24,5 hier, en reuzelt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
23 graden op het ogenblik.Nog geen reuzel te bekennen.
De onderste zou ook zo voor een fijn hulpmiddeltje tegen verstoppingen kunnen gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:50 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Echt, deze blik ook continu door de hele film heen!
Edit: En deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
De onderste zou ook zo voor een fijn hulpmiddeltje tegen verstoppingen kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
En @ die Honest trailer: "It's even dumber than it sounds"klopt behoorlijk, ja!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:01 schreef just me het volgende:
Ik mag toch hopen dat Vout niet, net zoals Melting, de hele dag aan de Schrobbelèr gezeten heeft
Doe ik straks wel, was veels te warm om wat te doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Melting ook niet hoor. Er moet in huis ook nog wat gedaan worden.
Straks als ik draai?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Doe ik straks wel, was veels te warm om wat te doen
Ja.... bij voorkeur.quote:
quote:
quote:
Ik heb heerlijk buiten zitten eten !quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... bij voorkeur.
We hebben net ook nog even lekker buiten gezeten, just me. Was fijn hoor.
Bbq?quote:
Ik had nog aspergers, jummiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Bbq?
Ik had dat vanavond ook gewild, maar toen ik vanmiddag in de supermarkt kwam, was het vlees zowat op.
Ander keertje dan maar.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij ons zijn er al een heleboel wespen. Ik ben maar weer naar binnen gegaan met mijn koffie.
Oh wat vervelend, ik zit nog heerlijk in de tuinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Annagh het volgende:
[..]
Bij ons zijn er al een heleboel wespen. Ik ben maar weer naar binnen gegaan met mijn koffie.
Nee, het is ieder jaar hetzelfde liedje. Buurman heeft een blauwe regen die helemaal verwilderd is, en de wespen zitten massaal te chillen op de bloemen en komen af en toe bij mij buurten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vervelend zeg.
Misschien een nest in de buurt?
zo vroeg al wespenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:10 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, het is ieder jaar hetzelfde liedje. Buurman heeft een blauwe regen die helemaal verwilderd is, en de wespen zitten massaal te chillen op de bloemen en komen af en toe bij mij buurten.
Bleeh niet leukquote:
Ik zal er voortaan een baco'tje bij drinken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Edit: Oww, het statief... Met een baco even het moertje goed aandraaien, en eventueel waar de microfoon erin gaat, aanknijpen met een baco. Heb ik ook gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |