Hele dag al binnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hoofd heeft genoeg zon gezien voor vandaag denk ik
best ironisch om anderen van puberaal gedrag te beschuldigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:15 schreef Myrr het volgende:
Als er dan mensen zijn die geen fuck geven om jouw dag na een gesprek met jou, heeft het vast iets te maken met je puberale houding. Als je een ui pelt blijft er een ingrediënt over voor een gerecht, geen huilebalkies.
Heb je fittie hazw?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best ironisch om anderen van puberaal gedrag te beschuldigen.
Ik huil niet, ik zeg alleen dat je niet oprecht bent. Daar kun je mee doen wat je wil, je komt echter vrij emotioneel over wat waarschijnlijk ook wel wat zegt.
ik ga trimmenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is net iets te man...
Maar geskoren benen zijn een beetje gay.
quote:I'm a young male with very hairy legs (black hair, looks like dirt on your legs hairy). I tried trimming them with a guarded clipper and it's fantastic! I used a #2, and it left enough hair to look 'manly' but I also feel better wearing shorts. Plus, it makes your leg muscles look more prominent.
Die haren gaan helemaal over de sokken heen joh. Echt te lang..quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan best, maar dan moet je wel andere sokken dragen.
O, ik heb geen tuin dus hoef dat nooit te doen.quote:
hahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan zo tussen de koeien in de wei gaan staan haha
scheer jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:34 schreef Willoow het volgende:
Lekker boeiend of je haar hebt op je benen.
Nee.quote:
ja johquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben dat niet trouwens
maar wel vergelijkbaar denk ik
Raar wel, een ongestelde vrouw die emotioneel overkomt. Nee, maar is goed. Als ik je een kutdag zou wensen, zou je het wel weer klakkeloos aannemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
best ironisch om anderen van puberaal gedrag te beschuldigen.
Ik huil niet, ik zeg alleen dat je niet oprecht bent. Daar kun je mee doen wat je wil, je komt echter vrij emotioneel over wat waarschijnlijk ook wel wat zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |