zegt niet iets wat je niet meentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh ja ik ging er natuurlijk niet van uit dat je helemaal alleen op de wereld bent. Sterkte.
Toevallig, ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True, vacay
[..]
Ik heb al een vriend
Hij heet Jan Noniem
Doe niet alsof je cared.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zegt niet iets wat je niet meent
ga wel wat anders makenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Aardappelen 10 - 15 min in magnetron, afhankelijk van grote en hoeveelheid . Open snijden en dan die plakken zalm ertussen. Met whiskey cocktail saus of een andere saus naar keuze.
Laat die gebroken broze bekken maar staan, denk aan al die gebroken ribben doordat het kindje je verrot trapt van binnenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan breken die broze bekkens spontaan door midden tijdens de bevalling.
quote:
Stoort het je?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:59 schreef Crip het volgende:
[..]
nou ik ben niet zo goed geproportioneerd heb een vetpens
Ah gadver, stel me nu een soort zwanger zombie voor die langzaam verder kapot gaat door dat kind.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laat die gebroken broze bekken maar staan, denk aan al die gebroken ribben doordat het kindje je verrot trapt van binnen
ja best wel ;/quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:01 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik weer honger.
[..]
Stoort het je?
Ook goed.quote:
Ging dat niet zo bij Twilight? Tenminste, ik dacht dat ik in een trailer zag dat het kindje de mama aan het opeten was van binnen ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah gadver, stel me nu een soort zwanger zombie voor die langzaam verder kapot gaat door dat kind.
Sorry, voel me te goed voor Twilight.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ging dat niet zo bij Twilight? Tenminste, ik dacht dat ik in een trailer zag dat het kindje de mama aan het opeten was van binnen ofzo
Zou willen dat dat kind in de draaiorgel vent voor mijn woning zat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ging dat niet zo bij Twilight? Tenminste, ik dacht dat ik in een trailer zag dat het kindje de mama aan het opeten was van binnen ofzo
ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelijk helemaal srs binnen 1 date vind ik juist een beetje apart.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt als dat je gewoon een crush hebt.
dus of je hebt niks, of je hebt meteen een relatie? moeilijk leven lijk je te hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt als dat je gewoon een crush hebt.
JAJAJAquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dus of je hebt niks, of je hebt meteen een relatie? moeilijk leven lijk je te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |