, naast de strandtent, een tafel helemaal netjes aangekleed met hapjes, flesje wijn en zo. Kwam er een stel aan met stiekem filmers op het terras van de strandtent, deed hij haar een huwelijksaanzoek. Zij janken, hij blozen, iedereen juichen!
Yep!quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Een neef van me ging ooit heel hard op een drol waar de damp nog af kwam staan stampen. Vroeg mijn tante waarom hij dat deed. Zegt ie 'ja, nou hij leefde nog en ik heb hem dood getrapt'
HeerliJkquote:
LOL, ja, dat kan natuurlijk ook een reden zijn om in tranen uit te barsten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep!
Daarna kwamen vrienden en familie een half uurtje later langs met cadeau's en zo.
Zij weer janken...
Volgens mij wilde ze niet trouwen...
Dat laat ie nu wel érg merken!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L2B is sinds een paar weken de weg wat kwijt...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat L2B draaide, maar kennelijk toch niet...
Oh, om welke reden dan ook dacht ik dat ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat L2B draaide, maar kennelijk toch niet...
wat in het vat zit.... maar wel gaafquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
Reisgenoot bereid gevonden over een hekje te springen en illegaal in ruïnes te overnachten.
Wel een jaartje uitgesteld, maar ach, dat mag de pret niet drukken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
Reisgenoot bereid gevonden over een hekje te springen en illegaal in ruïnes te overnachten.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
Heb een vriendin die in verlaten, verboden locaties (mijnen, kastelen, gesloten pretparken e.d.) inbreekt om foto's te maken. Als je nog tips wilt hebben...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Wahey![]()
misschien wil ze wel meequote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een vriendin die in verlaten, verboden locaties (mijnen, kastelen, gesloten pretparken e.d.) inbreekt om foto's te maken. Als je nog tips wilt hebben...
spannendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is meer van de hit en run.
Ze maken dan vaak (naakt) foto reportages...
Dat is wel gaaf!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een vriendin die in verlaten, verboden locaties (mijnen, kastelen, gesloten pretparken e.d.) inbreekt om foto's te maken. Als je nog tips wilt hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |