In de schaduw is het goed te doen, heeft gisteren bijna de hele middag liggen pitten in de tuin.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Myrr, hoe is het met junior Myrr. Kan hij tegen de hitte?
vertelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof er alleen vlees op kankortzichtig
Echt hè.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alsof er alleen vlees op kankortzichtig
Ahwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
In de schaduw is het goed te doen, heeft gisteren bijna de hele middag liggen pitten in de tuin.
Feeder gespotquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Drug het volgende:
[..]
idd
Misschien is deze leuker
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:
ik zeg ook altijd dingen die ergens op aansturen en dan ga dan heel denigrerend doen alsof ik het anders bedoeld hadquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè.Sws jezelf volstoppen met goedkoop bbqvleesvoer.
Verschillende soorten groenten (denk aan courgette, aubergine), gepofte aardappel, saté van tofu, groenteburgers...quote:
Tja, hoort er bijquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw
Gvd ik was gister op babybezoek en mijn eierstokken rammelden aan een stuk door tot het kindje ging huilen. Wát een geluid.
[..]
Feeder gespot
waarom zou ik daarvoor een bbq aanslingeren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Verschillende soorten groenten (denk aan courgette, aubergine), gepofte aardappel, saté van tofu, groenteburgers...
Als je het rammelen wilt verminderen moet je gewoon even helpen met het verschonen van een poepbroek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw
Gvd ik was gister op babybezoek en mijn eierstokken rammelden aan een stuk door tot het kindje ging huilen. Wát een geluid.
Voor de gezelligheid en het is gwn lekker van de bbq? Kon je dat zelf niet bedenken?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou ik daarvoor een bbq aanslingeren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:53 schreef Drug het volgende:
[..]
idd
Misschien is deze leuker
[ afbeelding ]
Make-up on fleek, outfit khatar, battie geproportioneerd, jij rockt die bbwquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:51 schreef Crip het volgende:
[..]
dit ben ik letterlij alleen heb ik mooie makeup
Migado nee, ik zag poepluier en wilde bijna kotsen, terwijl ik allergoorste organen ever heb gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het rammelen wilt verminderen moet je gewoon even helpen met het verschonen van een poepbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |