Ah nee joh, zero fucks given als het je eigen kind is. Als ik een random deurknop aan raak weet ik niet waar ik het moet zoeken tot ik mijn handen heb gewassen maar als er kak van J. op m'n hand heeft gezeten boeit het me echt geen fuck en ga ik rustig een broodje smeren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het rammelen wilt verminderen moet je gewoon even helpen met het verschonen van een poepbroek.
Wat voor zalm?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Myrr het volgende:
Hmmmmmmm zalm. Op heel laag vuur heel langzaam bakken. Mijngod.
wat is er gezellig aan in je uppie bbq'en en het is helemaal niet lekkerder, dus nee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid en het is gwn lekker van de bbq? Kon je dat zelf niet bedenken?
Ik zo'n 80quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stel kinderen nog even zo'n 10 jaar uit
k.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah nee joh, zero fucks given als het je eigen kind is. Als ik een random deurknop aan raak weet ik niet waar ik het moet zoeken tot ik mijn handen heb gewassen maar als er kak van J. op m'n hand heeft gezeten boeit het me echt geen fuck.
ik niet, ben verliefd dus wil meteen kinderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Aardappelen 10 - 15 min in magnetron, afhankelijk van grote en hoeveelheid . Open snijden en dan die plakken zalm ertussen. Met whiskey cocktail saus of een andere saus naar keuze.quote:
Awh, heb je een vriendin Grath?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik niet, ben verliefd dus wil meteen kinderen.
Oh ja ik ging er natuurlijk niet van uit dat je helemaal alleen op de wereld bent. Sterkte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is er gezellig aan in je uppie bbq'en en het is helemaal niet lekkerder, dus nee.
Adem je wel door je neus?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah nee joh, zero fucks given als het je eigen kind is. Als ik een random deurknop aan raak weet ik niet waar ik het moet zoeken tot ik mijn handen heb gewassen maar als er kak van J. op m'n hand heeft gezeten boeit het me echt geen fuck.
nou ik ben niet zo goed geproportioneerd heb een vetpensquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:57 schreef Drug het volgende:
[..]
Make-up on fleek, outfit khatar, battie geproportioneerd, jij rockt die bbw
100equote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow dus jij wordt het vrouwtje wat op wonderbaarlijke wijze op haar 101e een kindje baart ?
Op wie ???quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik niet, ben verliefd dus wil meteen kinderen.
Het is nog vooral melk en wat wortel of banaan. Ik kom hier over een paar maanden wel weer op terug.quote:
Dan breken die broze bekkens spontaan door midden tijdens de bevalling.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow dus jij wordt het vrouwtje wat op wonderbaarlijke wijze op haar 101e een kindje baart ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |