is te alternatief om opso te zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ken_de_waarheid.html
Hee Opso
wel met die melkflessen van je jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:18 schreef Dimachaerus het volgende:
is het erg als je met hele harige benen korte broek aan trekt
Nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee zou ze helemaal scheren als ik jou wasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Definieer 'hele harige benen'.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Je gaat toch ook geen huiswerk maken met dit weer johquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:22 schreef xcachet het volgende:
Ik kan 't gewoon niet. Ik kan geen huiswerk meer maken.
Deadlines wachten niet omdat de zon schijnt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen huiswerk maken met dit weer joh
niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Deadlines wachten niet omdat de zon schijnt.
Toch niks beters te doen. Beetje in de zon zitten maar niet bruin worden is ook geen zak aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen huiswerk maken met dit weer joh
https://www.facebook.com/935543246553782/videos/981865491921557/quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Deadlines wachten niet omdat de zon schijnt.
mijn hoofd heeft genoeg zon gezien voor vandaag denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch niks beters te doen. Beetje in de zon zitten maar niet bruin worden is ook geen zak aan.
Hele dag al binnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hoofd heeft genoeg zon gezien voor vandaag denk ik
best ironisch om anderen van puberaal gedrag te beschuldigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:15 schreef Myrr het volgende:
Als er dan mensen zijn die geen fuck geven om jouw dag na een gesprek met jou, heeft het vast iets te maken met je puberale houding. Als je een ui pelt blijft er een ingrediënt over voor een gerecht, geen huilebalkies.
Heb je fittie hazw?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best ironisch om anderen van puberaal gedrag te beschuldigen.
Ik huil niet, ik zeg alleen dat je niet oprecht bent. Daar kun je mee doen wat je wil, je komt echter vrij emotioneel over wat waarschijnlijk ook wel wat zegt.
ik ga trimmenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is net iets te man...
Maar geskoren benen zijn een beetje gay.
quote:I'm a young male with very hairy legs (black hair, looks like dirt on your legs hairy). I tried trimming them with a guarded clipper and it's fantastic! I used a #2, and it left enough hair to look 'manly' but I also feel better wearing shorts. Plus, it makes your leg muscles look more prominent.
Die haren gaan helemaal over de sokken heen joh. Echt te lang..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan best, maar dan moet je wel andere sokken dragen.
O, ik heb geen tuin dus hoef dat nooit te doen.quote:
hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan zo tussen de koeien in de wei gaan staan haha
scheer jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:34 schreef Willoow het volgende:
Lekker boeiend of je haar hebt op je benen.
Nee.quote:
ja johquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben dat niet trouwens
maar wel vergelijkbaar denk ik
Raar wel, een ongestelde vrouw die emotioneel overkomt. Nee, maar is goed. Als ik je een kutdag zou wensen, zou je het wel weer klakkeloos aannemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best ironisch om anderen van puberaal gedrag te beschuldigen.
Ik huil niet, ik zeg alleen dat je niet oprecht bent. Daar kun je mee doen wat je wil, je komt echter vrij emotioneel over wat waarschijnlijk ook wel wat zegt.
Braddie gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dacht dat ik jou nooit meer zou zien
Scheren is niet de enige manier om er vanaf te komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vrouwen met haar is wel faux pas
Ik zal mijn kop meteen kaal scheren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
't liefst lekker kort en pittigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon wegbrandenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Scheren is niet de enige manier om er vanaf te komen.
je snapt de essentiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Scheren is niet de enige manier om er vanaf te komen.
jullie zijn zo schattig samenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:41 schreef Crip het volgende:
ik laat mn vriend altijd mn ongewenste haar uittrekken en afknauwelen met zn tanden
Ergens in groningen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh daar is wel mooi, waar dan?
Welke smaken?quote:
lijkt me saai in grunnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ergens in groningen.
Weerribben ben ik nooit geweest, wel naar Gruno
alsof dat vultquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Welke smaken?![]()
Ik ben aan het overwegen of het het waard is me aan te kleden om een zak chips te gaan kopen. De honger is real.
dat kan. Kettle chips en boerderijchips is wel lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kan erna nog wel normaal eten, maar heb trek in troep.
Ja, maar die zakken zijn de klein.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat kan. Kettle chips en boerderijchips is wel lekker
Cornetto, classico en chocolatequote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Welke smaken?![]()
Ik ben aan het overwegen of het het waard is me aan te kleden om een zak chips te gaan kopen. De honger is real.
Ben ik al man. Heb een week sporten overgeslagen en alleen maar gehompt.quote:
k.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben ik al man. Heb een week sporten overgeslagen en alleen maar gehompt.
Ik pleur wel kippendijtjes in de oven.
Zalm in gepofte aardappelquote:
In de schaduw is het goed te doen, heeft gisteren bijna de hele middag liggen pitten in de tuin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Myrr, hoe is het met junior Myrr. Kan hij tegen de hitte?
vertelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof er alleen vlees op kankortzichtig
Echt hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof er alleen vlees op kankortzichtig
Ahwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
In de schaduw is het goed te doen, heeft gisteren bijna de hele middag liggen pitten in de tuin.
Feeder gespotquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Drug het volgende:
[..]
idd
Misschien is deze leuker
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
ik zeg ook altijd dingen die ergens op aansturen en dan ga dan heel denigrerend doen alsof ik het anders bedoeld hadquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.Sws jezelf volstoppen met goedkoop bbqvleesvoer.
Verschillende soorten groenten (denk aan courgette, aubergine), gepofte aardappel, saté van tofu, groenteburgers...quote:
Tja, hoort er bijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw
Gvd ik was gister op babybezoek en mijn eierstokken rammelden aan een stuk door tot het kindje ging huilen. Wát een geluid.
[..]
Feeder gespot
waarom zou ik daarvoor een bbq aanslingeren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Verschillende soorten groenten (denk aan courgette, aubergine), gepofte aardappel, saté van tofu, groenteburgers...
Als je het rammelen wilt verminderen moet je gewoon even helpen met het verschonen van een poepbroek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw
Gvd ik was gister op babybezoek en mijn eierstokken rammelden aan een stuk door tot het kindje ging huilen. Wát een geluid.
Voor de gezelligheid en het is gwn lekker van de bbq? Kon je dat zelf niet bedenken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou ik daarvoor een bbq aanslingeren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Drug het volgende:
[..]
idd
Misschien is deze leuker
[ afbeelding ]
Make-up on fleek, outfit khatar, battie geproportioneerd, jij rockt die bbwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dit ben ik letterlij alleen heb ik mooie makeup
Migado nee, ik zag poepluier en wilde bijna kotsen, terwijl ik allergoorste organen ever heb gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het rammelen wilt verminderen moet je gewoon even helpen met het verschonen van een poepbroek.
Ah nee joh, zero fucks given als het je eigen kind is. Als ik een random deurknop aan raak weet ik niet waar ik het moet zoeken tot ik mijn handen heb gewassen maar als er kak van J. op m'n hand heeft gezeten boeit het me echt geen fuck en ga ik rustig een broodje smeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het rammelen wilt verminderen moet je gewoon even helpen met het verschonen van een poepbroek.
Wat voor zalm?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Myrr het volgende:
Hmmmmmmm zalm. Op heel laag vuur heel langzaam bakken. Mijngod.
wat is er gezellig aan in je uppie bbq'en en het is helemaal niet lekkerder, dus nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid en het is gwn lekker van de bbq? Kon je dat zelf niet bedenken?
Ik zo'n 80quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stel kinderen nog even zo'n 10 jaar uit
k.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah nee joh, zero fucks given als het je eigen kind is. Als ik een random deurknop aan raak weet ik niet waar ik het moet zoeken tot ik mijn handen heb gewassen maar als er kak van J. op m'n hand heeft gezeten boeit het me echt geen fuck.
ik niet, ben verliefd dus wil meteen kinderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Aardappelen 10 - 15 min in magnetron, afhankelijk van grote en hoeveelheid . Open snijden en dan die plakken zalm ertussen. Met whiskey cocktail saus of een andere saus naar keuze.quote:
Awh, heb je een vriendin Grath?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik niet, ben verliefd dus wil meteen kinderen.
Oh ja ik ging er natuurlijk niet van uit dat je helemaal alleen op de wereld bent. Sterkte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er gezellig aan in je uppie bbq'en en het is helemaal niet lekkerder, dus nee.
Adem je wel door je neus?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah nee joh, zero fucks given als het je eigen kind is. Als ik een random deurknop aan raak weet ik niet waar ik het moet zoeken tot ik mijn handen heb gewassen maar als er kak van J. op m'n hand heeft gezeten boeit het me echt geen fuck.
nou ik ben niet zo goed geproportioneerd heb een vetpensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:57 schreef Drug het volgende:
[..]
Make-up on fleek, outfit khatar, battie geproportioneerd, jij rockt die bbw
100equote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow dus jij wordt het vrouwtje wat op wonderbaarlijke wijze op haar 101e een kindje baart ?
Op wie ???quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is nog vooral melk en wat wortel of banaan. Ik kom hier over een paar maanden wel weer op terug.quote:
Dan breken die broze bekkens spontaan door midden tijdens de bevalling.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow dus jij wordt het vrouwtje wat op wonderbaarlijke wijze op haar 101e een kindje baart ?
zegt niet iets wat je niet meentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh ja ik ging er natuurlijk niet van uit dat je helemaal alleen op de wereld bent. Sterkte.
Toevallig, ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True, vacay
[..]
Ik heb al een vriend
Hij heet Jan Noniem
Doe niet alsof je cared.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zegt niet iets wat je niet meent
ga wel wat anders makenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aardappelen 10 - 15 min in magnetron, afhankelijk van grote en hoeveelheid . Open snijden en dan die plakken zalm ertussen. Met whiskey cocktail saus of een andere saus naar keuze.
Laat die gebroken broze bekken maar staan, denk aan al die gebroken ribben doordat het kindje je verrot trapt van binnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan breken die broze bekkens spontaan door midden tijdens de bevalling.
quote:
Stoort het je?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Crip het volgende:
[..]
nou ik ben niet zo goed geproportioneerd heb een vetpens
Ah gadver, stel me nu een soort zwanger zombie voor die langzaam verder kapot gaat door dat kind.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat die gebroken broze bekken maar staan, denk aan al die gebroken ribben doordat het kindje je verrot trapt van binnen
ja best wel ;/quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:01 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik weer honger.
[..]
Stoort het je?
Ook goed.quote:
Ging dat niet zo bij Twilight? Tenminste, ik dacht dat ik in een trailer zag dat het kindje de mama aan het opeten was van binnen ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah gadver, stel me nu een soort zwanger zombie voor die langzaam verder kapot gaat door dat kind.
Sorry, voel me te goed voor Twilight.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ging dat niet zo bij Twilight? Tenminste, ik dacht dat ik in een trailer zag dat het kindje de mama aan het opeten was van binnen ofzo
Zou willen dat dat kind in de draaiorgel vent voor mijn woning zat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ging dat niet zo bij Twilight? Tenminste, ik dacht dat ik in een trailer zag dat het kindje de mama aan het opeten was van binnen ofzo
ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelijk helemaal srs binnen 1 date vind ik juist een beetje apart.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt als dat je gewoon een crush hebt.
dus of je hebt niks, of je hebt meteen een relatie? moeilijk leven lijk je te hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt als dat je gewoon een crush hebt.
JAJAJAquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dus of je hebt niks, of je hebt meteen een relatie? moeilijk leven lijk je te hebben
ja, of je hebt een relatie of je hebt dat nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dus of je hebt niks, of je hebt meteen een relatie? moeilijk leven lijk je te hebben
Ja je hebt wel gelijk ik praatte onzin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
maar het is toch al bekend dat Jimmy alleen zegt wat tegen iedereen in gaat?
GHBquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is de ideale aanloop naar een duurzame aangename relatie dan volgens jou?
die bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Does this rag smell like Chloroform to you?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
doe je voor de buitenwereldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:08 schreef Crip het volgende:
ik ga echt dikke cakeface dragqueen makeup doen, heb ik zin in
viesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:08 schreef Crip het volgende:
wel pics hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:08 schreef Crip het volgende:
herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
prik wel gaatje inquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat je chickie wil dat je een condoom gebruikt.
dat was erno tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Die wilde toch een auto waarin enkel vrouwen hadden gereden?
omdat het leven een examen isquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom gunt hij allemaal mensen die haram leven ook kinderen dan :s
bij mij welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja is goed al is trouwen geen moetje hoor
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weiger in een auto te rijden waar gore gasten de hele tijd in hebben lopen ruften.
oke ik geloof je tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
kzou niet trouwen met noel xaxchet
softie zonder ruggengraat
weet zeker dat ie je niet eens durft te hard handelen tijdens intiem
Op jou kan ik bouwen, dima.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
kzou niet trouwen met noel xaxchet
softie zonder ruggengraat
weet zeker dat ie je niet eens durft te hard handelen tijdens intiem
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef Mord_Sith het volgende:
Je hebt fetishes en je hebt fetishes, en dan heb je Socios
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke ik geloof je tot het tegendeel is bewezen
quote:
Nu weten we het wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Vet lief. 'Mama mijn favoriete jurkje is verpest in de wasmachine' Kies maar een nieuwe uit, ik betaal hem wel.
![]()
Junglequote:
3 posts per dag tegen 50 per dag, hmm ja ik denk het welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je geen leven ofzo dat je alleen zit me te lezen
Maar ben wel nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja derde keer is ook niet meer leuk.
Kan geen foto vinden haha. En heb alleen foto gemaakt van mijn melkbenen met stukje jurkje.quote:
Dan paint je ze even bruin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan geen foto vinden haha. En heb alleen foto gemaakt van mijn melkbenen met stukje jurkje.
Ben benieuwdquote:
Kun je begrijpend lezen illie?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
3 posts per dag tegen 50 per dag, hmm ja ik denk het wel
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:34 schreef xcachet het volgende:
Ik moest ineens denken aan mannen die gedragen slipjes dragen na het lezen van dat topic in V&AMan man man. Is nog heuse business ook
lol is mij een keer gevraagdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:34 schreef xcachet het volgende:
Ik moest ineens denken aan mannen die gedragen slipjes dragen na het lezen van dat topic in V&AMan man man. Is nog heuse business ook
Ik ga meteen een pallet undies kopen. Ik ruik geldquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:34 schreef xcachet het volgende:
Sinä pidät siitäquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg 2 x dm, eentje van zo'n kerel die erop kickte om helemaal kaalgeplukt te worden qua geld en de ander vroeg of ik mijn rekeningnr wilde sturen zodat hij mijn schoenen kon kopen die ik in een topic had laten zien waar hij niet eens in meeposte
Wtf
Danny vindt dit niet leuk :squote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Wtf is dit man. Ik heb ad block maar ineens komen de advertenties weer door bij Youtube.
Dacht dat dit tussen ons zou blijven...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg 2 x dm, eentje van zo'n kerel die erop kickte om helemaal kaalgeplukt te worden qua geld en de ander vroeg of ik mijn rekeningnr wilde sturen zodat hij mijn schoenen kon kopen die ik in een topic had laten zien waar hij niet eens in meeposte
Wtf
Alsof hij wat met Youtube te maken heeft. Daarbij betaal ik netjes voor FOK!.quote:
youtube enzo proberen altijd ad block voor te zijn, dus misschien is het morgen alweer geblokkeerdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Wtf is dit man. Ik heb ad block maar ineens komen de advertenties weer door bij Youtube.
Wanneer val je om dan met de kano? Nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je wil toch niet dood?
[ afbeelding ]
anders gewoon je heupen gebruiken
wanneer je denkt dat je veeel sneller kan dan de restquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wanneer val je om dan met de kano? Nog nooit gehad.
Luister ook liever naar jouw stem, maar waarschijnlijk ken jij de eskimorol niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het anders niet aangenaam om naar te luisteren.
Ik ga naar mijn opa en oma op het bungalowpark en kijk het daar wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is morgen pas. Geen idee nog. U?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Luister ook liever naar jouw stem, maar waarschijnlijk ken jij de eskimorol niet.
Instant classic die threadquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
zo'n kerel die erop kickte om helemaal kaalgeplukt te worden qua geld
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Die is flink verbrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
Mooi lichaam. Maar sletten foto's mogen op je eigen desktop blijven staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
te dikke reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sooowwwwwwwwwwww
Jij bent voor Ajax toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn opa en oma op het bungalowpark en kijk het daar wel.
Of ik zit buiten en hoor het gejuich aan.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sorry was gewoon ff kenker jarlours ja
Dacht al, wat is okie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:51 schreef Montelly het volgende:
Kutzooi, naar supermarkt voor alleen olie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |